AndroidHealthClinic

Theo v Gogh vermoord!

heb je die domme Balkenende weer hoor:

'een democratie is een geheel waar men meningsverschillen met woorden dient uit te vechten'.

Jezus man, die Moslims weten niet eens wat een democratie en vrijheid van meningsuiting is!!! Hoe wil je een hond die jarenlang gewent is om op het tapijt te schijten ineens gaan afleren om dat niet meer te doen?

Balkenende maakt je rázend. Nietzeggende, algemene zinnetjes met een hoog Poldermodel-gehalte.

Wat een achterlijke mensen !!! :mad:

Moet je eens horen wat het islamitische volk over ons nederlanders zegt,
en alsnog gaan wij niet de straat op om ze uit te moorden.
Als dit zo door gaat komt er zeker een keer een burgeroorlog in nederland,
dan ga ik lekker een rustig landje opzoeken weg van dit kankerzieke land !! bah

Raistlin zei:
Ik ga me niet eens in de grond van de discussie mengen. Ik ben geen nederlander, ik ken de man dus niet en ken de context niet. Maar het is gewoon opmerkelijk dat elke nuance die er ooit was in de hele 'moslim' discussie weg is. Bijna niemand durft nog maar te suggereren dat niet elke moslim hetzelfde is. Zwart was nooit zwarter, wit nooit witter.

Tuurlijk is die moordenaar een smeerlap, tuurlijk moet ie zijn verdiende straf krijgen. En het is maar normaal dat iedereen er van onderste boven is. Maar ik zou nu niet graag een doorsnee turk of marrokaan in Nederland zijn.

Het gaat hier ook niet om de "doorsnee Turk of Marokkaan". Het zijn die fundamentalisten...en daar zijn er ook genoeg van. Als je niet snapt wat ik bedoel....dan heb ik hier nog wel een paar onthoofdings filmpjes voor je!!!

Geweld is nog nooit een oplossing geweest..
Hoeveel mensen blijven dat geen denken wat hij.. rust in vrede, Theo.., heeft gezegd..

Ik kom nu langzaam tot besef, dat het allemaal erger is dan ik ooit had kunnen verwachten.. Maar om nu zo maar andere moslims te gaan elimineren gaat mij te ver..

Niet elke moslim is een terrorist.. het is toevallig zo dat elke terrorist een moslim is..

Er moet zeker iets gebeuren, maar wat.. onze cultuur is niet zoals die van hun.. Wij hebben geen oorlogen en bruut geweld ed. meegemaakt in onze opvoeding.. Wij zijn democratisch.. blijkbaar hebben zij een dictator nodig..

En straks mogen we weer een keer gaan stemmen.. wordt het nu door dit soort dingen masaal straks op rechts gestemd.. SP.. zal dat een reactie worden.. zijn we dan zoveel beter af..

Jay Impol zei:
Wat een achterlijke mensen !!! :mad:

Moet je eens horen wat het islamitische volk over ons nederlanders zegt,
en alsnog gaan wij niet de straat op om ze uit te moorden.
Als dit zo door gaat komt er zeker een keer een burgeroorlog in nederland,
dan ga ik lekker een rustig landje opzoeken weg van dit kankerzieke land !! bah

Ik denk er al langer over na om richting buitenland te vertrekken.

Zet ze allemaal op een vliegtuig en laat ze lekker op een gebouw invliegen
dat vinden ze allemaal zo geweldig.

VM2 zei:
Het gaat hier ook niet om de "doorsnee Turk of Marokkaan". Het zijn die fundamentalisten...en daar zijn er ook genoeg van. Als je niet snapt wat ik bedoel....dan heb ik hier nog wel een paar onthoofdings filmpjes voor je!!!
Het gaat hier voor héél veel mensen wél over de doorsnee Turk of Marokkaan. Komaan, als je het over de Islam hebt spreek je niet alleen over de fundamenalisten. En er zijn hier genoeg mensen die suggereren dat je alle vreemdelingen maar gezellig mag uitmoorden. Zoals ik zei, donkerzwart en felwit, er is niets meer tussenin.

Waarom nu al 2 reacties van vertrek.. wou je je zo makkelijk overgeven aan hun..

Behappys-babe zei:
Er moet zeker iets gebeuren, maar wat.. onze cultuur is niet zoals die van hun.. Wij hebben geen oorlogen en bruut geweld ed. meegemaakt in onze opvoeding.. Wij zijn democratisch.. blijkbaar hebben zij een dictator nodig..

Haha, laat me niet lachen de meeste van die extreme gasten zijn gewoon hier in de stad geboren welke fokkin oorlog hebben ze dan meegemaakt??

Behappys-babe zei:
Waarom nu al 2 reacties van vertrek.. wou je je zo makkelijk overgeven aan hun..

Wat is dit land jou nog waard dan ?
Ik ben zoiezo van plan om hier een keer weg te gaan naar een land
waar mensen nog aardig zijn.
Ben een keer naar Japan geweest en ik denk dat ik daar in de toekomst
zeker wel ga wonen. Die mensen hebben respect en zijn beleefd.

VM2 zei:
Het gaat hier ook niet om de "doorsnee Turk of Marokkaan". Het zijn die fundamentalisten!

Nope, nee, nee, nee en nog eens nee.

Het is een extreem, dat klopt, maar wel een extreem van een algemene tendens, een cultuur die geweld een gewoon machtmiddel vindt. De ene Marokkaan zal dat uiten in het kiezen voor het gelijk van broertje of neefje op school in een onschuldige diskussie, en het beginnen schreeuwen en duwen, zonder zich af te vragen wie de argumenten heeft, een andere extremere Marokkaan schiet een journalist neer, "die tegen de onzen was".

Geloof me dit is GEEN incident, het is een extreem, wellicht, van een algemene tendens. In Nederland wonen steeds meer mensen met een confrontatie cultuur, in plaats van een overleg cultuur. Dat uit zich in verschillende dingen. Van kleine vechtpartijtjes op school, via criminaliteit en bende vorming, naar politieke moord. In feite wordt alle drie veroorzaakt door de achtergrond, die geweld en handhaving van de eer belangrijker vind dan het vinden van steekhoudende argumenten.

Het is dus eigenlijk geen extreem, geen incident, geen uitzondering, geen enkeling.

Raistlin zei:
Ik ga me niet eens in de grond van de discussie mengen. Ik ben geen nederlander, ik ken de man dus niet en ken de context niet. Maar het is gewoon opmerkelijk dat elke nuance die er ooit was in de hele 'moslim' discussie weg is. Bijna niemand durft nog maar te suggereren dat niet elke moslim hetzelfde is. Zwart was nooit zwarter, wit nooit witter.

Tuurlijk is die moordenaar een smeerlap, tuurlijk moet ie zijn verdiende straf krijgen. En het is maar normaal dat iedereen er van onderste boven is. Maar ik zou nu niet graag een doorsnee turk of marrokaan in Nederland zijn.
worshippy.gif

Zo denk ik er ook over, wist het alleen niet zo te verwoorden als jij!

En ja hoor.....de dader is een 26-jarige Marokkaan uit Amsterdam.

Alwéér datzelfde vervloekte ras in opspraak.
Maatregelen! :mad:

15 jaar geleden zei een Marokkaans jongetje van 6 tegen mijn neefje van 5 op de speelplaats: 'Wacht maar, over 10 jaar zijn WIJ hier de baas!'

Gelijk had 'ie.

You must spread some Reputation around before giving it to Marc W again.

Raistlin zei:
Het gaat hier voor héél veel mensen wél over de doorsnee Turk of Marokkaan. Komaan, als je het over de Islam hebt spreek je niet alleen over de fundamenalisten. En er zijn hier genoeg mensen die suggereren dat je alle vreemdelingen maar gezellig mag uitmoorden. Zoals ik zei, donkerzwart en felwit, er is niets meer tussenin.
Goed, het wordt erg gepolariseerd. Maar is dat erg? Liever polarisatie en aktie, dan politiek-correctheid en nòg eens 40 jaar slap beleid.

En btw: ik spreek regelmatig zgn "nette" turkse en marokkaanse jongeren. De meesten daarvan vinden Nederland een zwak land met een walgelijke cultuur. En dat zijn de hoog opgeleide 2e-generatie jongeren, niet eens de randgroepjongeren waar men het altijd over heeft.

Kortom: het is nu (helaas) zover dat de goeden maar onder de kwaden moeten gaan lijden.

Behappys-babe zei:

Oww nee zeker niet. Never say die!

Ik zie er binnen nu en 10 jr nog niet veel aan gedaan worden, en als individueel redt je niet tegen dat soort etters.

Ik erger me al langer aan het kabinet ec, het Nederlandse beleid in zn geheel eigenlijk. Daarbij komt idd dat ik me inmiddels een buitenlander voel in mn eigen land.

dj_phreak zei:
En btw: ik spreek regelmatig zgn "nette" turkse en marokkaanse jongeren. De meesten daarvan vinden Nederland een zwak land met een walgelijke cultuur. En dat zijn de hoog opgeleide 2e-generatie jongeren, niet eens de randgroepjongeren waar men het altijd over heeft.

Kortom: het is nu (helaas) zover dat de goeden maar onder de kwaden moeten gaan lijden.
Ik definieer net niet als hoog opgeleid, ik weet maar al te goed dat dat (ook voor autochtonen) écht geen synoniemen zijn.

Terug
Naar boven