XXL Nutrition

This game, this iron warfare... I'm back! Maximum effort!

• Topic Starter Topic Starter
groteman9 super-training piet , je drukt al zwaar met db's mooi man - je gaat spierpijn hebben jonge

merci big man :) tóch drukte ik gisteren niet eens in de buurt van m'n oude record, (10 reps met 40kg dumbbells) MAAR toen kwam er minder techniek bij kijken. tegenwoordig ben ik daar behoorlijk erg van.

enne dat spierpijn? standaard he :D

nicolas24 lekker geknalt zo te zien!

sowieso :wl: jij kan er zelf btw ook wat van :thumb:

training van gisteren:

borst.

schuin dumbbelldrukken, 30gr, normal reps, massa -en prestatiegericht, techniek boven alles, 3min. rust tussen de setjes door

4 setjes warming up
^ nu al lichte pomp ^ :rolleyes: adertjes bovenop enzo! :sd: jwtz!i!
72kg (36x2) x 6
72kg (36x2) x 7
72kg (36x2) x 7 (laatste minimaal geholpen door spotter)

plat dumbbelldrukken, normal reps, massa -en prestatiegericht, techniek boven alles, 3 min. rust tussen de setjes door

76kg (38x2) x 7 (laatste minimaal geholpen door spotter)
72kg (36x2) x 8
68kg (34x2) x 9 (laatste minimaal geholpen door spotter)

afgrijselijke pomp, damn! :eek:

dumbbell flyes schuin, 45gr, prikkelgericht, techniek boven alles, 2 min. rust tussen de setjes door, veel herhalingen/niet geteld, overdreven rekking negatieve gedeelte

22kg (11x2) x ??
22kg (11x2) x ??

dumbbell flyes schuin, 30gr, prikkelgericht, techniek boven alles, 2 min. rust tussen de setjes door, veel herhalingen/niet geteld, overdreven rekking negatieve gedeelte

22kg (11x2) x ??
22kg (11x2) x ??

dumbbell flyes plat, prikkelgericht, techniek boven alles, 2 min. rust tussen de setjes door, veel herhalingen/niet geteld, overdreven rekking negatieve gedeelte

26kg (13x2) x ??
26kg (13x2) x ??

schouders.

shoulder press, dumbbells, normal reps, massagericht, techniek boven alles, 3min. rust tussen de setjes door

2 setjes warming up
40 (20x2) x 12
44 (22x2) x 9
48 (24x2) x 7 (1 behoorlijk geforceerd, goede pomp :P)

opmerking: schouders na borst gaat prima wat betreft massaopbouw en intensiteit. qua kracht lever je alleen wel in door borst hieraan vooraf te doen.

front raises, side raises en een beetje rear raises in 1 (gesupineerd en rustig naar boven brengen, 2 sec. vasthouden, rustig naar de zijkanten brengen, 2 sec. vasthouden, rustig naar de beginhouding, d.w.z. een stukje bij je zij vandaan) veel herhalingen/niet geteld, prikkelgericht, techniek boven alles, 2 min.rust tussen de setjes door

14kg (7x2) x ?? (branden wajoOo)
12kg (6x2) x ?? (branden wajoOo)
10kg (5x2) x ?? (branden wajoOo) extreme pomp :cool:

trapezius.

dumbbellshrugs, supersets, techniek was niet denderend en/of boeiend, variërend in snelheid reps, niet geteld/elke keer tot spierfalen, 2min. rust tussen de setjes door

80kg (40x2) x ?? 60kg (30x2) x ??
80kg (40x2) x ?? 60kg (30x2) x ?? (adertjezzs springen er zowat uit :D)

triceps.

smal bankdrukken, pompsetjes, techniek niet boeiend, variërend in snelheid reps, niet geteld, 1min. rust tussen de setjes door

55kg (20-stang-20) x ??
55kg (20-stang-20) x ?? (triceps swolen up)

mijn review: goede training, perfecte intensiteit, pumps waren enorm, kortom: super! :wl:

beviel het schouders na borst - ik vind het een fijne manier van trainen altijd

beviel het schouders na borst - ik vind het een fijne manier van trainen altijd

doe ik 9 van de 10 keer.. soms gooi ik de boel wat om.. maar standaard gezien, komt schouders na borst :)

qua massa en intensiteit bevalt het, qua presteren lever ik in. maar zoals gezegd: **** dat :D

hoe ziet jou trainingsschema er in een week nou uit, piet? (spiergroepen/dag)

hoe ziet jou trainingsschema er in een week nou uit, piet? (spiergroepen/dag)

als ik mijn standaard schema aanhoudt, is dat:

ma: borst-schouders-beetje trapz-beetje triceps-beetje buik
di: benen-rug-beetje biceps-beetje onderarmen
wo: rust
do: hetzelfde als maandag
vr: hetzelde als dinsdag

training van vandaag:

rug.

roeien, zittend, rechte brede stang, normal reps, techniek boven alles, prikkelgericht, 3 min.rust tussen de setjes door

3 setjes warming up (adertjezz bovenop :cool:) dûsssss
45kg x 15
52,5kg x 12
60kg x 9

small grip pulldown, normal reps, techniek boven alles, massagericht, 3 min.rust tussen de setjes door

67,5kg x 12 (heerlijke pomp :eek:)
75kg x 9
82,5kg x 6

wide grip pulldown, normal reps, techniek boven alles, massagericht, 3 min.rust tussen de setjes door

52,5kg x 11
52,5kg x 9
60kg x 6

biceps.

ez-curl, staand, normal reps, techniek boven alles, massagericht, 3 min.rust tussen de setjes door

28kg (10-stang-10) x 12
38kg (15-stang-15) x 8
43kg (17,5-stang-17,5) x 6

cable curl, vanaf de zijkant, elke arm apart, korte beweging, techniek boven alles, massagericht, 3 min.rust tussen de setjes door

25kg x 8 (pijnlijke pomp :P)
20kg x 9 (leeg)

review: nette training, goede pomp, goede intensiteit, ik ben tevreden ;)

mooie biceps! keep it up!

netjes pietje , jij pakt idd lange rustpauzes tussen de sets , waarom probeer je niet eens een keer om dit tot een minnuut te minimaliseren - geloof me je training gaat nog anders aanvoelen - de intensiviteit word nog groter

groteman9 netjes pietje , jij pakt idd lange rustpauzes tussen de sets , waarom probeer je niet eens een keer om dit tot een minnuut te minimaliseren - geloof me je training gaat nog anders aanvoelen - de intensiviteit word nog groter
thnx bro' :thumb:

enne klopt! ook die dagen komen langs ;) alles voor de prikkel, je weet :cool:

nicolas24 mooie biceps! keep it up!
mwah.. het volume viel tegen.. maar de intensiteit was goed :)

bedankt man!

Die wtf bevalt je goed geloof ik :D

Die wtf bevalt je goed geloof ik :D

tegenwoordig wissel ik weer af tussen diverse supplementen.. maar heb wtf pump'd zo'n 8 trainingen achtereenvolgend gebruikt enne WTF! :cool: lekker suppie!

maar de energy flow die jij zo graag hebt.. tja, daar bestaan betere supps voor.

kijk voor de gein eens bij [Link niet meer beschikbaar]

DAMN gozer! Die dumbbell oefeningen voor de borst zijn echt gruwelijk!:hedbang:

DAMN gozer! Die dumbbell oefeningen voor de borst zijn echt gruwelijk!:hedbang:

bedankt man..

jammer dat ze maar tot 40kg gaan.. anders kon ik nog eens experimenteren. op deze manier ga ik niet meer hard vooruit qua presteren.

tuurlijk kan ik nog aankloten met xtreme slow reps, meer reps, opbouwend, meer sets e.d. maar het houdt een keer op :( terwijl dumbbelldrukken zo'n verdomd goede oefening is.

jammer dat ze maar tot 40kg gaan.. anders kon ik nog eens experimenteren. op deze manier ga ik niet meer hard vooruit qua presteren.

Bij ons is de max 38kg. Maar die gebruik ik alleen voor shrugs.
Voor de rest ben ik hier nog lang niet aan toe:o

Hoeveel jaar ben je nu eigenlijk al bezig?

Bij ons is de max 38kg. Maar die gebruik ik alleen voor shrugs.
Voor de rest ben ik hier nog lang niet aan toe:o

Hoeveel jaar ben je nu eigenlijk al bezig?

komt vanzelf.. het zal je verbazen hoe snel dat kan gaan
:)

nu zo'n anderhalf jaar :D

Ik kom hier eventjes niet en die man perst er weer trainingen uit waar je U tegen zegt:D!
Netjes Beest!! Die MP van 60kg is netjes jonge!

Hoi Pietje,

Ik vraag me af wat jij verstaat onder normale reps.
Hoe doe je die als ik vragen mag, hoe lang doe je erover bijvoorbeeld bij neerkomen en uitstoten van dumbbell press o.i.d?

2 á 3 seconden neer, 2 á 3 seconden heen..

Waarom niet, 3 sec. neer en boem omhoog?

En er is een speciale reden dat je bij de Rug primair je lats wilt pakken?

En bij benen zie ik vaak alleen Leg Press staan, is dit ook vanwege een speciale reden?

dat is ook de bedoeling, ook al uit het zich niet in boem maar langzaam vanwege de meestal heavy ass weights :D

ik wissel af in oefeningen, maar ook in volgorde van oefeningen. uiteindelijk pak ik meestal de oefeningen waar ik goed op ga, d.w.z. spiergroei. presteren is voor mij secundair.

ik vind de leg press een uitstekende oefening, vanwege goede en sterke knieën kan ik ook daar veel in afwisselen. dat uit zich in normale herhalingen en/of extra diepgang. mits er een goede warming up aan vooraf is gegaan uiteraard. :)

en daar komt eerlijk gezegd ook bij kijken dat ik bij. een goede oefening zoals squatten geen fijne oefening vind. niet om de zwaarte or whatever, gewoon om de houding hiervan. die stang in je nek leggen of gedeeltelijk verplaatsen voelt niet lekker aan. veel geprobeerd maar geen succes voor mij :(

Terug
Naar boven