MuscleMeat

This game, this iron warfare... I'm back! Maximum effort!

Waarom zet je altijd "techniek boven alles" erbij? Is toch logisch dat je de oefeningen correct doet.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom zet je altijd "techniek boven alles" erbij? Is toch logisch dat je de oefeningen correct doet.

smijtwerk of smokkelen is dat niet.. ook een trainingsmethode ;) zal ook vermeld worden indien dat het geval is.

op deze manier krijgt men een beter beeld van de training imo.......

Ik bedoel ook 36:P Beest! Dat is echt ziek man! En die small grip is ook ziek als je 92,5 kunt halen:eek: Wat is je record bench dan beest?

Ik bedoel ook 36:P Beest! Dat is echt ziek man! En die small grip is ook ziek als je 92,5 kunt halen:eek: Wat is je record bench dan beest?

jezus... uhh... was volgens mij 4x102,5 ofzo... ben niet zo'n bencher :o

zal binnenkort eens prestatiegericht gaan trainen op de bench.

enne thnx makker! :thumb:

4x102,5 is netjes man! Dan heb je ook een sterke close grip vergeleken met je gewone bench;) Ga je logje zeker volgen, de resultaten zijn echt super! Ga nu pitten, slaap lkkr beest!

lekker knallen met die rug ... doe je goed ... enneuh, 5stars added ;)

Daar is niets logisch aan. Als je regelmatig in de sportschool komt, dan zul je zien dat het ook niet vanzelfsprekend is. Iedereen, en er is een goede kans dat jij daar ook bij hoort, smokkelt wel eens. Er zijn genoeg redenen voor, waaronder goede: plateau doorbreken (even voelen hoever je er vanaf zit), afreageren, even de laatste paar setjes afmaken ook al zou het anders niet lukken (anders mis je de helft van de ROM), etc. etc. Zolang je de doelspieren goed voelt, en het maar geen blessures introduceert, zie ik het probleem niet.

thnx Robke, Paljas en BigMan.. jullie snappen het heren :)

Heb de 5 star rating ook toegevoegd, sterke vent

Moest wat spullen hebben van XXL nutrition, en daar hadden ze de ALRI wtf pump'd niet, dus die haal ik de volgende keer wel... Geen zin om voor 2 pakketjes thuis te moeten blijven. Heb het bij mijn bescheiden boodschappenlijstje gehouden:

Uw bestelling:

Burn-it L-Carnitine 500 ml, aantal:1, prijs: 22.95
DextroJuice 1500 gr, aantal:1, prijs: 12.95
Xtend 390 gr, aantal:1, prijs: 19.90
Whey Protein Instant 1 kg (Banaan), aantal:1, prijs: 23.95
Omega 3 100 Caps, aantal:1, prijs: 12.00
CLA 100 Caps, aantal:1, prijs: 21.50
NO-Xplode AVPT 820 gr, aantal:1, prijs: 39.95
Booster Cafeine 200 Tabs, aantal:1, prijs: 12.00

:D

Moest wat spullen hebben van XXL nutrition, en daar hadden ze de ALRI wtf pump'd niet, dus die haal ik de volgende keer wel... Geen zin om voor 2 pakketjes thuis te moeten blijven. Heb het bij mijn bescheiden boodschappenlijstje gehouden:

Uw bestelling:

Burn-it L-Carnitine 500 ml, aantal:1, prijs: 22.95
DextroJuice 1500 gr, aantal:1, prijs: 12.95
Xtend 390 gr, aantal:1, prijs: 19.90
Whey Protein Instant 1 kg (Banaan), aantal:1, prijs: 23.95
Omega 3 100 Caps, aantal:1, prijs: 12.00
CLA 100 Caps, aantal:1, prijs: 21.50
NO-Xplode AVPT 820 gr, aantal:1, prijs: 39.95
Booster Cafeine 200 Tabs, aantal:1, prijs: 12.00

:D

help harm de winter door? :D

training van donderdag:

borst.

dumbbelldrukken, plat bankje, normal reps, prestatie/massagericht, 3min. rust tussen de setjes door, techniek boven alles

4 setjes warming up
80kg (2x40kg dumbbells) x 6 (1 met behulp van spotter :mad: 1e rep laks, ****ed, 5e rep concentratiefout, deze kwam vanuit me bilspleet)
76kg (2x38kg dumbbells) x 6
72kg (2x36kg dumbbells) x 7

incline dumbbelldrukken, bankje 30 graden, normal reps, prestatie/massagericht, 3min. rust tussen de setjes door, tecniek boven alles

68kg (2x34kg dumbbells) x 7
68kg (2x34kg dumbbells) x 6 (fully pumped :hedbang:)
68kg (2x34kg dumbbells) x 6 (1 met behulp van spotter)

cable flyes, staand, lage pulley's, variërend in snelheid reps, 2min. rust tussen de setjes door, gewoon beulen, elke keer tot spierfalen, niet geteld maar binnen een reprange van 7 tot 10

50kg (2x25) x ??
50kg (2x25) x ??
40kg (2x20) x ??

cable flyes, staand, hoge pulley's, variërend in snelheid reps, 2min. rust tussen de setjes door, gewoon beulen, elke keer tot spierfalen, niet geteld maar binnen een reprange van 7 tot 10

50kg (2x25) x ?? (ik met m'n kippenborstje, kon er nog geen vinger tussen douwen :P)
50kg (2x25) x ??
50kg (2x25) x ??

schouders.

militairy press, zittend op een bijna recht bankje, normal reps, 3min. rust tussen de setjes door, techniek boven alles

42,5kg (15-stang-15) x 6
47,5kg (17,5-stang-17,5) x 6
52,5kg (20-stang-20) x 6
57,5kg (22,5-stang-22,5) x 6 (1 met behulp van spotter :mad:) (grrr.. maar opgezwollen :D)
60kg (23,75-stang-23,75) x 4 (1 met behulp van spotter :mad:)

wacht maar....... aparte schouderdag is coming soon ;)

side raises-voorovergebogen rear raises-supersetjes, staand, begin houding naast de heupen, variërend in snelheid reps, variërend in rust tussen de setjes door, veel reps, niet geteld, elke keer tot (bijna) spierfalen, techniek had geen prioriteit

14kg (7kg x 2) x ?? (middelste en voorste schouderkoppen stonden op springen, hell what a pump! :eek:)
18kg (9kg x 2) x ??
22kg (11kg x2) x ??

trapezius.

dumbbellshrugs, variërend in snelheid reps, variërend in rust tussen de setjes door, niet geteld, elke keer tot spierfalen, techniek had geen prioriteit

80kg (40kg x 2) x ??
80kg (40kg x 2) x ??
80kg (40kg x 2) x ??
80kg (40kg x 2) x ??
80kg (40kg x 2) x ?? (adertjes over de trapzzzz jwtz :sd:

triceps.

stang tussen de chest press, op schouderbreedte drukken, pomp/dropsetje, geen rust, elke keer tot spierfalen en weer verder, gewoon beulen, techniek was ver te zoeken

80kg x ?? 57,5kg x ?? 45kg x ?? 30kg x ?? (deaud en pumped up :D)

lekker geknalt zo te zien!

super-training piet , je drukt al zwaar met db's mooi man - je gaat spierpijn hebben jonge

Terug
Naar boven