AndroidHealthClinic

This game, this iron warfare... I'm back! Maximum effort!

• Topic Starter Topic Starter
het is trouwens maar goed dat ik ff een paar setjes squats heb gedaan.. ik hoorde nl. gisteravond pas dat de sportschool dicht is vandaag :mad: wou vandaag low rep squatten en een hele benentraining neerzetten!!!!!

voorste schouderkop "pose" :D
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1169599.html

Bedoel je te zeggen dat je alleen de voorste kop aanspant? Anders vind ik de middelste en achterste wel heel erg achterlopen.

soort van MM, niet al te hard aangespannen anders gaat de tong standaard eruit hangen :eek:
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/1169609.html

Maar dat is hardcore!:hedbang:

Rustig aan heh vanacht!;) En volgend jaar word het toevallig ook al mijn jaar:p Naja, allebei trainen als beesten dan maar!

@Kubus: jep, span daar alleen de voorste schouderkop aan :)

kan misschien hardcore zijn die tong :P uit me bek maar het is geen gezicht :roflol: zal het de volgende x speciaal voor jou doen ;)

enne wat betreft vannacht: moet werken, dus sowieso rustig aan! en 2009 worden we beiden beesten!

er zijn gisteren wat foto's gemaakt ná de training van gisteren:

voorste schouderkop "pose" :D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

soort van MM, niet al te hard aangespannen anders gaat de tong standaard eruit hangen :eek:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

de reden dat ik gisteren deze foto's heb laten nemen is omdat je nu geen vertekend beeld krijgt.. denk aan een extra pomp oid ;)

2009 wordt mijn jaar! bigger en stronger! alvast de beste wensen iedereen!

nice pics!
:thumbs:

Schouders en armen gaan best goed Pietje, verder moeilijk beoordelen met shirt aan....
Tijd voor the real deal...

Jij ook alvast fijne jaarwisseling, en dat je maar veel PR's en brute spiermassa gaat pakken in 2009!

thanx man :)

dat zie je toch ???

Oke gelukkig :)
Vind je schouders er namelijk erg goed uitzien op die MM!
:heart: you!

Schouders en armen gaan best goed Pietje, verder moeilijk beoordelen met shirt aan....
Tijd voor the real deal...

Jij ook alvast fijne jaarwisseling, en dat je maar veel PR's en brute spiermassa gaat pakken in 2009!
bedankt man! jij de beste wensen he! :thumb: de rest ook natuurlijk ;)

Nice pics Johan!

Lekker bezig kerel...nog ff flink bulken en vervolgens over een paar maandjes lekker cutten maatje!:brew::brew::rocker::wl::rocker2::loopband::lifter::hedbang::orly:

Volgende keer shirt uit en tong uit bek :D

wat ik dus zei :D

Gainen voor je leven ouwe!!

Duidelijk niet cutten, je houdt niets over..ik kan het weten.

Zeker nog een jaar blijven vreten en knallen..beetje de supps links laten liggen en investeren in goed voedsel ouwe.

Good luck.

idd veel schoon voedsel eten en evt. aardig wat cardio erbij doen voor je vetperc. onder controle te houden.

een gespierd 2009 toegewenst

Gaat lekker hier! Tijdje niet meer gekeken sorry kerel:P!
Op de foto's te zien ga je goed vooruit! Vergeleken met de eerste foto die ik van je zag ben je echt hard gegroeit man!

Dikke schouderkop! Die mysterieuze blik en dat borsthaar maken me wild :p

Word hier nog gepompt Pietje/Johan?

nice foto's!
goed bezig kerel :thumb:

thanks gasten! ik doe me best! :)

vandaag wordt er weer gepompt.. :wl:

netjes kerel !! Wat ga je trainen

Terug
Naar boven