AndroidHealthClinic

This game, this iron warfare... I'm back! Maximum effort!

• Topic Starter Topic Starter
training van vandaag:

ff wat setjes high rep squatten: 52,5kg x 12

rug

small grip pulldown

3 setjes warming up
72,5kg x 11
72,5kg x 12
72,5kg x 10

wide grip rowing

37,5kg x 15
meteen door
45kg x 11
meteen door
52,5kg x 6

wide grip pulldown

52,5kg x 11
52,5kg x 10
60kg x 7

omgekeerde small grip lat pulldown

60kg x 10
60kg x 8
52,5 kg x 12

standing straight arm lat puldown

50kg x 14
60kg x 11
70kg x 7

biceps

supersetjes hammer curl en gesupineerde dumbbellcurl

8kg x 48 (12hammer (6 reps per hand) -12curl (6 reps per hand) -12hammer (6 reps per hand) -12curl (6 reps per hand))
8kg x 48 (12hammer-12curl-12hammer-12curl)
8kg x 42 (12hammer-12curl-12hammer-6curl)

cable curl zowat achter de rug (piek)

10 herhalingen per arm gedaan met 15kg
9 herhalingen per arm gedaan met 15kg
6 herhalingen per arm gedaan met 20kg

onderarmen

supersetjes omgekeerde cable curl en pols curls achter de kont, niet geteld, elke keer tot spierfalen
45kg x ???
45kg x ???
45kg x ???

paar supersetjes gedaan onderrug-buik

als cardio soort van traploopmachine gedaan en gerend

review: goede training. presteren ging wel, pomp was erg goed, intensiteit was dat ook. tevreden.

Lekkere training pietje. Zo te merken bevallen de Hammer Curls jou ook?

rug goed aangepakt piet maar toch mis ik de massa-pakkers zoals bb rows tbarrows db rows , nu ben je puur kabel gericht bezig geweest

rug goed aangepakt piet maar toch mis ik de massa-pakkers zoals bb rows tbarrows db rows , nu ben je puur kabel gericht bezig geweest

rug gaat lekker en zolang de borst nog zo achterloopt als nu vind ik het wel ff prima :)

maar ik snap wat je bedoelt ;) en gelijk heb je ook zeker.

meestal pak ik twee grote jongens zoals db row en t bar row en een pull ups of een pull down - ronnie c style

Hoe bevallen de nieuwe trainingen, johan? Ik zag je foto, echt netjes man! Ik dacht te zien dat je best dunne polsen had, of zie ik dit verkeerd? Ik heb er iig wel last van, kost me ook meer moeite om massa op de armen erbij te krijgen dan massa op borst/rug/schouders of benen. Jouw armen zijn iig voorlopig nog ff een streven voor mij :)

Hoe bevallen de nieuwe trainingen, johan? Ik zag je foto, echt netjes man! Ik dacht te zien dat je best dunne polsen had, of zie ik dit verkeerd? Ik heb er iig wel last van, kost me ook meer moeite om massa op de armen erbij te krijgen dan massa op borst/rug/schouders of benen. Jouw armen zijn iig voorlopig nog ff een streven voor mij :)

ha die harm :) long time no seen! de trainingen gaan lekker, ben ik erg tevreden mee.

op het moment oog ik een stuk droger dan ooit tevoren en kom ik met een gewicht van 94.8kg op de weegschaal te staan :eek:

en ja, mijn polsen zijn behoorlijk dun.. maar mijn onderarmen trekken aan de andere kant enorm bij. en tja, biceps en triceps zijn nooit een probleem geweest.

bedankt voor het compliment over me huidige fysiek :cool: en over m'n armen. :heart: you man!! :D

lekker blijven doorbikkelen en alles komt goed! succes bro ;)

wtf die standing straigh arm pull's

Dat is echt focking hardcore!! respect

Lekker die supersetjes superdude!;)
Ook goed dat je met je onderarmen bezig bent.:cool:

Lekker die supersetjes superdude!;)
Ook goed dat je met je onderarmen bezig bent.:cool:

supersetjes rule big time!!!!!11111111 welke doelstelling je ook hebt, echt super!

jep, de onderarmen hebben net zo veel werk nodig als de biceps imo.. dus doe ik dat ook :)

ha die harm :) long time no seen! de trainingen gaan lekker, ben ik erg tevreden mee.

op het moment oog ik een stuk droger dan ooit tevoren en kom ik met een gewicht van 94.8kg op de weegschaal te staan :eek:

en ja, mijn polsen zijn behoorlijk dun.. maar mijn onderarmen trekken aan de andere kant enorm bij. en tja, biceps en triceps zijn nooit een probleem geweest.

bedankt voor het compliment over me huidige fysiek :cool: en over m'n armen. :heart: you man!! :D

lekker blijven doorbikkelen en alles komt goed! succes bro ;)

Klinkt goed kerel! Ik ga mijn geld zetten op de hammercurls aankomend schema, 2x per week iig, mijn onderarmen moeten groter!

Klinkt goed kerel! Ik ga mijn geld zetten op de hammercurls aankomend schema, 2x per week iig, mijn onderarmen moeten groter!

hammer curls zijn voor de brachialis en overall massa van de biceps.. doe deze en rond je biceps training af met een zogezegde bicep-piek-oefening en klaar is Harm met de biceps. doe je meer, is dit al gauw overdone en krijg je juist niet de resultaten die jij wenst.

voor dikte en wijdte van de onderarmen komen andere oefeningen kijken. denk bijv. aan mijn training van vandaag, die supersets onderarmen. groeien die krengen teringhard van! ik heb nog altijd van die ecto polsjes maar mijn onderarmen zijn dat allang niet meer! :D

zo zijn er nog veeeeeel meer oefeningen en trucs.. geef maar een seintje als je vragen hebt. dit is goed bedoeld :)

succes bro!

lekkah getraind kerel ...

training van vandaag:

ff wat setjes high rep squatten: 52,5kg x 12

rug

small grip pulldown

3 setjes warming up
72,5kg x 11
72,5kg x 12
72,5kg x 10

wide grip rowing

37,5kg x 15
meteen door
45kg x 11
meteen door
52,5kg x 6

wide grip pulldown

52,5kg x 11
52,5kg x 10
60kg x 7

omgekeerde small grip lat pulldown

60kg x 10
60kg x 8
52,5 kg x 12

standing straight arm lat puldown

50kg x 14
60kg x 11
70kg x 7

biceps

supersetjes hammer curl en gesupineerde dumbbellcurl

8kg x 48 (12hammer (6 reps per hand) -12curl (6 reps per hand) -12hammer (6 reps per hand) -12curl (6 reps per hand))
8kg x 48 (12hammer-12curl-12hammer-12curl)
8kg x 42 (12hammer-12curl-12hammer-6curl)

cable curl zowat achter de rug (piek)

10 herhalingen per arm gedaan met 15kg
9 herhalingen per arm gedaan met 15kg
6 herhalingen per arm gedaan met 20kg

onderarmen

supersetjes omgekeerde cable curl en pols curls achter de kont, niet geteld, elke keer tot spierfalen
45kg x ???
45kg x ???
45kg x ???

paar supersetjes gedaan onderrug-buik

als cardio soort van traploopmachine gedaan en gerend

review: goede training. presteren ging wel, pomp was erg goed, intensiteit was dat ook. tevreden.

Lekkere training pietje! respect....en supersetjes voor de biceps!
Onderarmen meepakken is altijd lekker toch.....
wat is dit; gesupineerde dumbbellcurl?

db curls met een lichte draaing / zwenk - je beweging eindigt iets anders - je kan hem schuin doen - staand of de con curl vind ik het mooiste vb

wat big-g zegt ^^ vanaf een lichte twist in de beweging is al gesupineerd ;)

je bent me voor, big-g :D goed bezig :thumb:

Terug
Naar boven