AndroidHealthClinic

This game, this iron warfare... I'm back! Maximum effort!

• Topic Starter Topic Starter
enne thanks guys voor de motivatie! :)

hoe gaat het met white blood?
Ik ga over 2 weken beginnen met Mstak icm Animal Cuts :D

goed bezig Pietje!!
leuk dat je terug post! ;)

groteman9 i am always standby

I know, thanx mattie :)

Rooke hoe gaat het met white blood?
Ik ga over 2 weken beginnen met Mstak icm Animal Cuts :D

nice.. meer uit je voeding halen met de m-stak, terwijl je aan het cutten bent met cuts.. one hell of a combination dacht ik zo ;)

enne white blood is best goed, vooral als je prijs/kwaliteit verhouding kijkt. maar weer niet te vergelijken met bijv. nox pump of wtf pump'd. dit zijn imo toch wel de krakers.

herkuul goed bezig Pietje!!
leuk dat je terug post! ;)

thnx herkuul.. échte beesten komen terug he :D

beetje domme vraag...maar zit me echt af te vragen of ik mn voeding dan moet aanpassen ??? :D Ik denk het niet anders heb je niets aan je mstak

beetje domme vraag...maar zit me echt af te vragen of ik mn voeding dan moet aanpassen ??? :D Ik denk het niet anders heb je niets aan je mstak

is geen domme vraag.. al eet je op onderhoud en niet meer, de m-stak zorgt er gewoon voor dat deze voeding beter aankomt.

tuurlijk is het een feit dat hoe meer goede dingen je eet, de m-stak meer met je doet. maar in een cut is deze ook perfect. denk aan vermindering van spierverlies, keihard blijven terwijl je afvalt met de cuts.

Ik ga mn training en eetschema is reviewen in mn log. Begin met nu echt mateloos te irriteren aan dat vet. Na een kleine rekensom kwam ik tot de conclusie dat ik sowieso geen 20% vet heb maar ik moet het gewoon nu kwijt.

Ik ga mn training en eetschema is reviewen in mn log. Begin met nu echt mateloos te irriteren aan dat vet. Na een kleine rekensom kwam ik tot de conclusie dat ik sowieso geen 20% vet heb maar ik moet het gewoon nu kwijt.

snap ik..

ikzelf ben meer bezig met het uiteindelijke doel, irriteer me eigenlijk nergens aan. ook al heb ik een vetpercentage van 19%.

**** it, ik kom er wel :)

Daarna ga ik weer in cleanbulk en niet vuil zoals de afgelopen tijd ;)

dank je man!

o.a. de hammer curls hebben mij veel arm-massa gegeven. don't change a winning combination too often (copyright Pietje1983 13-01-'09)

haha:roflol:

Gaat lekker met je verder;) Begint dat niet onwijs te verzuren die supersetjes hammercurl/dumbelcurl:D? Ga het ook eens proberen:)!

Laatst bewerkt:
haha:roflol:

Gaat lekker met je verder;) Begint dat niet onwijs te verzuren die supersetjes hammercurl/dumbelcurl:D? Ga het ook eens proberen:)!

branden kerel! branden! pomp wajooo! :D

geeft een perfecte prikkel! :thumb: net zoals dat 21'en doet bijv.

zeker aan te raden.

Word er vandaag nog getrained Piet? wel posten dan he! ;)

Terug
Naar boven