Fitness Seller

This game, this iron warfare... I'm back! Maximum effort!

• Topic Starter Topic Starter
Goed te zien dat je je trainingen weer logt tenminste als je het helpt.
Goede workout bro.....

Een minpuntje heb je een speciale reden voor de pussyweights op de incline met HH? Zo ga je niet groeien beest en zo te zien heb jij dat hard nodig.

mijn speciale reden hiervoor is de prikkel die ik nodig heb.. zoals gezegd, zijn er meerdere wegen naar Rome en dit is er 1 van ;)

enne...
"Zo ga je niet groeien beest en zo te zien heb jij dat hard nodig."

:roflol: leuk geprobeerd op zich, die "bash".. alleen maak ik momenteel nog de beste gains ever.

verder bedankt voor de interesse :D

sniperx Lekkere training Pietke, good to have ya back! :)

thnx m8, I am 2 ;)

Grotesuriman dat klopt sgt , groeien zal je er niet van maar ik weet niet of jij wel eens met deze pussey-weights in deze vorm getraind - geloof mij het is ****ing heavy vooral na het db-presses - zo niet probeer is het eens en dan wil ik wel eens weten of je nog steeds pussey-weights vind:D

x2

+de pomp & prikkel is goed :)

mijn speciale reden hiervoor is de prikkel die ik nodig heb.. zoals gezegd, zijn er meerdere wegen naar Rome en dit is er 1 van ;)nne... "Zo ga je niet groeien beest en zo te zien heb jij dat hard nodig." :roflol: leuk geprobeerd op zich, die "bash".. alleen maak ik momenteel nog de beste gains ever.verder bedankt voor de interesse :D
:D
LoL bash? ofcourse not......zag alleen je avatar uitvergroot en volgens mij kan daar nog een hoop massa bij? Wat zijn je doelen eigenlijk precies?
Vraag mij het alleen af waarom zoveel HH alleen voor prikkel? Welke prikkel? Groeiprikkel? Dacht nl. dat je spieren niet groeien van zoveel reps en sets.......Sta open voor jouw onderbouwingen

Laatst bewerkt:
dat klopt sgt , groeien zal je er niet van maar ik weet niet of jij wel eens met deze pussey-weights in deze vorm getraind - geloof mij het is ****ing heavy vooral na het db-presses - zo niet probeer is het eens en dan wil ik wel eens weten of je nog steeds pussey-weights vind:D

yep, toch wel en ik spreek uit ervaring :P:P...

naar mijn mening ook nutteloos, alleen conditioneel goed, maar niet voor het goede groei werk

yep, toch wel en ik spreek uit ervaring :P:P...

naar mijn mening ook nutteloos, alleen conditioneel goed, maar niet voor het goede groei werk

+1 we trainen toch niet om "heavy te trainen" maar voor effectiviteit we zijn bodybuilders. Na de kickbokstraining - als je schouders helemaal leeg zijn- moesten wij ze 5 minuten omhoog houden en rondjes draaien ook heavy. Groteman je argumenten zijn totaal ungefundeerd.

Anyway als Pietje er lekker bij voelt moet hij er mee doorgaan.
Vroeg mij alleen af hoe,waarom en wat het effect was no hard feelings Piet

Goed te zien dat je je trainingen weer logt tenminste als je het helpt.
Goede workout bro.....

Een minpuntje heb je een speciale reden voor de pussyweights op de incline met HH? Zo ga je niet groeien beest en zo te zien heb jij dat hard nodig.

+1 we trainen toch niet om "heavy te trainen" maar voor effectiviteit we zijn bodybuilders. Na de kickbokstraining - als je schouders helemaal leeg zijn- moesten wij ze 5 minuten omhoog houden en rondjes draaien ook heavy. Groteman je argumenten zijn totaal ungefundeerd.

sorry sgt als de grote arnold regelmatig dit soort trainingen deed , wie ben ik dan - maar goed jij ziet het anders dat mag sgt

:D
LoL bash? ofcourse not......zag alleen je avatar uitvergroot en volgens mij kan daar nog een hoop massa bij? Wat zijn je doelen eigenlijk precies?
Vraag mij het alleen af waarom zoveel HH alleen voor prikkel? Welke prikkel? Groeiprikkel? Dacht nl. dat je spieren niet groeien van zoveel reps en sets.......Sta open voor jouw onderbouwingen

hier kan sowieso nog meer massa bij.. dat is volgens mij stiekem wat we allemaal willen dacht ik zo ;) ik heb momenteel in gedachten: bulken tot de 110, cutten tot de 95.. ben er nog niet helemaal uit :P vind het wel leuk, experimenteren met dingen.

wat betreft je volgende vraag: dit soort herhalingen is mijn lichaam niet echt gewend zeg maar :D door deze manier laat ik mijn lichaam schrikken. het laten schrikken van je lichaam is een zeer gewenste prikkel wat betreft groei :) het voorkomt gewenning bij je volgende training(en) dus op (lange) termijn is het een yes yes :P

sir yes sir!

dat zeg ik ook steeds , het is niet voor groei , maar om je lichaam te prikkelen en dat is zeker niet nutteloos

er zijn vele wegen naar rome imo

daarom ben ik blij dat je terug bent makker - keep on training

Dit is gewoon de weg die ik bewandel, 1 van de vele wegen..

ik heb veel geprobeerd, veel afgewogen, afwisseling houdt me gemotiveerd en geprikkeld.. beiden een magic-recept tot groeien.

enne... hard feelings zijn er niet bro ;)

dat klopt sgt , groeien zal je er niet van maar ik weet niet of jij wel eens met deze pussey-weights in deze vorm getraind - geloof mij het is ****ing heavy vooral na het db-presses - zo niet probeer is het eens en dan wil ik wel eens weten of je nog steeds pussey-weights vind:D

Dit was je eerste reactie Groteman wat kan ik daar nou mee? Wees iets duidelijker svp in het vervolg je communicatie is ruk dan kan je mij nog wat bijbrengen.

Als ik het goed begrijp krijgt je lichaam daardoor prikkel en heeft de big Arnold ook zo getraind. Weer wat geleerd mannen. Maar waarom dan zodat je de volgende training weer lager in HH kan gaan en je lichaam denkt dat je lichter gaat met meerdere HH zodat je WEER een prikkel krijgt?

sgt ik ga al die vragen niet allemaal beantwoorden - ik vind dat ik behoorlijk duidelijk ben - so be it brother

ik denk onderhand dat jij meer weet dan ik met al die vragen die je altijd stelt - het is allemaal niet zo moeilijk - hard trainen-gevarieerd trainen- goed eten ( nou dat dat jij toch allemaal al )

Laatst bewerkt:
Pietje is back, mooi zo.

Over die vele reps; af en toe kan het geen kwaad voor een weekje of twee, andere prikkel wil nog weleens groei teweeg brengen inderdaad. Het is echter niet de beste reprange voor groei, benchen moet je imo onder of rond de 10 zitten.
Maar Pietje weet hoe het werkt denk ik....

r zijn er wel meer die hoge reps trainde, serge nubret pakte 70-100 kg voor 15 herhalingen voor 8 sets, met steeds <1 minuut rust ertussen. maar dat is gewoonweg pompen en verzuren en vooral explosief met dat gewicht.

dat is wat anders dan 3 sets van 17-18 reps

r zijn er wel meer die hoge reps trainde, serge nubret pakte 70-100 kg voor 15 herhalingen voor 8 sets, met steeds <1 minuut rust ertussen. maar dat is gewoonweg pompen en verzuren en vooral explosief met dat gewicht.

dat is wat anders dan 3 sets van 17-18 reps

je punt is?

Pietje is back, mooi zo.

Over die vele reps; af en toe kan het geen kwaad voor een weekje of twee, andere prikkel wil nog weleens groei teweeg brengen inderdaad. Het is echter niet de beste reprange voor groei, benchen moet je imo onder of rond de 10 zitten.
Maar Pietje weet hoe het werkt denk ik....

yes I do :)

good 2 have u back in my loggie :thumb:

Terug
Naar boven