XXL Nutrition

This game, this iron warfare... I'm back! Maximum effort!

Die MP is netjes! Maar vergeleken bij je MP kunnen die barbellshrugs dan niet wat omhoog?

• Topic Starter Topic Starter
Haha ik dacht al zoiets maar omdat je dit poste "Mijn review: Kracht zat goed, intensiteit was perfect, pomp ging wel. Tevreden " dacht ik dat het dus niet aan de kracht lag. maar daar lag het dus wel aan. Volgende keer pak je stukken meer:D!

Pff sterk Pietje! 80 kg MP; BRUUT.

Haha ik dacht al zoiets maar omdat je dit poste "Mijn review: Kracht zat goed, intensiteit was perfect, pomp ging wel. Tevreden " dacht ik dat het dus niet aan de kracht lag. maar daar lag het dus wel aan. Volgende keer pak je stukken meer:D!

kan ik begrijpen.. idd vooral na zo'n review :P

maar wij weten beiden dat wanneer er een pr wordt neergezet, het meestal een beetje ten koste gaat van je verdere training ivm uitputting :D

én dat als er een pr wordt neergezet je sowieso tevreden ben over je kracht, no matter what je met de rest van de training doet.

Pietje ook weer aan het loggen:cool: En gelijk een mooie MP!:lifter:

Die side raises zijn wel super druper strikt(met gestrekte armen) zeker? Wel licht ten opzichte van je MP.

Pietje ook weer aan het loggen:cool: En gelijk een mooie MP!:lifter:

Die side raises zijn wel super druper strikt(met gestrekte armen) zeker? Wel licht ten opzichte van je MP.

thanx bro :cool:

en ja, die side raises zijn super strict en mét gestrekte armen.. ik laat m'n armen ook geen moment hangen, altijd hou ik de spanning er op :)

zoiets --> /ll\ wordt 'ie ook meteen een stuk zwaarder.. ik cheat ook niet, geen moment ;)

uhmmm 80 kg MP?

Respect!

Wil niet vervelend doen maar dat is een barbell shoulder press. Mp is staand. ;)

Wil niet vervelend doen maar dat is een barbell shoulder press. Mp is staand. ;)

je hebt ook de zittende versie.. opgezocht op bodybuilding.com.

voluit heet 'ie de "seated militairy press" als ik me niet vergis.

als het anders is, hoor ik dat natuurlijk ook graag :)

Redelijke training ouwe ! MP van 80 springt er inderdaad wel uit :)

Heb jij nou geen last bij die BB shrugs dat je zaakje in de weg zit? Daarom vind ik dat altijd zo'n gods irritante oefening :D

Redelijke training ouwe ! MP van 80 springt er inderdaad wel uit :)

Heb jij nou geen last bij die BB shrugs dat je zaakje in de weg zit? Daarom vind ik dat altijd zo'n gods irritante oefening :D

thnx brada :)

ja natuurlijk heb ik daar last van + ik heb een dikke reet dus het werkt beide kanten zo :(

it's a dirty job but someone's got to do it :D

ja back shrugs idem....dan maar URR of db shrugs :D

Terug
Naar boven