neluss2000
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Grotesuriman piet pakt gewoon effe 80 mp - sterk man
goed eten, hard trainen
neluss2000 Die MP is netjes! Maar vergeleken bij je MP kunnen die barbellshrugs dan niet wat omhoog?
en ja die shrugs kunnen zeker wel omhoog maar het was gedaan met de energie en kracht..
voelde me een paar daagjes niet goed, misschien is dat het.Haha ik dacht al zoiets maar omdat je dit poste "Mijn review: Kracht zat goed, intensiteit was perfect, pomp ging wel. Tevreden " dacht ik dat het dus niet aan de kracht lag. maar daar lag het dus wel aan. Volgende keer pak je stukken meer!

Pietje ook weer aan het loggenEn gelijk een mooie MP!
Die side raises zijn wel super druper strikt(met gestrekte armen) zeker? Wel licht ten opzichte van je MP.

Pietje ook weer aan het loggenEn gelijk een mooie MP!
Die side raises zijn wel super druper strikt(met gestrekte armen) zeker? Wel licht ten opzichte van je MP.

We kunnen ook niet allemaal op tegen jouw side raises kubus![]()

Wil niet vervelend doen maar dat is een barbell shoulder press. Mp is staand.![]()

Redelijke training ouwe ! MP van 80 springt er inderdaad wel uit
Heb jij nou geen last bij die BB shrugs dat je zaakje in de weg zit? Daarom vind ik dat altijd zo'n gods irritante oefening![]()

Die mensen geven hun eigen benaming eraan sniperx.
Hier heb ik het gelezen:
http://forum.dutchbodybuilding.com/...3614688/?highlight=military+press#post3614688
Staand is lastiger.