Fitness Seller

This game, this iron warfare... I'm back! Maximum effort!

Probleem is dat je Arnold en Serge niet kan vergelijken met natural bodybuilders.
Daarnaast zijn de tijden veranderd, oefeningen en repranges die toen d'r tijd "hot" waren zie je nu niet meer. Arnold trainde geloof ik een paar uur, 2x per dag soms.
Huidige theorieën zijn anders; korte zware trainingen en wegwezen uit the gym.

Probleem is dat je Arnold en Serge niet kan vergelijken met natural bodybuilders.
Daarnaast zijn de tijden veranderd, oefeningen en repranges die toen d'r tijd "hot" waren zie je nu niet meer. Arnold trainde geloof ik een paar uur, 2x per dag soms.

true enough

• Topic Starter Topic Starter

+1

1 van de vele theorieën.. feit is, dat we allemaal bij onzelf moeten kijken wat het beste werkt. wat voor jou werkt, hoeft bij mij nog niet te werken en andersom.

+1. Yes zo ga ik trainen de komende tijd. 50 minuten 3x per week....is voldoende ben benieuwd welk resultaat ik ga pakken hierop.

3 * per week zware trainingen , daar ga je van groeien , weet ik zeker - ik ben benieuwd sgt .

Training van vandaag:

Na wat rug en biceps geprobeert te hebben, ziek naar huis gegaan..

Mijn review: ****ed up training, goede pomp in hoofd, knalde zowat uit elkaar.

Dat is balen! Sterkte Pietje. ;)

In ieder geval een pomp:D

Beterschap

Piet, succes er weer mee gozer

HarmH Piet, succes er weer mee gozer

neluss2000 Beterschap kerel!

ty matties :thumb:

Voelde me goed vandaag.. dus ben gaan trainen :D

Training van vandaag:

Schouders

Militairy Press, zittend

3 opwarmsetjes
10 x 60kg
6 x 70kg
PR
1 x 80kg PR
8 x 60kg

Side raises, staand

14 x 7kg (x2)
10 x 10kg (x2)
12 x 8kg (x2)

Rear raises, liggend 30ø

12 x 10kg (x2)
12 x 10kg (x2)
12 x 10kg (x2)
12 x 10kg (x2)

Trapezius

Barbell shrug

1 opwamsetje
15 x 60kg (half werksetje)
12 x 80kg
10 x 90kg
8 x 90kg

Mijn review: Kracht zat goed, intensiteit was perfect, pomp ging wel. Tevreden :)

Die 80kg MP is echt netjes man!

piet pakt gewoon effe 80 mp - sterk man

Terug
Naar boven