MuscleMeat

This game, this iron warfare... I'm back! Maximum effort!

Wat is Bodyfat %?
Ik ken je fysiek niet... maar bij 102kg MOET er wel een flinke massa onder zitten veronderstel ik :thumb:

Hoelang denk je te moeten cutten?

ik hoorde pietje ooit zeggen dat hij pas ging k*tten als van de zijkant gezien zijn buik meer uitstak dan zijn borst :D

10kg erbij gekregen sinds begin van het log ... nu cutten levert je al iets op ;)
Go for it.

• Topic Starter Topic Starter
KoekieMonster Wat is Bodyfat %?
Ik ken je fysiek niet... maar bij 102kg MOET er wel een flinke massa onder zitten veronderstel ik :thumb:

Hoelang denk je te moeten cutten?
ik denk nu wel zo'n 22 á 23%.. ik heb zat massa maar ook behoorlijk wat vet :D maar is allemaal onderdeel van het plan!

ik denk dat ik op een rustige manier ga cutten tot ik 90/95kg weeg. en dat ik ga cutten is niet omdat ik mezelf te dik vind ofzo, want nogmaals, allemaal onderdeel van het plan.. maar ik ben gewoon benieuwd :) change of plans dus ;)

HarmH ik hoorde pietje ooit zeggen dat hij pas ging k*tten als van de zijkant gezien zijn buik meer uitstak dan zijn borst :D
:D klopt! die tijd is aangebroken zeg maar..

jij bent scherp! goed bezig makker :thumb:

Robke78 10kg erbij gekregen sinds begin van het log ... nu cutten levert je al iets op ;)
Go for it.
ik hoop dat het niet alleen een shitload aan vet is geweest.. ik ben benieuwd kamaradski :cool:

vond 'm zelf ook wel leuk m8 :roflol:

Training van gisteren:

Schouders

Dumbbell shoulder press, zittend
3 setjes warming up
26kg (x2) x 6
28kg (x2) x 6
30kg (x2) x 6
32kg (x2) x 6
34kg (x2) x 6 PR!!

Side raises, staand

13kg (x2) x 10
13kg (x2) x 10
13kg (x2) x 9

Rear raises, liggend op een bankje 30ø

13kg (x2) x 9
13kg (x2) x 8
13kg (x2) x 9

Trapezius

Cable shrug, slow mo, voorlangs en achterlangs in supersets

1 setje warming up
100kg x 12 en x 8
100kg x 12 en x 6
100kg x 13 en x 7
100kg x 11 en x 7

Mijn review: zowel kracht, intensiteit als pomp waren zeer goed. Tevreden :)

Hoe gaat het squatten? Ik zie alleen maar ub trainingen

Hoe gaat het squatten? Ik zie alleen maar ub trainingen

sommige trainingen worden niet gepost, die draaien immers meer om cardio en vele reps met weinig pauze tussendoor.. zoals bijv. de rugtraining van afgelopen dinsdag.

wat betreft de beentjes, ik heb een poos last gehad van mijn linker knie.. het gaat nu beter, binnenkort zullen ze er weer aan moeten geloven.

deze week was de planning, mijn linker knie is alleen nog niet helemaal ok.

good times will come!

gefeliciteerd met je pr :) Maar waar is de cardio mattie?

Nette dumbbell shoulder presses.
Voor je het weet haal je die dikke 40kg dumbbells uit het rek en zal iedereen kijken van WTF???

Nette scohudershizzle! Hoop dat ik zoiets weer op snelle termijn eruit kan gooien. Succes met de cut.

BEFORE PICS?:eek:

nette pr op shoulder press ouwe...niet gek veel op aan te merken die training.

biejest Nette dumbbell shoulder presses.
Voor je het weet haal je die dikke 40kg dumbbells uit het rek en zal iedereen kijken van WTF???

thanx beest :D ik ga mijn uiterste best doen..

goed om te zien dat ook jij m'n logje volgt..

The Xtralarge Nette scohudershizzle! Hoop dat ik zoiets weer op snelle termijn eruit kan gooien. Succes met de cut.

BEFORE PICS?:eek:

Als jij je weer pico bello voelt, komt het wel goed makker.. I have faith in you! :P

enne pics.. doe ik niet meer aan. lang verhaal ;) thanx voor de interesse!

Rooke nette pr op shoulder press ouwe...niet gek veel op aan te merken die training.

bedankt brada :thumb:

op zo'n soort indeling als dit ga ik het hardst.. wel logica ook.

meer = niet beter, roep ik al tijden ;)

was er dinsdag.. vond het niet boeiend te vermelden. heb er zo'n ****ing schijthekel aan he :P
Dat weten we. Des te meer respect we ervoor hebben als je toch die sessies van 40 min heb geknald, weten we dat je er echt mee bezig bent! Mooi begin is toch wel 3x40 min minimaal per week...

Nette training weer Pietje. Succes met cutten ;).

Wat zijn dat voor brute shoulder presses brother . Zeer sterk man.ik ben al een week op vak . Nog twee dagen en dan ga ik zo gelijk trainen , genoeg rust nu

Wat zijn dat voor brute shoulder presses brother . Zeer sterk man.ik ben al een week op vak . Nog twee dagen en dan ga ik zo gelijk trainen , genoeg rust nu
Zo verslaafd dat ie niet meer van zijn vakantie kan genieten :D Ik heb die dude zo'n beetje elke dag op dbb gezien, terwijl ie op vakantie gast :D Hahahaha mooi dit

sterke schoudertraining man, netjes die presses!

Dat heet ontspanning harm , ik word gek van al dat niks doen , ik heb nu wel weer genoeg zon gehad , ik wil trainen , gelukkig begrijpt mijn meisie mij:D

Terug
Naar boven