- Waardering
- 799
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hehe ik snap je heel goedDat heet ontspanning harm , ik word gek van al dat niks doen , ik heb nu wel weer genoeg zon gehad , ik wil trainen , gelukkig begrijpt mijn meisie mij![]()

eerst moet het uitgebouwd worden.. uitgebouwd worden naar elke training, 10 min. voor, 10 min. naHarmH Dat weten we. Des te meer respect we ervoor hebben als je toch die sessies van 40 min heb geknald, weten we dat je er echt mee bezig bent! Mooi begin is toch wel 3x40 min minimaal per week...
om the hang of it the krijgen én de motivatie op te brengen én te houden. thnx 4 d support brotha 
thanx big guy!sniperx Nette training weer Pietje. Succes met cutten![]()
bedankt brada! geniet nog ff van je vakantie, straks ****ing knallen!Grotesuriman Wat zijn dat voor brute shoulder presses brother . Zeer sterk man.ik ben al een week op vak . Nog twee dagen en dan ga ik zo gelijk trainen , genoeg rust nu

Big-G is hardcore!!!!!!!!!!!!HarmH Zo verslaafd dat ie niet meer van zijn vakantie kan genietenIk heb die dude zo'n beetje elke dag op dbb gezien, terwijl ie op vakantie gast
Hahahaha mooi dit

merci Loo, ik heb nog ff te gaan he.. als ik naar jouw prestaties kijkLoo sterke schoudertraining man, netjes die presses!

tell him big-GGrotesuriman Dat heet ontspanning harm , ik word gek van al dat niks doen , ik heb nu wel weer genoeg zon gehad , ik wil trainen , gelukkig begrijpt mijn meisie mij![]()
I feel you bro' 
danke mattieherkuul Nette schouder presses, zijn men zwakste punt die schouders
goed dat je weer logt.![]()
bijtrekken die handel dan! en snel een beetje!
jij komt er wel..100% recht.. goed om te zien dat je weer me loggie uit checkt grote mangKoekieMonster Zeker sterk die press.
Staat de rugleuning hierbij 100% recht? Of nog iets gebogen?
amen to that brother!

bedankt voor het compliment makker (dat jij vermorzeld zou worden onder die dumbbells) maar je onderschat jezelf.. misschien ben je er nog niet aan toe maar je kunt meer dan je denktHarmH Ik pak trouwens die (dumbbell) shoulder press altijd los van leuning, als ik echt niet meer verder kan leun ik tegen die leuning aan en pers ik er nog een rep of 2 uit, misschien een idee.
Al lijkt het voor mij geen goed idee om 34 kg dumbbells te pakken, ik zou eronder verpletteren in een shoulder press![]()
may the force be with you!Kerel, dat uitbouwen na elke training 10 min voor en na is echt te weinig, zelfs om te beginnen, in de stickies wordt volgens mij aangeraden beginnen met 30 minuten per keer, opbouwen tot een uur per keer, 5 a 6x / week![]()

thanx 4 d advice makker, je hebt het beste met me voor.Preciesben ik het mee eens.. vind het alleen erg moeilijk motivatie op te brengen te gaan cardio'en![]()
it's all in the head! ik weet het.. op deze manier gaat het lukken.
uiteindelijk wordt ik atleet
opbouwen en opbouwen voor mij, anders --->thanx 4 d advice makker, je hebt het beste met me voor.
Ik zou als ik jou was net voor de cardiosessie aan het eind van je KT nog ff wat amino's pakken, dat je spierafbraak voorkomt. En caffeine pilletjes zijn ook lekker, half uurtje vantevoren
Energie + extra vetverbranding

Haha die stepdingen zijn inderdaad dom.
Mooie pr's en lekkere training. No pump no life - Jesaja.
een dag geen pomp is een dag niet geleefd 
Errug nice die presjes!!
Triceps kapot branden denkz![]()
ja die triceps deden zowat kaboem!!ik denk ook wel dat die triceps vol zitten - sterke db press pieter
yeahl!
thnx bro'lekkere training
t*ring die dumbbell pressecht ****ing netjes
![]()