AndroidHealthClinic

This game, this iron warfare... I'm back! Maximum effort!

Nette schouder presses, zijn men zwakste punt die schouders
goed dat je weer logt. :)

Zeker sterk die press.
Staat de rugleuning hierbij 100% recht? Of nog iets gebogen?

Ik pak trouwens die (dumbbell) shoulder press altijd los van leuning, als ik echt niet meer verder kan leun ik tegen die leuning aan en pers ik er nog een rep of 2 uit, misschien een idee.

Al lijkt het voor mij geen goed idee om 34 kg dumbbells te pakken, ik zou eronder verpletteren in een shoulder press ;)

• Topic Starter Topic Starter
HarmH Dat weten we. Des te meer respect we ervoor hebben als je toch die sessies van 40 min heb geknald, weten we dat je er echt mee bezig bent! Mooi begin is toch wel 3x40 min minimaal per week...
eerst moet het uitgebouwd worden.. uitgebouwd worden naar elke training, 10 min. voor, 10 min. na ;) om the hang of it the krijgen én de motivatie op te brengen én te houden. thnx 4 d support brotha :)

sniperx Nette training weer Pietje. Succes met cutten ;)
thanx big guy! :thumb:

Grotesuriman Wat zijn dat voor brute shoulder presses brother . Zeer sterk man.ik ben al een week op vak . Nog twee dagen en dan ga ik zo gelijk trainen , genoeg rust nu
bedankt brada! geniet nog ff van je vakantie, straks ****ing knallen! :D

HarmH Zo verslaafd dat ie niet meer van zijn vakantie kan genieten :D Ik heb die dude zo'n beetje elke dag op dbb gezien, terwijl ie op vakantie gast :D Hahahaha mooi dit
Big-G is hardcore!!!!!!!!!!!! :wl:

Loo sterke schoudertraining man, netjes die presses!
merci Loo, ik heb nog ff te gaan he.. als ik naar jouw prestaties kijk ;)

Grotesuriman Dat heet ontspanning harm , ik word gek van al dat niks doen , ik heb nu wel weer genoeg zon gehad , ik wil trainen , gelukkig begrijpt mijn meisie mij:D
tell him big-G :cool: I feel you bro' :p

herkuul Nette schouder presses, zijn men zwakste punt die schouders
goed dat je weer logt. :)
danke mattie :) bijtrekken die handel dan! en snel een beetje! :D jij komt er wel..

KoekieMonster Zeker sterk die press.
Staat de rugleuning hierbij 100% recht? Of nog iets gebogen?
100% recht.. goed om te zien dat je weer me loggie uit checkt grote mang :thumb:

HarmH Hehe ik snap je heel goed ;)
amen to that brother! :D

HarmH Ik pak trouwens die (dumbbell) shoulder press altijd los van leuning, als ik echt niet meer verder kan leun ik tegen die leuning aan en pers ik er nog een rep of 2 uit, misschien een idee.

Al lijkt het voor mij geen goed idee om 34 kg dumbbells te pakken, ik zou eronder verpletteren in een shoulder press ;)
bedankt voor het compliment makker (dat jij vermorzeld zou worden onder die dumbbells) maar je onderschat jezelf.. misschien ben je er nog niet aan toe maar je kunt meer dan je denkt :) may the force be with you!

Kerel, dat uitbouwen na elke training 10 min voor en na is echt te weinig, zelfs om te beginnen, in de stickies wordt volgens mij aangeraden beginnen met 30 minuten per keer, opbouwen tot een uur per keer, 5 a 6x / week :)

Kerel, dat uitbouwen na elke training 10 min voor en na is echt te weinig, zelfs om te beginnen, in de stickies wordt volgens mij aangeraden beginnen met 30 minuten per keer, opbouwen tot een uur per keer, 5 a 6x / week :)

ben ik het mee eens.. vind het alleen erg moeilijk motivatie op te brengen te gaan cardio'en :D

it's all in the head! ik weet het.. op deze manier gaat het lukken.

uiteindelijk wordt ik atleet :roflol:

opbouwen en opbouwen voor mij, anders ---> :bang: thanx 4 d advice makker, je hebt het beste met me voor.

ben ik het mee eens.. vind het alleen erg moeilijk motivatie op te brengen te gaan cardio'en :D

it's all in the head! ik weet het.. op deze manier gaat het lukken.

uiteindelijk wordt ik atleet :roflol:

opbouwen en opbouwen voor mij, anders ---> :bang: thanx 4 d advice makker, je hebt het beste met me voor.
Precies :) Ik zou als ik jou was net voor de cardiosessie aan het eind van je KT nog ff wat amino's pakken, dat je spierafbraak voorkomt. En caffeine pilletjes zijn ook lekker, half uurtje vantevoren :) Energie + extra vetverbranding

Heb je geen rug en benen ?

zeker wel.. maar heb een blessure in m'n linker knie :(

en rug heb ik dinsdag gepakt met weinig rust tussen de setjes door en draaide meer om cardio dan om spieropbouw.. vond het niet nodig om te posten. heb de reps dan ook niet geteld.

Probeer eens hiit - dubbel i , na elke training !0 min

Training van vandaag:

Borst

Dumbbelldrukken, plat
3 setjes warming up
32kg (x2) x 6
34kg (x2) x 6
36kg (x2) x 6
38kg (x2) x 6
40kg (x2) x 9 PR!!

Bankdrukken, schuin, tussen de 30 en 45ø

72,5kg x 9
72,5kg x 8
72,5kg x 8
52,5kg x 10 (negatief 5 sec, 2 sec hold, positief explosief)

Cable flyes, staand
20kg (x2) x 10
20kg (x2) x 10
25kg (x2) x 8
45kg (x2) x 0 fail
45kg (x2) x 1 PR!!

Triceps

Om de puntjes op de triceps te zetten heb ik 3 pompsetjes gedaan, cable pushdown met 55kg.. veel reps, niet geteld, elke set tot spierfalen.

vol = vol :P

Vervolgens heb ik 10 min. aan cardio gedaan op een gay-ass-step-ding :gay:

Mijn review: zowel de kracht, intensiteit als pomp waren zeer goed. Tevreden :)

Haha die stepdingen zijn inderdaad dom.

Mooie pr's en lekkere training. No pump no life - Jesaja.

Errug nice die presjes!!
Triceps kapot branden denkz :hedbang:

ik denk ook wel dat die triceps vol zitten - sterke db press pieter

Haha die stepdingen zijn inderdaad dom.

Mooie pr's en lekkere training. No pump no life - Jesaja.

thnx makker :) een dag geen pomp is een dag niet geleefd :D

Errug nice die presjes!!
Triceps kapot branden denkz :hedbang:

danke kameradski :wl: ja die triceps deden zowat kaboem!!

ik denk ook wel dat die triceps vol zitten - sterke db press pieter

bedankt big-g :cool: yeahl!

mooie basic training Pietje, netjes die 40-ers

lekkere training :D
t*ring die dumbbell press :eek: echt ****ing netjes :eek:

Terug
Naar boven