MuscleMeat

This game, this iron warfare... I'm back! Maximum effort!

Goede training Jo, lekkere pomp weer :d.

OA cable row is best pittig... of is dat zwevende katrol?

• Topic Starter Topic Starter
low pulley one handed dus :D

Ik bedoel dat 70kg best veel is in vergelijking met de rest van je oefeningen. Dat zou kunnen komen doordat de katrol van de pulley zo in elkaar steekt dat je maar de helft trekt. Dit kun je controleren door te kijken of het handvat twee keer zoveel afstand aflegt als het gewicht. Maar nevermind :) 70kg, punt.

Netjes hoor Piet!

Ik bedoel dat 70kg best veel is in vergelijking met de rest van je oefeningen. Dat zou kunnen komen doordat de katrol van de pulley zo in elkaar steekt dat je maar de helft trekt. Dit kun je controleren door te kijken of het handvat twee keer zoveel afstand aflegt als het gewicht. Maar nevermind :) 70kg, punt.

de helft is misschien overdreven MAAR ik denk zeker dat er minder weerstand op die kabels is.. lijkt mij ook een beetje veel in vergelijking met de rest :D

I don't know, ik kijk naar de kg's en die noteer ik.. eigenlijk scheelt het volume me niet zo veel, ik train puur om te groeien.

thanks beest!

ziet er goed uit !

Op naar de cardio van vandag ;)

lekker je rug opgepomd pieterman - over de cable-row is genoeg geluld - grow baby grow

I don't know, ik kijk naar de kg's en die noteer ik.. eigenlijk scheelt het volume me niet zo veel, ik train puur om te groeien. thanks beest!
Tuurlijk. Voor jezelf maakt het ook geen reet uit wat voor getalletje staat, als je maar vooruitgang boekt. Ik vind het zelf altijd leuk om te zien hoe bij anderen de kracht zich verhoudt tussen de verschillende spiergroepen, en dit kon ik even niet plaatsen :D. Succes monster!

Lekkere trainingen hier! succes met het cutten!

Cutten, ben je serieus aan het cutten nu... ik heb iets gemist denk ik?
Dat je cardio doet was ik nog van op de hoogte... maar je hebt dus ook een dieet schema voor het beeldhouwen of niet??

Wat is je doel voor het cutten? Welk vet% en welk gewicht wil je eindigen?

Hoe gaat het met je knie?

ik wil over 6 weken op een procentje of 18 staan met een kilo'tje of 98-100.. dat is op korte termijn ivm vakantie.

en als ik terug kom, trek ik het langzaam door tot een procentje of 15.. lager wil ik niet.

thnx guys! :thumb:

Is er een reden waarom je niet onder 15% wil gaan?

Nouja tegen dat argument kan ik niet op :p

Terug
Naar boven