- Waardering
- 2
een beetje té erg jaje zou straks maar nachtdiensten hebben
![]()
brute training piet - superset een heerlijke manier van training - je zou maar nachtdienst hebben
- me too
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
een beetje té erg jaje zou straks maar nachtdiensten hebben
![]()
- me too
brute training piet - superset een heerlijke manier van training - je zou maar nachtdienst hebben- me too
![]()
Heldnope.. ik doe pas aan cardio wanneer het uit de hand loopt(van de zijkant gezien, wanneer mijn buik over mijn borst heen komt
)
.
En hoe staat het er nu voor? OFwel, waar blijven die foto's
Laat me raden, je buik komt momenteel - vanaf de zijkant gezien - over je borst heen
?Laat me raden, je buik komt momenteel - vanaf de zijkant gezien - over je borst heen?

brute training piet - superset een heerlijke manier van training - je zou maar nachtdienst hebben- me too
![]()

deze week was weer ff een prikkelweekje... gisteren rust genomen, vandaag lekker geknalt
training van vandaag:
supersets borst-rug (borst knallen, geen rust, rug knallen, 2 min. rust en dan weer overnieuw)
incline bench/lat pull down
bench 55kg x ??/lat 52,5kg x ?? (beiden oppompen, niet geteld, wel behoorlijk veel herhalingen)
bench 55kg x ??/lat 52,5kg x ?? (beiden oppompen, niet geteld, wel behoorlijk veel herhalingen)
geen huge pump, maar wel een superstrak gevoelalles stond stijf zeg maar
flat bench/brede stang roeien
bench 55kg x ??/row 52,5kg x ?? (beiden oppompen, niet geteld, wel behoorlijk veel herhalingen)
bench 55kg x ??/row 52,5kg x ?? (beiden oppompen, niet geteld, wel behoorlijk veel herhalingen)
peck deck flyes/reverse peck deck
flyes 90kg x ??/rev 52,5kg x ?? (beiden oppompen, niet geteld, wel behoorlijk veel herhalingen)
flyes 90kg x ??/rev 52,5kg x ?? (beiden oppompen, niet geteld, wel behoorlijk veel herhalingen)
opmerking tussendoor: dit is écht intensief.. lijkt wel cardio.. zweten, bijna van het stokje gaan elke keer, buiten adem enz. enz. enz.
biceps/triceps supersetjes (zelfde effect als bovenstaand)
gesupineerde dumbbellcurls/triceps pulldown (?? met normaal stangetje)
biceps 30kg (15 per kant) x ??/triceps 50kg x ?? (beiden oppompen, niet geteld, wel behoorlijk veel herhalingen)
biceps 30kg (15 per kant) x ??/triceps 50kg x ?? (beiden oppompen, niet geteld, wel behoorlijk veel herhalingen)
1 oefening schouders, shoulder press, 4 setjes, met 22,24,26 en 28kg dumbbells, veel forced reps met behulp van spotter (het was leeg), 6 reps per setje. om de puntjes op de i te zetten
1 oefening traps, cable shrugs, 3 setjes, 100kg, per set 16 reps.
om de puntjes op de i te zetten
einde oefening, deaud(ben nog steeds aan het shaken)
peck deck flye machine heeft minder weerstand.. en het is een machine.. iedereen kan zwaar met zon dingje weet tog!
ikke nou echt weg![]()

De reden dat je Lat Pul Down doet in plaats van Chinnen
vanwege supersetjes die ik in gedachten had. schuine bank omhoog drukken/schuin omlaag trekken = ong. zelfde bewegingsbaan. dit kwam dus beter uit.
Brede stang Roeien doet in plaats van Dummbell Row
ook weer dezelfde logica.. alleen dumbbells pak je 1 voor 1, met de stang pak je beiden, ideaal voor supersetje. anders kun je het ook niet echt een supersetje noemen, krijgt de 1 meer rust dan de ander. Kun je ook niet écht doorknallen.
Pec Deck doet in plaats van Dummbell Fly
bankjes waren bezet![]()
Pec Deck Reverse doet in plaats van (bijv.) Bent-over Side Laterals
bankjes waren bezet
Is toch voornamelijk vanwege je langzame herhalingen?
Supersetjes en Slow Reps zijn twee heel verschillende manieren van trainen die jij combineert.
De gedachte achter de super slow is: langzaam is moeilijker omdat je zo min mogelijk gebruik maakt van techniek en versnelling. Je spieren moeten harder werken om het gewicht omhoog te krijgen én gecontroleerd te laten zakken, en spieren die harder moeten werken, die groeien.
Waarom ik dacht en schreef dat je de oefeningen (onder andere Lat Pul Down/Brede stang Roeien/Pec Deck/Pec Deck Reverse) deed vanwege de Slow Reps is omdat de nadruk op langzaam moet liggen en je zeer goed moet kunnen controleren, iets dat met dummbells iets minder kan.
Daarnaast geeft het Slow Reps uitvoeren van oefeningen een hogere bloeddruk dan traditionele training en maakt het dus al minder veilig qua coördinatie.
Ik heb beiden gedaan, en koos bij Slow Reps voor oefeningen waarbij veiligheid en de nadruk op het langzaam uitvoeren van de herhaling voorop stond.
Maar als jij hierin gelooft, en je voelt dat je er baat bij hebt dan moet je jouw gevoel volgen.
Succes kerel!![]()
Rome is dan niet in 1 dag gebouwd, maar met de juiste prikkels kan ik dat proces wel wat versnellen imo
die prikkels kan ik gelukkig in zo0o0o0 veel dingen zoeken.. trainen blijft op deze manier ook 200% mijn passie. 

)
)

zowel de borst, schouders, traps als triceps.. ****ing erg!
enne die WTF is een blijvertje.. echt top!!