XXL Nutrition

This game, this iron warfare... I'm back! Maximum effort!

Uiteraard :D

liposuction-chest-before-after-photo-382-10-e1393176910104.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.044
Kerel hoe kom je hieraan? Weet toch zeker dat ik niks gepost heb :D

Nou uhh gaat lekker...
Verdomme een pijnscheuten in mn rechter arm tijdens bankdrukken en dumbbell drukken. Lijkt wel tussen m'n biceps, triceps en mn middelste schouderkop te zitten. Geen idee wat het is..

En dan pak je een machine.. nergens last van..

Dit is echt zwaar demotiverend.. ik wil gewoon met losse gewichten werken, klaar..

Morgen kijken of het bij schouders ook zo is..
Waarschijnlijk gewoon opstartproblemen, je bent er een tijdje uit geweest. Wellicht is je lichaam niet gewend meer aan de soort belasting, en de bewegingen die je uitvoert. Het zijn ook weer geen gewichten waar een 'ongetrainde' zomaar even mee zou beginnen; de kracht zit er nog wel, maar je lichaam moet nog even wennen. Ik denk dat je gewoon licht hebt overbelast, misschien door een coordinatiefoutje en overcorrectie of iets dergelijks, en dan doorgaan en overbelast. Met machine ontlast je veel spieren/aanhechtingen die je met freeweights nodig hebt voor de coordinatie/stabiliteit.

Ik zou de machine gebruiken voor de kracht, totdat het probleem verholpen is, en intussen af en toe licht proberen met frees om te kijken of het is verholpen, wellicht als warming up voor de machine.

Niet teveel waarde aan hechten en zeuren over motivatie; als het nu op de top was van een progressief schema of zo.. en zelfs dan, accepteren, oplossen en doorgaan.

• #1.047
Even wat waardes op laten meten NA DE TRAINING. Dit wordt ook mijn "vaste meetpunt" (worst case scenario)
Datum: 04-08-'16
Gewicht: 116,1
Vetpercentage: 36,6%
Visceraal vetpercentage: 16%
BMI 34,6
Spier: 29,5%

Nu:
Datum: 17-08-'16
Gewicht: 115,7
Vetpercentage: 34,6%
Visceraal vetpercentage: 16%
BMI 34,5
Spier: 30,6%

• #1.048
Middel: 109cm
Armen: 43cm

:D

• #1.049
@Paljas

We gaan gewoon door kerel, thanks voor de tips.
De fysio op de sportschool denkt dat het om een gap tussen de schouderkoppen gaat en dit op te lossen valt door mn biceps wat te trainen voor het borst trainen :D

• #1.051
Puur voor m'n klacht hé.. maandag na een zwaar weekend maar eens proberen.. wie weet!

Is 2% vet eraf en 1.1% spiermassa erbij eigenlijk wel netjes voor 2 weken sporten??? En ervan uitgaande dat spiergeheugen z'n ding ook nog eens doet???

Puur voor m'n klacht hé.. maandag na een zwaar weekend maar eens proberen.. wie weet!

Is 2% vet eraf en 1.1% spiermassa erbij eigenlijk wel netjes voor 2 weken sporten??? En ervan uitgaande dat spiergeheugen z'n ding ook nog eens doet???

Wie weet bevalt die combo wel, zijn vlgns mij wel meer mensen hier die het doen.

Staar je niet blind op cijfertjes brah, kijk gwn wat de spiegel zegt.;)

• #1.053
Op mn buik na? Ik zie beast mode bro!

En dat wil ik gewoon.. beest zijn.. buikje mag.. wat vetpercentage mag.. gewoon beest :D

Ik doe altijd biceps op borst dag. Weliswaar na de borst. Combineer biceps nooit met rug, en triceps nooit met borst. Als ik dat doe, zijn de triceps al gedeeltelijk leeg van borst, haal ik weinig meer uit de triceps training. Kan ze beter scheiden, dan haal je maximaal nog uit de triceps op de andere dag.

• #1.055
Weekendje weg jeuj
IMG-20160820-WA0022.jpg

• #1.056
Hya folks,

Ondanks wat problemen met de diabetes (spuitschema goed afstemmen) en de blessure in m'n rechterarm, heb ik wel gesport. En voor m'n gevoel, goed ook. Al heeft het niets aan de statistieken bijgedragen, wat ik overigens best vreemd vind.

Maar goed:
Het bakje kwark wat ik nam als complete avondmaaltijd, voelde niet goed. Kreeg constant te lage bloedsuikers en kreeg niet een goed gevuld gevoel. Geen aanrader, aangezien m'n vetpercentage en spiermassa nagenoeg hetzelfde bleef en geen vooruitgang maakte volgens de genoemde statistieken.

Dus gewoon een maaltijd met koolhydraten in het vervolg. Koolhydraten uitsluiten door eiwitten tot je te nemen om vetverbranding te stimuleren is een no-go. De koolhydraten zijn bouwstenen tot verbranding en zijn dus daadwerkelijk vereist tot een goed resultaat.

• #1.058
Valt prima mee te leven, mits stabiel.

Maar in combinatie met krachtsport is best lastig. Qua groei en afstemming insuline inname heb ik het dan met name over.

Bij een schommelende glucose kun je de trainingen bijna verwaarlozen. Tot mijn frustratie.

Maar we gaan gewoon door :D

Je moet wel kunnen sporten natuurlijk, dat gaat niet op eiwitjes alleen. Voor statistieken moet je wel gegevens over een significante tijdsduur nemen he, daar is nu nog niet echt sprake van.

• #1.060
Ik moet eerst gewoon maar eens een poosje sporten, daarna kijken.. komt goed bruh!

Terug
Naar boven