- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarschijnlijk gewoon opstartproblemen, je bent er een tijdje uit geweest. Wellicht is je lichaam niet gewend meer aan de soort belasting, en de bewegingen die je uitvoert. Het zijn ook weer geen gewichten waar een 'ongetrainde' zomaar even mee zou beginnen; de kracht zit er nog wel, maar je lichaam moet nog even wennen. Ik denk dat je gewoon licht hebt overbelast, misschien door een coordinatiefoutje en overcorrectie of iets dergelijks, en dan doorgaan en overbelast. Met machine ontlast je veel spieren/aanhechtingen die je met freeweights nodig hebt voor de coordinatie/stabiliteit.Nou uhh gaat lekker...
Verdomme een pijnscheuten in mn rechter arm tijdens bankdrukken en dumbbell drukken. Lijkt wel tussen m'n biceps, triceps en mn middelste schouderkop te zitten. Geen idee wat het is..
En dan pak je een machine.. nergens last van..
Dit is echt zwaar demotiverend.. ik wil gewoon met losse gewichten werken, klaar..
Morgen kijken of het bij schouders ook zo is..
Even wat waardes op laten meten NA DE TRAINING. Dit wordt ook mijn "vaste meetpunt" (worst case scenario)
Datum: 04-08-'16
Gewicht: 116,1
Vetpercentage: 36,6%
Visceraal vetpercentage: 16%
BMI 34,6
Spier: 29,5%

@Paljas
We gaan gewoon door kerel, thanks voor de tips.
De fysio op de sportschool denkt dat het om een gap tussen de schouderkoppen gaat en dit op te lossen valt door mn biceps wat te trainen voor het borst trainen![]()

Puur voor m'n klacht hé.. maandag na een zwaar weekend maar eens proberen.. wie weet!
Is 2% vet eraf en 1.1% spiermassa erbij eigenlijk wel netjes voor 2 weken sportenEn ervan uitgaande dat spiergeheugen z'n ding ook nog eens doet
![]()