- Waardering
- 622
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Knap van je dat je schuin bankdrukken trage reps doet met 72,5kg x 6, en normale snelheid vlak bankdrukken met 72kg x 6 doet.
nee, dat is scherp van je... alleen dat setje ging met normale repswordt aangepast!
en oefening 1 was met dumbbells
Ben je altijd al wat sterker geweest in schuin bankdrukken?
nope, juist helemaal niet.. schuin loopt achter.
Je bent lekker bezig geweest zo te zien.
Techniek is belangrijk, maar je mag op zich voor kracht best zo nu en dan wat smijten met gewichten
doen we!
Groet Friso

Hoe doet hij het tov andere PWO's? Ik wil een nieuwe, supercharge ben ik immuun voor gewordenthnx bro'!enne die WTF is een blijvertje.. echt top!!
![]()

Hoe doet hij het tov andere PWO's? Ik wil een nieuwe, supercharge ben ik immuun voor geworden![]()
ik ga er erg goed op! alleen nox pump vind ik wat extremer.Nox pump vond ik té. Hoe is deze na je workout, kak je zo zwaar in als bij nox? En zit er wel caffeine in?zeker te proberen waardik ga er erg goed op! alleen nox pump vind ik wat extremer.
brute training piet met enorme uitschieters -jij bent de bruut van de dag
jwtz!Nox pump vond ik té. Hoe is deze na je workout, kak je zo zwaar in als bij nox? En zit er wel caffeine in?
nope, geen inkak 
zonder rare fratsen oid..Ik heb de trend maar gevolgd... [Afbeelding niet meer beschikbaar] voor onze pompert!
you man!!Ok, thanks, je hebt me overtuigd, ik volg je voorbeeld wederom![]()

mister pump! netjes![]()
vooral de dumbbell benchpresses!

ik heb de trend maar gevolgd... [Afbeelding niet meer beschikbaar] voor onze pompert!
1. dikke volume training
thnx!
2. je bent duidelijk een stuk sterker dan ik
dat is niet waar.. die statistieken in je handtekening redt ik NOG niet.
3. ik weet zo ff geen scherpe opmerking te maken
hoeft ook niet.. soms is het ff slikken
5-star rating dan maar!
![]()
u 2 man!!