- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha. Flink volume ook. Hoe lang ben je met zo'n training bezig?

)
?)
(of hoe dat ook heet)jammer van die dl maar je knalt er verder een lekkere training uit makker, op het eind nog ff ss...
Even een vraag: Zijn je trainingen niet te lang voor iemand die vet in een cut zitIk zou omvallen
![]()
ff 5 min rusten en weer verder knallen. Ben niet anders gewend, iedere training me lichaam tot het uiterste pushen. Veel mensen zeggen dat het genen zijn, ja tuurlijk spelen die mee maar ik train voor mijn gevoel iedere training 200%. Terwijl ik me kapot zweet en doorweekt klaar ben komen andere gasten net met 2 druppeltjes op hun voorhoofd aan. Ik denk dat daar ook een groot verschil ligt.Ik vind persoonlijk ook teveel oefeningen. Maar als hij zich er prima bij voelt, moet hij het doen.
En met zijn genen, heeft hij na het cutte zijn verloren spiermassa snel terug.

) en nog weighted dips en nog een aantal oefeningen. Volgende week weer een nieuwe borst training, even geduld haha. Morgen ochtend eerst hiit en en benen trainen.heb wel 140 gedrukt vandaag, verder underhand cable flies SS incline bench (was wel heavy shit) en nog weighted dips en nog een aantal oefeningen. Volgende week weer een nieuwe borst training, even geduld haha. Morgen ochtend eerst hiit en en benen trainen.

Damn bro, harde trainingen.
Ik zag net je pic en heb besloten je schoudertraining te stelen.
Ben benieuwd waar je naturel gaat geraken. Potentie is hoog.
Ga je nog fatburners gebruiken?
Je staat al rond de 11/12% zo te zien?

Oke netjes netjes. Tot hoeveel % wil je zakken eigenlijk?![]()