LB2: 22/06
Deadlift: 1x12x90kg(W-U); 1x10x120kg(W-U); 1x5x140kg (workset)
Front squat: 1x12x50kg; 1x10x60kg; 1x8x70kg; 1x6x80kg
Standing calf raises: 3x30x70kg
Superset:
Leg curl: 3x12x63.5kg
Leg extension (1-legged): 3x12x22.5kg
Superset:
Planks: 3x1min
Hanging leg raises: 3x30
Ondersteboven (op de grond liggend) op de smith legg press: 1x12x100kg 3x12x120kg
Training ging lekker, zweet was vol op aanwezig, had nog even 2 diet pills gevonden met geranamine, maar haha wat waren die dingen onder gedosseerd zeg. Maar 20mg per pil pff. Heb er nog 2 over. Trouwens heb ook gemerkt dat die dingen vrij weinig doen als je geen maaltijd hebt genuttigd van te voren net als dexa.
Heb me wat verdiept in carb back loading, lijkt me ook wel wat voor in de bulk later, maar het nuttigen van snelle carbs etc staart me niet echt aan wat wel de bedoeling is voor die insuline piek. Denk dat ik maar bij IF blijf ook met bulken maar dan wat meer grijp naar ontbijt koeken enzo.
Anyways gewicht blijft steady maar heb steeds meer aderen over de zijkant van mijn buik en op me abs ook bij mijn schouderkoppen en net onder me oksels. Maar mis toch wel de vasculariteit op de 1 of andere manier. Me aders zijn niet bepaald dik. Ik weet nog wel van vaso grow op 15% dat mijn aderen eruit spatten was echt ziek, maar ga me daar niet meer aan grijpen, trainingen gingen ronduit slecht.
Tips misschien?