AndroidHealthClinic

MADNESS 90 days CUT-cycling met foto's!

• Topic Starter Topic Starter
Dus je zit op Van die kussentjes onder je onderarmen gesteund bedoel je?

UB2: 21-06-13
Overhead press: 5x5 50
Incline dumbbell press: 1x12x28 1x8x34 1x5x38 PR 1x12x28
Chin-ups: 1x10xbw 1x8xbw 2x7xbw
Dips: 15-15-11
Shrugs: 3x10x44

Superset:
Bor: 1x12x55kg 2x10x55
Wide grip pull down liggend: 3x12x54

Cardio: steady 30min

Overhead ging strict verassend goed, ben benieuwd hoe hoog ik ermee kom aankomende weken.

LB2: 22/06
Deadlift: 1x12x90kg(W-U); 1x10x120kg(W-U); 1x5x140kg (workset)
Front squat: 1x12x50kg; 1x10x60kg; 1x8x70kg; 1x6x80kg
Standing calf raises: 3x30x70kg

Superset:
Leg curl: 3x12x63.5kg
Leg extension (1-legged): 3x12x22.5kg

Superset:
Planks: 3x1min
Hanging leg raises: 3x30

Ondersteboven (op de grond liggend) op de smith legg press: 1x12x100kg 3x12x120kg

Training ging lekker, zweet was vol op aanwezig, had nog even 2 diet pills gevonden met geranamine, maar haha wat waren die dingen onder gedosseerd zeg. Maar 20mg per pil pff. Heb er nog 2 over. Trouwens heb ook gemerkt dat die dingen vrij weinig doen als je geen maaltijd hebt genuttigd van te voren net als dexa.

Heb me wat verdiept in carb back loading, lijkt me ook wel wat voor in de bulk later, maar het nuttigen van snelle carbs etc staart me niet echt aan wat wel de bedoeling is voor die insuline piek. Denk dat ik maar bij IF blijf ook met bulken maar dan wat meer grijp naar ontbijt koeken enzo.

Anyways gewicht blijft steady maar heb steeds meer aderen over de zijkant van mijn buik en op me abs ook bij mijn schouderkoppen en net onder me oksels. Maar mis toch wel de vasculariteit op de 1 of andere manier. Me aders zijn niet bepaald dik. Ik weet nog wel van vaso grow op 15% dat mijn aderen eruit spatten was echt ziek, maar ga me daar niet meer aan grijpen, trainingen gingen ronduit slecht.

Tips misschien?

Lekker bezig, hoe maak je die rijst/appel cake? Die zag er lekker uit. :)

Lekker bezig, hoe maak je die rijst/appel cake? Die zag er lekker uit. :)
Ik deed het als volgt: Neem 300ml magere melk, doe daar 75-100g rijst bij(dessert rijst lijkt me beter maar ik deed silvervlies rijst; hardcore.) laat dit goed samen trekken dus ik denk ong 15 min af en toe roeren en dan moet het heel goed afkoelen. Dit is stap 1

Daarna doe je als je rozijnen wilt, pak je daar 30g van en maak je ze zacht in warm water, dus laat het even staan.
Vervolgens pak je een appel en snij die in stukjes ik raspte het en vervolgens spam je kaneel erop.
Daarna mix je 100ml melk met 50g whey in een grote bak waarna je vervolgens de volgende ingredienten erbij gooit en samen mengt:
-1 ei
-3 ei-eiwitten
-Die appel stukjes
-Die rozijnen
-1 eetlep honing of wat stevia
-Nog meer kaneel <3 kaneel

Als de rijst GOED is afgekoeld doe je dit bij het mengsel.

Dit alles doe je in zo'n bak-vorm. De oven eerst voorverwarmen op 180graden en vervolgens er 10 minuten in doen. LET op daarna zet je het op 150 graden en bak je het verder voor circa 25 minuten. Laat het even afkoelen en Smullen maar! :')

Voedingswaarde moet je even zelf uitrekenen.

Nog even wat foto's en een pindakaas cake, hoog in vetten en eiwitten, laag in carbs. Niet heel zoet, daar kun je zelf wel verandering in brengen eventueel, en ik raad je aan om wat pinda's te nemen en die grof te breken, voor die extra crunchy snickers taste!

De topping is gemaakt van pure chochola, 2g stevia met een vleugje melk en een grof stuk kokosnoot blok in een steel pannetje. Wel erg zoet, dus 1 stevia minder is beter denk ik.

De snicker/pindakaas cake is gemaakt van het volgende:
-125g pindakaas
-60g whey
-10g cacoa poeder
-200ml melk
-(extra toevoeging grof gebroken pinda's)

Dit alles samen mengen en vervolgens in een bak-vorm doen. Ik heb het ongeveer 20 minuten in een voor verwarmde oven gedaan van 150-160 graden. Ik haalde de cake er na 15 min uit om de chocolade eroverheen te gieten en deed het vervolgens weer terug voor de laatste 5 min. Dit was niet echt nodig :p

Het is weer eens wat anders :)

Pindakaas cake.jpg

Foto's
IK WIL DIKKERE ADEREN Gewoon dikke genetics aderen :P

New 1.jpeg

new 2.jpeg

new 3.jpeg

new 4.jpeg

Restday meals

image.jpg

Stuk droger geworden, good job. Je reageert dus wel goed op UB/LB split?

Stuk droger geworden, good job. Je reageert dus wel goed op UB/LB split?
Uitstekend zelfs, kracht gains blijven omhoog gaan, ik maak nieuwe PR's op de isolatie oefeningen en weet zeker dat ik mijn compounds ook kan verbeteren. Wel jammer dat er het een en ander aan vakanties en festivallen voorbij komt :p Verder verlies ik geen massa en word wel steeds droger, just like the scale and the mirror are showing me. Ben zeer tevreden!

LB1: 26/6/13
Squat: 5x5 120kg
Barbell lunges: 4x10x70
Leg press: 3x12x182

Superset
Seated calf raises: 3x30(15 in-out)x68
Soort van stiff legged deadlift maar met BW

Hanging leg raises:3x30
Planks: front 3x1min

M'n benen waren vrij verrot na afloop.

Gisteren HiiT gedaan van 20 min, vandaag bij het opstaan waren me benen nog meer verrot :p Straks lekker UB2 pakken, vorige UB1 was ik wat gaan aankloten met andere oefeningen, wel nog benchpress 5x5 75kg gedaan wat achteraf bleek dat ik die al had gedaan, dus best zuur maarja volgende keer 80kg.

Heb een baan gekregen bij 'Waternet' als administratieve medewerker. We zullen zien. Feeding window sluit er goed bij aan, werk lekker vroeg tot en met een uurtje of 2-3 in de middag. Ik zal me window aanpassen naar 12-8.

Congrats met je nieuwe baan! Haha en HIIT + benen 1 dag na elkaar, you're gonna have a baaaaaad time :P

Deze week even afgestapt van mijn reguliere training schema. Het een en ander uitgeprobeerd. Aankomend weekend weer weg voor een festival, trainingen aangepast erop. Voeding zal moeilijk worden, maar daar ga ik me geen zorgen over maken. Straks lekker na het trainen even all you can eat bij Miss Korea, nieuw geopend koreaans restaurant in de Pijp ben benieuwd :D

Awakenings was weer eens belachelijk dik! Altijd leuk om na zo'n festival jezelf in de spiegel te bekijken, dan sta je pas echt droog :p

18 juli tm 4 augustus ben ik met vakantie en dat zal dan ook mijn rust periode worden. Daarna nog twee/drie weken doorcutten om vervolgens op 1 september te beginnen met recomp/bulk.

Ziet er goed uit man, mooi droog. Het is je gelukt.

Alvast een fijne vakantie buddy! Weet je al hoe je je recomp of bulk gaat aanpakken?

Alvast een fijne vakantie buddy! Weet je al hoe je je recomp of bulk gaat aanpakken?
Thanks man, ben over 2 dagen weg. Ik weet al helemaal hoe ik het ga aanpakken, ik blijf bij mijn 16 uur vasten per dag iig. Uitgebreide info zal ik posten rond 5 augustus. Plan van aanpak, verschillende trainingen, supps etc. Ik ben iig geinspireerd door het renegade diet, niet omdat het werks, maar vanwege het gezondheids aspect waar ik toch meer om geef dan fysiek neemt niet weg dat ik bruut ga gainen naar de 86-90.

* iets heel eigenaardigs: Ik woog voor mijn cut 83.2, ben vervolgens bij mijn laatste foto's gedropt in gewicht naar circa 78 op circa 8-9%. Vervolgens andere halve week niet op mijn dieet gelet, een 4daags festival gepakt, en ik had drie dagen lang vaso grow gebruikt 1 dag voor dat festival... En echt niet normaal (insane genetics vochtvasthoudende machine ben ik ofzo) Ik was na het festival 85.8 kilo. In ander halve week.,...... Hoe de **** kan dat echt, gelukkig wist ik meteen dat het geen vet kon zijn althans niet zo veel, daarna keto dieet gedaan en na 4 dagen was het zowat weg. Verder oog ik nog droger (meer aderen) alleen onderbuik lijkt nog wat vocht vast te houden maar hoe de **** kan dat echt :P 7 kilo insane shit ik zag er ook belachelijke buff uit shirts van maat M pasten niet eens meer, vond het maar een heel apart fenomeen, wel gaaf en goed voor mijn most dedicated bulk ever vanaf 1 september.

---------- Post toegevoegd 15 July 2013 om 20:45 ----------

Ziet er goed uit man, mooi droog. Het is je gelukt.
Thanks bro!

Vanaf aankomende vrijdag ga ik weer loggen. Ik zal mijn trainingen, voedings schema en doelen posten. Heb dan weer twee weken gehad sinds mijn vakantie en terug op kracht. Ik zal dan de trainingen van deze week posten.

Zal ik tevens een nieuwe topic openen of doorgaan met deze?

Welkom terug bro, ik hoop dat je een goede vakantie hebt gehad!

Ik denk dat je beter een nieuw topic kunt openen, aangezien het geen 90 day cut meer is, maar je moet het zelf weten! :)

-D

Terug
Naar boven