DBBdominik
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 81
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks man!Benen zien er echt al goed uit!
Wat is je trainingsschema als ik vragen mag ( geen zin om door je topic heen te bladeren, lazy me)
Zie dat je 5x5 doet op squats en rest wel hypertrofie.
Doe je dit op andere trainingsdagen ook?
Thanks bro!

Beter dan verwacht, thnx! Moet dit weekend nog even mijn scriptie verbeteren (aaaltijd gezeik met first drafts he) en dan heb ik net zo goed als vakantie.
Maar dude, je zit iedereen te teasen met awesome gerechten.. maar recepten er bij vermelden, ho maar.![]()
hahah bij deze dan:Beter dan verwacht, thnx! Moet dit weekend nog even mijn scriptie verbeteren (aaaltijd gezeik met first drafts he) en dan heb ik net zo goed als vakantie.
Maar dude, je zit iedereen te teasen met awesome gerechten.. maar recepten er bij vermelden, ho maar.![]()
ik zal in het vervolg ook recepten vermeldenHaha ja de meals zien er echt gruwelijk lekker uit. Doe eens receptjes erbij geven haha
Zie comment hierboven voor het recept van die banana cookies.
Niet hanging qua hanging op zo'n pull up manier, maar op een apparaat, waar je ook op kan dippen. Ik zou er geen 30 kunnen met gestrekte benen hangend in de lucht. Zal het anders noemen volgende keer: Leg raisesKan jij serieus dertig leg raises met gestrekt been?