Fitness Seller

thomas' progress :)

Respect kerel, geweldige motivator voor anderen!

Kijk dit noem ik nu toewijding.... :thumbs:

Kerel dat heb je zeer netjes gedaan! Respect!

Ik kan hier alleen maar respekt voor hebben!

Zeer netjes, succes met je verdere targets! :thumbs:

Echt respect voor je ! :)

idd, Thomas, een geweldige vooruitgang, en in real ziet het er nog beter uit vind ik, ja we hebben mekaar al gezien in de gym, je hebt nog samen met Sydney tegen mij gepraat in de kleedkamer, ik heb je er al enkele keren gezien, was ik die toen vertelde dat mijn zoon wielrenner is.
Je hebt natuurlijk gelijk die voor-foto's hier te plaatsen, is echt een voorbeeld voor veel volslanke jongens, dat ze zien dat er met wilskracht wel iets aan te doen is, doe zo verder kerel!
De goeie sfeer in onze gym werkt ook motiverend he, iedereen wordt er aanvaard zoals hij is, je hoeft er geen atleet uit te zien als je begint, als je maar traint, het werkt voor mij ook motiverend, dat ik als "oudje" door de rest toch goed aanvaard wordt

Laatst bewerkt:
Zeer moooie vooruitgang!:bow2:

Goed gedaan vriend ik weet wat je allemaal hebt doorgemaakt veel succes om je verdere doelen te bereiken dit toont dat je veel wilskracht hebt!

heel veel respect voor jou!
weinige die ineens besluiten het roer om te gooien en dan het ook nog eens zo lang volhouden als jou en het goed doen.

Echt heel super gedaan;) Respect gozer! En nog succes met je verdere cut:thumbs:

Goed bezig gast.

dat heb je goed gedaan :thumb:

RESPEKT :mijn advies vol houden vetp.denk dat wel aan de 20% zit

Mooie progressie. Herkennen sommige mensen je nog terug van vroeger?

• Topic Starter Topic Starter
idd, Thomas, een geweldige vooruitgang, en in real ziet het er nog beter uit vind ik, ja we hebben mekaar al gezien in de gym, je hebt nog samen met Sydney tegen mij gepraat in de kleedkamer, ik heb je er al enkele keren gezien, was ik die toen vertelde dat mijn zoon wielrenner is.
Je hebt natuurlijk gelijk die voor-foto's hier te plaatsen, is echt een voorbeeld voor veel volslanke jongens, dat ze zien dat er met wilskracht wel iets aan te doen is, doe zo verder kerel!
De goeie sfeer in onze gym werkt ook motiverend he, iedereen wordt er aanvaard zoals hij is, je hoeft er geen atleet uit te zien als je begint, als je maar traint, het werkt voor mij ook motiverend, dat ik als "oudje" door de rest toch goed aanvaard wordt

dank je francky ;)
ja ik ken jou inderdaad, je hebt meestal een korte broek aan, toch?
ja idd in de gym is er wel een enorm goeie sfeer en werkt natuurlijk motiverend :p

Terug
Naar boven