XXL Nutrition

voortgang wengstertjes gekloot in the gym

• Topic Starter Topic Starter
Goede progressie, mijn complimenten. Dit is wel een beetje mijn streven hoe je erbij staat met die vergelijkingspic hierboven.

Hoe heb je qua voeding het cutten voor de contest aangepakt? Heb je ergens een log? Ben vooral geïnteresseerd in je eetschema in de cut en hoe je dat hebt aangepakt.

heey thnx leuk om te lezen.

dit is mijn oude contest log
http://forum.dutchbodybuilding.com/f286/wengstertje-logje-dbb-contest-337930/

zoals je misschien kan lezen heb ik weinig tot geen cardio gedaan en gewoon heel weinig calorrien gegeten en bijna alleen maar eiwit.

Ik heb geluk met me genen dat ik niet snel aankom met bulken is het wel zwaar k*t want ik eet vor mijn doen echt veel veel.

Ik heb geen voedingsschema aangezien ik nog thuis woon bij me ouders en die wilen niet met me mee doen haha dus word tijd dat ik op me zelf ga.

Ziet erg goed uit man,
en idd misschien maar beter dat je lekker op je zelf ga, je bent al 23 jaar, dus wordt wel tijd:P

Ga zo door wes.

Is goed hoor, kom maar langs.
Jou sportschool btw open met kerst?

nee man en vanmiddag ook tot 4 open en ik moet tot 4 werken... echt zwaar kak. weet niet of er iets anders in de buurt wel 2e kerstdag open is

Bij mij sluit hij ook om 3 uur al vandaag.
2e kerst dag is hij wel open van 9 tot 1, alleen gewichten bij mijne zijn te min voor jou:P
of we moeten naar die in rotterdam Noord gaan, Straatweg.
kan alleen geen tijden vinden en of ze open zijn

Bij mij sluit hij ook om 3 uur al vandaag.
2e kerst dag is hij wel open van 9 tot 1, alleen gewichten bij mijne zijn te min voor jou:P
of we moeten naar die in rotterdam Noord gaan, Straatweg.
kan alleen geen tijden vinden en of ze open zijn

ook geen idee of deze open is inderdaad maar ik kan wel bij jou alleen dan moet ik gewoon benchen joh geen dumbells dan haha

Is goed, doen we dat.
kan vast wel voor 1 dag, en anders geef je een andere naam op.

Complimenten! Goed bezig en mooi strevenswaardig resultaat! (maar daar heb je dan ook hard voor gewerkt)

UPDATE pic 1-3-2014

Binnenkort maar is gaan cutten.

2pr7o.jpg

Niet cutten, vreten op dat percentage. Nice!

Goed fysiek! Ik zou inderdaad m'n bulk ook nog lekker volhouden man!

toch gaan cutten.

Doe dit jaar ook mee met de DBB contest logje staat in me handtekening hier onder. Free to follow.

34osd3d.jpg

Terug
Naar boven