AndroidHealthClinic

thomas' progress :)

• Topic Starter Topic Starter
Mooie progressie. Herkennen sommige mensen je nog terug van vroeger?

thx.

haha, nee hoor, meeste moete echt enorm goed kijken en herkennen mij dan heel misschien :) heb het overlaatst nog meegemaakt met een goeie vriendin van twee jaar gelede op een fuif :p was wel lache om haar reactie te zien dan ^^

Zeer netjes ;)

OH SHIT! Dit is dus echt goed man! wat een vooruitgang zeg, ga zo door ;)

@ thomas,
ja ik train ind e zomer altijd in korte broek, gemakkelijkst.
Ja zo zie je maar he, als je er hard aan werkt, kan je veel bekomen, je bent idd erg veel veranderd, ik had ook nooit gedacht dat ik in 1j 15kg ging bijkomen, was heel mijn leven al ziekelijk mager? Ik train 3x per week thuis, praktischer in combinatie met gezin, en 1x in de gym, is leuk es tussen anderen te trainen ook, ids door sprutte hier via het forum dat ik naar het sportstadion gekomen ben, ik ga er erg graag, en de trainer valt ook mee.
Verleden week zei hij me dat ik de 2de oudste ingeschrevene ben, haha voelde me meteen "oud"

Nette verandering man, ga zo door!

@ thomas,
ja ik train ind e zomer altijd in korte broek, gemakkelijkst.
Ja zo zie je maar he, als je er hard aan werkt, kan je veel bekomen, je bent idd erg veel veranderd, ik had ook nooit gedacht dat ik in 1j 15kg ging bijkomen, was heel mijn leven al ziekelijk mager? Ik train 3x per week thuis, praktischer in combinatie met gezin, en 1x in de gym, is leuk es tussen anderen te trainen ook, ids door sprutte hier via het forum dat ik naar het sportstadion gekomen ben, ik ga er erg graag, en de trainer valt ook mee.
Verleden week zei hij me dat ik de 2de oudste ingeschrevene ben, haha voelde me meteen "oud"

damn, 15 kg in 1j!
dat is idd wel de moeite man! proficiat ;)
nja, kank wel gelove dat het makkelijker is om thuis te trainen in verband met je gezinnetje enzo :)
ja de trainer valt idd goed mee, behalve oswald kan af en toe wel eens zagen :p

Ik kan me voorstellen dat je met veel trots je foto's hebt gepost. Geweldige prestatie en een mooie leeftijd om nog op tijd een flinke draai te geven aan je levensstijl. Veel respect voor wat je behaald hebt, en nu doorgaan he!

Ik kan me voorstellen dat je met veel trots je foto's hebt gepost. Geweldige prestatie en een mooie leeftijd om nog op tijd een flinke draai te geven aan je levensstijl. Veel respect voor wat je behaald hebt, en nu doorgaan he!

dank je!
ik blijf idd doorgaan ;)

thx @ alle andere :)

Zware respect !!

Je bent een compleet ander persoon geworden
Kom op nu knallen ! moet t goed komen

Suc6 kerol

je hele kop is ook meteen stukker beter!!!!!!
Goed bezig.

Super om dit te zien, 'k ben er zeker van dat zo'n foto's voor vele motiverend zijn.
Je hoofd is echt volledig veranderd.
En nog maar 16j.
Als je zo motiverend blijft door doen (waar ik niet aan twijfel) en je begint echt deftig bb te doen dat je op je 20j er prachtig groot bij gaat staan.

ja, idd he thomas, is wel leuk he, jezelf zo goed te kunen veranderen, dat ondervind ik ook, had nooit verwacht dat het zo goed ging gaan, maar ja, heb geluk krijg begeleiding van een natural wedstrijdbuilder, hij komt binnenkort es meetrainen met me, wil de boel daar es verkennen, na zoveel lof over de gym te horen van mij, tot dat we mekaar nog es tegenkomen he!

echt een heel verschil.
ga zo door.

goed bezig man!!

ja, idd he thomas, is wel leuk he, jezelf zo goed te kunen veranderen, dat ondervind ik ook, had nooit verwacht dat het zo goed ging gaan, maar ja, heb geluk krijg begeleiding van een natural wedstrijdbuilder, hij komt binnenkort es meetrainen met me, wil de boel daar es verkennen, na zoveel lof over de gym te horen van mij, tot dat we mekaar nog es tegenkomen he!

haha, zalig! die wil ik wel eens zien dan!
hoe heet hij? mss hebk er nog van gehoord :)
tot dan ;)

Aaaaah hier men trainingsmaatje! echt respect voor je progressie man! je weet wel wat ik er van denk hé man.

Je was al goed bezig, en nu gaan we er samen voor hé!

Respect and keep going!

Terug
Naar boven