Fitness Seller

voortgang wengstertjes gekloot in the gym

Netjes, mooie borst.

Goed droog.goed bezig

• Topic Starter Topic Starter
eind resultaat van mijn cut is nu te bewonderen in de contest

[Link niet meer beschikbaar]

ga nu weer naar de contest van volgend jaar toe werken met dat ik in maart ongeveer 14% bf max heb zodat mijn cut niet zo diep hoef. (vond hem nu wel goed gaan alleen ga binnenkort hopelijk eens aan een voedingsschema beginnen)

aangezien de DBB contest is afgelopen en ik uiteindelijk 9e ben geworden na 2 jaar trainen ben ik zeker tevreden over mijn cut geweest. Nu ga ik toewerken naar de DBB contest van volgend jaar en hopelijk treed ik dan de top 5 binnen :)

dit is mijn ingezonden collage
34pgk02.jpg

ook in de begin post aangepast en dan even terug gekeken hoe ik er vorig jaar bij stond en dan nu wat een verschil haha
en alles zonder voedingsschema :$

Sowieso goed resultaar hoor, heel netjes :thumb:

Enne op naar 2014 dan!

Gruwelijk fysiek.
Beetje mijn streven.

Wat zijn je stats?

Nice.
En je trainingsschema? Pm mag ook.

Nice.
En je trainingsschema? Pm mag ook.

1e trainingsdag borst schouder triceps
2e trainingsdag rug biceps
3e trainingsdag benen en buik
4e trainingsdag borst schouder triceps
5e trainingsdag rug en biceps
6e trainings dag benen en buik
7e dag rust

ik probeer per training in een week andere oefeningen aan te houden maar wel dezelfde oefening elke week minimaal 1 keer terug te laten komen.

geen zin om heel me schema te posten hoe me wel zoveel mogelijk aan een schema vast maar per week is er bijna wel een oefening anders. ligt er net aan hoe druk het is ik haat wachten namelijk.

Wauw Nice. Dit lichaam is echt het doel voor mij gewoon.

Binnenkort ga ik een underwear show lopen en de eigenaar van de winkel vroeg of ik een paar foto's wilde insturen en ik was net bij een maatje met een goede camera dus dacht agh laat ik het maar gelijk doen. Ook een paar foto's gemaakt die niet voor de winkel er toe deden zoals die back double biceps natuurlijk maar vond me rug er wel episch op staan.

sta na 3 weken na de contest (maakte me foto's de eerste week) nog steeds op een procentje of 7-8 probeer dit tot september zeker vast te houden aangezien dan die show is en daarna bulken tot April.

2lbe53l.jpg

r9eb9d.jpg

ap8oxs.jpg

2dvj59g.jpg

oude foto opgestuurd gekregen van een oude vriendin moest keihard lachen toen ik hem zag. Heb hem ff naast eentje van een paar weken terug gelegd.

2vkdwmw.png

Goed fysiek hoor. Hoe pak jij cutten/bulken aan? ga jij nu weer bulken of...?

Goed fysiek hoor. Hoe pak jij cutten/bulken aan? ga jij nu weer bulken of...?

ik heb geen voedingsschema.

ik zit wel rond onderhoud met eten en doe dit al sinds april dus een hele langzame cut.

Ga straks vanaf oktober weer proberen te clean bulke dus iets meer eten dan wat ik nu doe zit nu op zo'n 200 gram eiwit per dag en wil dit houden dus ga dan wat meer carbs eten.

Als ik straks een baan heb ga ik wel een voedingsschema opstellen want dan kan ik mijn eigen eten halen en ben ik niet afhankelijk van wat me mamsie haalt xD

Goede progressie, mijn complimenten. Dit is wel een beetje mijn streven hoe je erbij staat met die vergelijkingspic hierboven.

Hoe heb je qua voeding het cutten voor de contest aangepakt? Heb je ergens een log? Ben vooral geïnteresseerd in je eetschema in de cut en hoe je dat hebt aangepakt.

Terug
Naar boven