Fitness Seller

Thuis en sportschool

Tommert

Cool Novice
Waardering
0
Hallo ik had een vraagje

Als ik elke dag 3x15 5kg gewichtjes doe gewoon normale standaard oefening(algemeen bekend)
En als ik elke dag 3x15 gewichtjes doe om de spier die naar je nek loopt(naam vergeten van spier en oefening)
en elke dag 3x15 zitups

en je doet dit 3week lang zie je dan verschil ?? of zie je niks qwa spiermassa's ?? me doel is vooral om grote biceps tekrijgen een wat strakker buikje want tis nu niks .. en om die spier na je nek mooi telaten groeien

ik doe ook 2keer perweek sportschool

BF 17,4%
Gewicht 68/69
Lengte 1,80
Leeftijd 15

hoop jullie hier voldoende mee te hebben informeren (sorry voor slechte info over oefening)

Elke dag trainen is zoiezo verkeerd...Ga je gauw eens goed inlezen op het forum!:)

Hallo ik had een vraagje

Als ik elke dag 3x15 5kg gewichtjes doe gewoon normale standaard oefening(algemeen bekend)
En als ik elke dag 3x15 gewichtjes doe om de spier die naar je nek loopt(naam vergeten van spier en oefening)
en elke dag 3x15 zitups

en je doet dit 3week lang zie je dan verschil ?? of zie je niks qwa spiermassa's ?? me doel is vooral om grote biceps tekrijgen een wat strakker buikje want tis nu niks .. en om die spier na je nek mooi telaten groeien

ik doe ook 2keer perweek sportschool

BF 17,4%
Gewicht 68/69
Lengte 1,80
Leeftijd 15

hoop jullie hier voldoende mee te hebben informeren (sorry voor slechte info over oefening)
grote biceps mn hoela
full body hup hup

Ik ben wel benieuwd 'wat je met die spier naar je nek' bedoelt?

spieren_anatomie_achterkant.jpg

spieren_anatomie_voorkant.jpg

wat is normale standaart oefening ?o.O

zn traps neem ik aan...
"ik doe ook 2x per week sportschool"??? wat doe je daar?
tip: meer trainen (+eten) , en na 3 weken zie je sowieso nog niet echt resultaat

Van alleen trainen groei je niet.

3 weken??? Maak eens een vergelijking om de 6 maanden. Goed bulkschema en train alles.
voor biceps: zie oefeningensticky
voor traps: loeizware shrugs

Laat me raden, over 3 weken ga je op vakantie. Ik moet je teleurstellen dit gaat niet werken.

Spieren groeien niet in 3 weken... En al zeker niet als je elke dag traint.
Kijk eens wat rond, lees, stel een schema op en post dat opnieuw...

Heel simpel gezegt: je zult
1) Moeten trainen: en niet alleen je biceps & traps ??? train AL je spieren, zo zul je in het geheel meer vooruitgang boeken. Laat een spier die je hebt getraint genoeg rusten, zodat hij tijd heeft om te herstellen (= groeien).

2) Moeten eten: stel een voedingsschemaop en HOU je daar aan... (zie sticky s)

3) Moeten slapen: zonder rust herstellen je spieren trager/ niet, dus zal er ook geen groei zichtbaar zijn...

succes!

Terug
Naar boven