- Waardering
- 6.769
- Lengte
- 1m74
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke vragen had Marcel zoal?
Had hij ook zelf antwoorden?

Welke vragen had Marcel zoal?
Had hij ook zelf antwoorden?
Pff 47 CM met aders, dat is niet niks.
Mijn vriendin vind mijn 27CM met aders al wat te groot.

Marcel = @BrutushaktMarcel zijn psyche is altijd al redelijk ingewikkeld geweest en uiteraard zwaar beïnvloed door zijn jarenlange drankmisbruik. De ene moment zal hij krankzinnige zaken beweren zoals dat hij de uitvinder is van het uitroepteken, dat de maan een illusie is of dat sinaasappels gemakzuchtig zijn. Hij kon zich ook opjagen in het feit dat bomen hun bladeren verliezen in de herfst. Je weet wel, het soort zaken waardoor je twijfelt of hij geniaal of gestoord is...
Op lucide momenten stelt hij zich dan wel pertinente vragen zoals: is het naturel wel mogelijk om armen van 47 cm te behalen MET aders... gelukkig voor mij is zijn aandachtsspanne vergelijkbaar met die van een goudvis waardoor ik nog nooit antwoord heb moeten geven.
Mijn geheim is vooralsnog veilig maar telkens het einde van zijn fles rum in zicht is, voel ik me opgejaagd...

#belikemarcel #be-57-be-youngSoms zie ik bepaalde reacties van @Brutushakt waarvan ik denk dat mijn oom Marcel trots op hem zou zijn.
Marcel is trouwens mijn 57-jarige oom. Marcel is corpulent en heeft een venijnige drankverslaving.
Pff 47 CM met aders, dat is niet niks.

Ik sta zo geil van de sust momenteel scheur ze echt letterlijk uit pas maar op

Ik riek een penile mondors diseasePff 47 CM met aders, dat is niet niks.

Marcel zijn psyche is altijd al redelijk ingewikkeld geweest en uiteraard zwaar beïnvloed door zijn jarenlange drankmisbruik. De ene moment zal hij krankzinnige zaken beweren zoals dat hij de uitvinder is van het uitroepteken, dat de maan een illusie is of dat sinaasappels gemakzuchtig zijn. Hij kon zich ook opjagen in het feit dat bomen hun bladeren verliezen in de herfst. Je weet wel, het soort zaken waardoor je twijfelt of hij geniaal of gestoord is...
Op lucide momenten stelt hij zich dan wel pertinente vragen zoals: is het naturel wel mogelijk om armen van 47 cm te behalen MET aders... gelukkig voor mij is zijn aandachtsspanne vergelijkbaar met die van een goudvis waardoor ik nog nooit antwoord heb moeten geven.
Mijn geheim is vooralsnog veilig maar telkens het einde van zijn fles rum in zicht is, voel ik me opgejaagd...

Hoe kom jij aan meer karma dan Brutushakt? Ben jij soms Lou van palingboer?
#marcelisback