AndroidHealthClinic

Gesloten Tidus wil een sixpack

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Misschien pols ik ook even bij hem wat hij vindt van anabolenjunkies en natty kutfysieken...

Relletje wou gisteren niet echt lukken he?

Na een weekje niet loggen en een zwakke relvrijdag, herneem ik vandaag opnieuw het loggen. Kwestie om het doel van dit topic niet uit het oog te verliezen. Ik zou geen permban willen krijgen van @Sanca Magni omdat ik niet genoeg trainingen log :p

Afgelopen week dus regelmatig getraind/gelopen. De vetlaag rond mijn abs is uiteraard nog heel nadrukkelijk aanwezig (+- 25mm) maar ik krijg wel weer wat vorm in mijn lichaam omdat ik regelmatig train. De huidplooi aan mijn abs zal pas verminderen wanneer ik half februari aan mijn cut begin.

Mijn gewicht schommelt rond de 83-84 kg.

De planning dit weekend ziet er als volgt uit:

Planning 26 januari 2019

Type: Hardlopen

+- 30 minuten. Het zal een rustige sessie worden met het doel mijn benen los te lopen. Ongeveer 5 km vermoed ik.

Type: PULL
- Lat Pulldown
- Seated Cable Row
- Straight Arm Pulldown --> FST-7
- Preacher Curl
- Cable Biceps Curl
- Cable Pull Abs

Planning 27 januari 2019

Type: Hardlopen

+- 60 minuten. Morgen ga ik eens wat langer/zwaarder hardlopen dan normaal in een bos met zwaar reliëf. Geen idee hoe ik dat zal verteren...

Type: PUSH
- Bench Press
- Dumbbell fly --> FST-7
- Sitting Shoulder Press
- Rope Seated Face Pull
- Upright Cable Row
- Weighted dips
- Triceps Pushdown

Mijn toekomstige sixpack en ik wachten (on)geduldig af.

Hoe ga jij het cutten aanpakken? Gewoon de modus operandi(Ik heb je OP gelezen, wees trots op mij) in je OP aanhouden?

Oeps...

received_790583201303073.jpeg

Hoe ga jij het cutten aanpakken? Gewoon de modus operandi(Ik heb je OP gelezen, wees trots op mij) in je OP aanhouden?

Ik ga de cut beginnen met een kcal inname van ongeveer 2200-2300 kcal.

Mijn werk is fysiek niet zwaar dus ik verbrand vooral tijdens het sporten.

Indien nodig zak ik nog +- 200 kcal maar lager dan 2000 kcal zal ik niet gaan. Ik voer dan liever extra cardio toe mocht het nodig zijn maar denk dat dat niet het geval zal zijn. 2000 kcal naar het eind van de cut lijkt me laag genoeg. Het is afwachten hoe snel het allemaal gaat...

Trainingsschema zal dan nog strikter gevolgd worden. Op dit moment wissel ik de dagen nogal à la carte. Mijn eenvoudige interpretatie van FST-7 blijf ik zeker in de trainingen plannen.

Het spreekt voor zich dat ik een spiergroep eerst uitput in de 8-12 rep range om vervolgens nog een oefening FST-7 te doen op een hogere hartslag :) Ik vind het trainen op hogere hartslag best aangenaam, maar ik ben dan ook een cardio-sl*t geworden :trollface:

Gaatje minder of extra? :P

Mijn toekomstige sixpack en ik wachten (on)geduldig af.

Haha, je vriendin heeft je blijkbaar echt zo ver gekregen om nog eens voor sixpack te gaan. Nooit gedacht dat ik die dag nog zou meemaken :D

Sorry, ben ook een tijdje afwezig... Ik wil mn karma op pijl houden dus stort even door aub.. Gr

Ik was deze week ook minder actief, gisteren dan weer wat vaker gepost en ben overladen met karma. Geeft een warm gevoel om zo een warm onthaal te krijgen van mijn DBB vriendjes :flexgrin:

Enigste @Bert f**k jou lol. Die jij hebt ligt in de koelkast. #zaterdagrel?

Du bist eine relnicht!

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven