- Waardering
- 6.769
- Lengte
- 1m74
Deadliften zuigt... Ik heb dan ook de tag "deadlift is life" verwijderd uit mijn log. De tag karmaslet heb ik laten staan @Sanca Magni

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ondanks dat je werk niet zo actief is vind ik dit toch een vrij laag startpunt. Ik ga nu in mijn prep niet lager dan 2600 waarschijnlijk. Met of zonder gebruik en 20 kg verschil in gewicht is natuurlijk moeilijk vergelijken maar zou niet te laag inzetten. Beter hoger inzetten en kijken wat je gewicht doet en achteraf verlagen indien nodig.Ik ga de cut beginnen met een kcal inname van ongeveer 2200-2300 kcal.
Om onderrug te versterken en hamstrings extra te trainen...
https://www.fitness-seller.nl/barbarian-glute-ham-developer/
Deadliften zuigt... Ik heb dan ook de tag "deadlift is life" verwijderd uit mijn log. De tag karmaslet heb ik laten staan @Sanca Magni
![]()

Mag ik even ontvangen AUB!!Homo's die deadlifters. Zomaar vrijwillig voorover buigen en kontje naar achter steken...

Ondanks dat je werk niet zo actief is vind ik dit toch een vrij laag startpunt. Ik ga nu in mijn prep niet lager dan 2600 waarschijnlijk. Met of zonder gebruik en 20 kg verschil in gewicht is natuurlijk moeilijk vergelijken maar zou niet te laag inzetten. Beter hoger inzetten en kijken wat je gewicht doet en achteraf verlagen indien nodig.
Vet heeft geen kcal nodig 

Welke casseine neem je? Ik maak er altijd een papje van door er per 50 gram maar 200-240 ml water bij te doen.

Juist! Ik heb nu chocolade, chocolade hazelnoot, aardbei, cookies en cream en banaan gehad en chocolade hazelnoot vond ik het lekkerst. Cookies ging me na een halve pot wel tegenstaan. Ben wel benieuwd naar yoghurt framboos maar durf hem niet te bestellen. Ik drink het overigens met water. Laatst eens met melk geprobeerd en hnnnng wat een verschil.Caseïne van XXL en Creatine van Optimum Nutrition.
Tijdens voorbije cutperiodes maakte ik er steeds pudding van. 40 mg mengen met 200 ml water of melk en dan 45 min in de koelkast.
Zo heeft een mens het gevoel een dessertje te eten en dat vult de maag toch wat meer![]()
Juist! Ik heb nu chocolade, chocolade hazelnoot, aardbei, cookies en cream en banaan gehad en chocolade hazelnoot vond ik het lekkerst. Cookies ging me na een halve pot wel tegenstaan. Ben wel benieuwd naar yoghurt framboos maar durf hem niet te bestellen. Ik drink het overigens met water. Laatst eens met melk geprobeerd en hnnnng wat een verschil.