AndroidHealthClinic

Gesloten Tidus wil een sixpack

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Deadliften zuigt... Ik heb dan ook de tag "deadlift is life" verwijderd uit mijn log. De tag karmaslet heb ik laten staan @Sanca Magni

:roflol:

Deadliften is ook niet zo mijn ding.
Rackpulls dan?

Ik ga de cut beginnen met een kcal inname van ongeveer 2200-2300 kcal.
Ondanks dat je werk niet zo actief is vind ik dit toch een vrij laag startpunt. Ik ga nu in mijn prep niet lager dan 2600 waarschijnlijk. Met of zonder gebruik en 20 kg verschil in gewicht is natuurlijk moeilijk vergelijken maar zou niet te laag inzetten. Beter hoger inzetten en kijken wat je gewicht doet en achteraf verlagen indien nodig.

Deadliften zuigt... Ik heb dan ook de tag "deadlift is life" verwijderd uit mijn log. De tag karmaslet heb ik laten staan @Sanca Magni

:roflol:

images.jpg

Het is allemaal wat uitgelopen vandaag maar nu dan toch bijna tijd om te trainen... Ik ga eerst mijn PWO opdrinken en dan gaan lopen, daarna nog PULL training :cool:

@Skatermarvin , heb je deze al gedronken (zie hieronder)?

WP_20190126_20_27_44_Pro.jpg

Ben je alsnog ‘juiced’ :cool:

Fake natty checking in bij the real fake natty :roflol:

Deel 1 zit er op :cool:

Training 26 januari 2019
Type: Hardlopen
Ondergrond: Finse Piste (het lag plakkerig)

5 km gelopen op 28'20". Dat is een gemiddelde van +- 10,6 km per uur. Tussen kilometer 3 en 4 heb ik even geprobeerd om een gemiddelde van 12-13 km per uur te halen, maar ik loop mezelf dan vrij snel te pletter, waardoor ik dan een paar km naar adem heb moeten happen. Alles tot en met 11 km per uur haal ik redelijk comfortabel, 12 km per uur en hoger wil maar niet lukken en stilaan zou ik dat toch een paar km's willen kunnen aanhouden :(

Allicht gaat de progressie in het lopen minder snel dan pakweg 15 jaar geleden omdat ik enerzijds geen 20 meer ben en anderzijds een stuk meer weeg dan toen (nu 83-84 kg en toen 60 kg). Het feit dat ik vooral krachttraining heb gedaan de afgelopen jaren, speelt ook wel een rol.

Als 20 jarige ecto liep ik vlot coopertestjes van 3000 meter na pakweg 1-2 maand training. Nu ben ik al +- 3,5 maand regelmatig aan het lopen en er wil maar geen tempo in komen.

Even bekomen nu en dan doe ik nog een PULL training...

Juiced 4 life baby!

Is dat wat je zegt wanneer je aan het deadliften bent en er iemand achter je passeert?

Fake natty checking in bij the real fake natty :roflol:

You'll always be fake natty nr1.

Ter info: die monster uit mijn vorige post, heb ik gewoon in een buurtwinkel gehaald (spar). In principe kan men dat allemaal bestellen maar vaak willen ze dat gewoon niet, ons buurtwinkeltje is echter bereidwillig en heeft heel vaak leuke verschillende smaken op voorraad :)

Ondanks dat je werk niet zo actief is vind ik dit toch een vrij laag startpunt. Ik ga nu in mijn prep niet lager dan 2600 waarschijnlijk. Met of zonder gebruik en 20 kg verschil in gewicht is natuurlijk moeilijk vergelijken maar zou niet te laag inzetten. Beter hoger inzetten en kijken wat je gewicht doet en achteraf verlagen indien nodig.

Onderschat een verschil in gewicht (spiermassa dan nog) van 20 kg niet he :) Vet heeft geen kcal nodig :roflol:

Laatst bewerkt:
Training 26 januari 2019
Type: PULL - 45-50 minuten

- Lat Pulldown
12*40 kg
12*50 kg
12*60 kg
10*70 kg

Lijkt wel copy paste van de vorige PULL trainingen :o

- Seated Cable Row
12*40 kg
12*50 kg
12*60 kg
12*70 kg

- Straight Arm Pulldown - FST-7
7 setjes van 12 Reps met 20kg. Telkens 30-40 seconden rust

- Cable Biceps Curl
12*20 kg
12*25 kg
12*30 kg
10*35 kg

- Preacher Curl
4 setjes 12*15 kg --> pomp zoeken :fire:

- Cable Pull Abs
Paar setjes voor mijn toekomstige sixpack :flexgrin:

SCORE::devilnana:

Enorm automatische piloot...

Nu een caseïne shake met superschep creatine voor de gainz :roflol:

Welke casseine neem je? Ik maak er altijd een papje van door er per 50 gram maar 200-240 ml water bij te doen.

Welke casseine neem je? Ik maak er altijd een papje van door er per 50 gram maar 200-240 ml water bij te doen.

Caseïne van XXL en Creatine van Optimum Nutrition.

Tijdens voorbije cutperiodes maakte ik er steeds pudding van. 40 mg mengen met 200 ml water of melk en dan 45 min in de koelkast.

Zo heeft een mens het gevoel een dessertje te eten en dat vult de maag toch wat meer :P

Caseïne van XXL en Creatine van Optimum Nutrition.

Tijdens voorbije cutperiodes maakte ik er steeds pudding van. 40 mg mengen met 200 ml water of melk en dan 45 min in de koelkast.

Zo heeft een mens het gevoel een dessertje te eten en dat vult de maag toch wat meer :P
Juist! Ik heb nu chocolade, chocolade hazelnoot, aardbei, cookies en cream en banaan gehad en chocolade hazelnoot vond ik het lekkerst. Cookies ging me na een halve pot wel tegenstaan. Ben wel benieuwd naar yoghurt framboos maar durf hem niet te bestellen. Ik drink het overigens met water. Laatst eens met melk geprobeerd en hnnnng wat een verschil.

Juist! Ik heb nu chocolade, chocolade hazelnoot, aardbei, cookies en cream en banaan gehad en chocolade hazelnoot vond ik het lekkerst. Cookies ging me na een halve pot wel tegenstaan. Ben wel benieuwd naar yoghurt framboos maar durf hem niet te bestellen. Ik drink het overigens met water. Laatst eens met melk geprobeerd en hnnnng wat een verschil.

Meeste smaken vind ik lekker maar ze gaan me ook vaak vlug tegenstaan. Ik houd het dus meestal bij chocoladesmaken bij mijn eiwitshakes. Saai maaaar veilig :o

Eiwitrepen varieer ik veel meer in omdat die per 12 verpakt komen en die krijg ik dan sowieso wel op. Een pot eiwitten is meteen nogal groot en als dat tegenvalt zit je er mee :)

Laatst bewerkt:
De night protein bedoelen jullie toch?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven