XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Om nog even terug te komen op het gebruik van creatine: ik begin vanaf zaterdag met een laadfase van 20 gram per dag verspreid over 4 doseringen per dag. Omdat ik thuis ben tussen kerst en nieuwjaar, vormt het de ideale kans om gedurende 1 week 4*per dag creatine te nemen. Op het werk is dat namelijk wat moeilijker :P

Na de laadfase ga ik dan gewoon verder op 5 gram per dag. In totaal 8 weken gebruiken, 4 weken stoppen en de routine herhalen. Dit alles zoals omschreven door Galen op zijn website https://peterbond.nl/creatine-101/

Morgen dus de laatste werkdag voor de kerstvakantie. Tijdens de kerstvakantie zet ik trouwens mijn dieet op punt en na de feestdagen beginnen we aan het echte werk... Je mag nog zo hard trainen, je merkt pas resultaten wanneer voeding op punt staat :brew:

Planning 21 december 2018
Type: Hardlopen

+- 45 minuten hardlopen, in totaal zal dat ongeveer 8 km zijn.
Spam ook gelijk mijn supplementenboek, gratis in te zien op https://peterbond.nl/supplementenboek/
 
jack_weaknesses_by_deathbattledino-dae3lyi.gif

Spam ook gelijk mijn supplementenboek, gratis in te zien op https://peterbond.nl/supplementenboek/

Vergeet je AAS boek niet :) https://peterbond.nl/androgene-anabole-steroiden-boek/

Het is hier al de hele voormiddag koud nat weer. Deze dagen zijn een reminder dat ik zal moeten investeren in degelijke loopkledij. Momenteel loop ik nog met trainingsbroeken, shirts en jasjes die dringend aan vervanging toe zijn :o
 

Yeah buddy! :hedbang:

Heb je al een idee wanneer het boek verkrijgbaar zal zijn?

krijgen dbb leden een exemplaar met handtekening ?:P na aanschaf that is .

Of een sensuele lipafdruk in rode lipstift? No homo uiteraard!

Krijgen?? ... Krijgen??
Kopen he :p

Misschien volgt er wel een kortingscode voor DBB leden...

dat bedoelde ik ook icm de aankoop :P
Bedankt voor de correctie :P

:p

Wordt een ebook.

Zal interessanter zijn om er je investering uit te halen!

scheelt druk kosten en groter publiek . Mogelijk goeie zet ^^

Inderdaad! Ook geen verzendkosten naar België meer :banana:

digitale handtekening :p

We zullen het er moeten mee doen zeker ;)

Toch zijn je loopschoenen het belangrijkste.

Ja dat is zeker waar. Op dit moment heb ik nog 'OK' loopschoenen maar deze mogen volgend jaar vervangen worden. Dat wordt dus geld uitgeven binnenkort... :grumble:

Het is allemaal een kwestie van prioriteiten stellen. Mijn vrouw en ik hebben onze eerste winter/skireis geboekt en de kosten die daar komen bij kijken, lopen hoger op dan ik had gedacht... skilessen en warme kleding kosten allemaal meer dan je aanvankelijk zou denken. Tegelijk droom ik nog van een Glute Ham Developper voor mijn garage gym en zou ik graag degelijke loopkleding hebben.

Uiteraard zijn het luxeproblemen maar het is een beetje wikken en wegen wat ik elke maand kan uitgeven. Ik verdien niet genoeg om het allemaal in 1 x te doen :treuren:
 
Training 21 december 2018
Type: Hardlopen

8 km - 44 minuten.
Gemiddelde +- 11 km/u --> Dit tempo kan ik heel gemakkelijk aanhouden. Wanneer ik echter zou versnellen, schiet mijn hartslag snel omhoog.
Ondergrond: Finse piste (vlak)

Ik heb besloten voor de looptrainingen geen score te geven omdat ik me na het hardlopen heeeeeeel lekker in mijn vel voel. Ik heb vaak last van "brain fog" en na een loopsessie voel ik me steeds helemaal wakker, opgewekt, helder, scherp, ... Ik zou dan altijd geneigd zijn om de training 5 op 5 te geven. Gewoon omdat ik me mentaal zoveel beter voel --> komt allicht door endorfines, het is opmerkelijk hoeveel beter ik me kan voelen na een looptraining! :devilnana:
 
Weet niet of het al is gezegd maar een kilo vet is niet 9000 callorien maar 7700 callorien

Daarom verlies je ook ong 500 gram per week op 500 callorien deficit.
 
Weet niet of het al is gezegd maar een kilo vet is niet 9000 callorien maar 7700 callorien

Daarom verlies je ook ong 500 gram per week op 500 callorien deficit.

Bedankt voor de correctie. Het is idd geen 9000 kcal. Verschillende bronnen geven telkens afwijkende cijfers, van 7000 kcal tot bijna 9000 kcal, vandaar dat ik veiligheidshalve het grootste cijfer in mijn berekening heb verwerkt :)

In voor logje.

Welkom, het wordt zo stilaan gezellig hier :wave:

Vandaag wordt een rustdag omdat ik de hele dag ga gamen... Er komt straks wat volk over de vloer om te (retro)gamen. Eigenlijk gamen we alles vanaf N64 tot hedendaagse consoles.

Morgen doe ik dan nog een beentraining om de week af te sluiten

Planning 23 december 2018
Type: LEGS

- Leg Extension
- Leg Extension (1 been)
- Leg Curl (liggend)
- Leg Curl (Staand)
- Calf Raise op squat block
- Calf Raise (zittend met barbell op benen)

Zoals jullie kunnen zien, doe ik dus geen squats of deadlifts of varianten van deze oefeningen. Gewoon omdat deze mij in het verleden veel te veel kwaaltjes hebben bezorgd. Zoals ik in mijn OP heb gezegd, wil ik genieten van het trainen en doe ik dus enkel oefeningen die ik graag doe. Op termijn wil ik graag nog een glute ham developper toevoegen aan mijn garage gym zodat ik mijn hamstrings ook kan trainen met beweging vanaf de heupen.

Trouwens, wanneer je voetbalt of regelmatig gaat lopen, hoef je je benen niet te trainen :trollfacex:

Vanaf maandag begin ik aan mijn vast trainingsschema...

Maandag: Push
Dinsdag: Hardlopen
Woensdag: Pull
Donderdag: Legs
Vrijdag: Hardlopen
Zaterdag: Full body
Zondag: Hardlopen

Wanneer ik rustdagen zou nemen dan zal dat vooral ten koste zijn van een dag waarop hardlopen gepland staat. Kwestie om krachttraining toch nog net een streepje voor te geven op hardlopen :D

Ik begin vandaag dan ook met creatine. De eerste week wordt een laadweek (4*5 gram per dag). Wonderen verwacht ik er niet van maar alle hulp is welkom :P
 
Laatst bewerkt:
Training 24 december 2018
Type: PUSH - ongeveer 35-40 minuutjes

- Bench Press
12*50kg
12*70kg
12*90kg
10*100kg (fail op 10de rep. Vorige training maar 8 reps dus het gaat de goede kant op :p)

- Upright Cable Row
12*25kg
12*30kg
12*35kg
12*40kg

- Rope Seated Face Pull
12*20kg
12*25kg
12*30kg
8*35kg --> Gewicht viel zwaarder dan gedacht waardoor de uitvoering niet 100% was.

- Rope Pushdown
12*20kg
12*25kg
12*30kg

- Straight Bar Pushdown
12*20kg
12*25kg
12*30kg

SCORE::devilnana::devilnana:

Ik had te weinig tijd omdat ik me moest klaarmaken voor kerstavond waardoor ik een oefening heb laten vallen (sitting shoulder press) + bij de triceps oefeningen heb ik telkens 1 setje laten vallen. Bench Press is wel weer positief aan het evolueren dus dat stemt me tevreden. Het blijft toch mijn favoriete oefening :heart:

Planning 25 december 2018
Type: Hardlopen

+- 45 minuten hardlopen, in totaal zal dat ongeveer 8 km zijn.
 
Laatst bewerkt:
Training 25 december 2018
Type: Hardlopen

5 km - 27,5 minuten.
Gemiddelde iets minder dan 11 km/u --> Het ging vandaag heel moeilijk, mede door het koude weer, om een degelijk tempo aan te houden. Besloten om na 5 km te stoppen en nog wat los te lopen. In totaal dus iets meer dan een half uurtje gelopen.
Ondergrond: Finse piste (vlak)

Planning 26 december 2018
Type: PULL

- Lat Pulldown
- Straight Arm Pulldown
- Seated Cable Row
- Preacher Curl
- Cable Biceps Curl
- Cable Pull Abs

Maak er allemaal nog een fijne Kerstdag van!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven