- Waardering
- 6.415
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Klaagt die dat het stil in zijn log is komt hij met cardio aanzetten......

1. Natural
.
1. Natural
2. Cardio
Jij maakt het wel heel moeilijk voor ons om te rellen. Kijk anders even hoe @Col_inc zijn log aanpakt, kan je nog wat van leren.
Nochtans een goede gozer denk ik...1. Natural
2. Cardio
Jij maakt het wel heel moeilijk voor ons om te rellen. Kijk anders even hoe @Col_inc zijn log aanpakt, kan je nog wat van leren.
![]()
1. Natural
2. Cardio
![]()
Karmaslet!
Straks PULL training, ik zal van de gelegenheid gebruik maken om mijn training te loggen met valse hoge gewichten
Misschien moet ik vanaf nu ook maar gaan liegen over mijn fysieke stats en krachtstats, zodat ik internetheld kan worden...
Ik maak al 7 jaar geen progressie en ik hoor hier niet op het forum, rare wereld!

en 'het is weer vrijdag' of varianten er op... maar weinig echte kandidaten om te rellen.Hou dan ook een meer realistisch parallellog bij. Anders leer je de ware betekenis kennen van valse hoge gewichten.
Insinueer je trouwens dat ik reeds valse gewichten log of geef je me alvast een tip? Zo ongeloofwaardig lijken ze mij niet + in tegenstelling tot jou kan ik in geval van nood gewoon een filmpje posten 
Klaagt die dat het stil in zijn log is komt hij met cardio aanzetten......