AndroidHealthClinic

Lekker loggen met Annie

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Eind maart ga ik naar een technofeestje in Complexx, Maastricht. David Clarke en Kobosil draaien en laat ik die laatste nu net gruwelijk tof vinden. Ik ga samen met @Boy Breed en zijn wifey. :rocker2: Maar Awakings op Goede Vrijdag staat ook op het programma. Gaan jullie daar nu ook naartoe of toch niet? :eyebrow::eyebrow:

Mocht Paula Temple, Amelie Lens, Charlotte de Witte, Ben Sims, DJ Rush, Remco Beekwilder, Rebekah, Oscar Mulero, Zadig of Blawan ofzo bijvoorbeeld eens in Complex komen dan houden wij ons aanbevolen voor een slaapplaats :D

Awakenings Goede vrijdag staat wel op losse schroeven, we hebben geen BoB en slaapplaats is veel te duur voor die paar uur nuchter worden :o

• Topic Starter Topic Starter
Mocht Paula Temple, Amelie Lens, Charlotte de Witte, Ben Sims, DJ Rush, Remco Beekwilder, Rebekah, Oscar Mulero, Zadig of Blawan ofzo bijvoorbeeld eens in Complex komen dan houden wij ons aanbevolen voor een slaapplaats :D

Awakenings Goede vrijdag staat wel op losse schroeven, we hebben geen BoB en slaapplaats is veel te duur voor die paar uur nuchter worden :o
Gvd, is er ook eens een kans om jullie in het wild te zien. :(

Tjaaa, voor Kobosil en Dave Clarke zijn wij ook wel te porren trouwens hoor :engel:

Leuk dat je ook gecoacht gaat worden!
Ben benieuwd hoe het er uit gaat zien (in hoeverre je wat kunt en wilt delen) en hoe je dat gaat vinden en wat het je gaat brengen uiteindelijk.

Begrijp ook goed dat je niet alles wilt delen mbt coaching. Doe dat zelf ook niet compleet ook al is het voor jou persoonlijk opgesteld en heeft een ander er geen ene f**k aan het over te nemen.

En mooie skwaaats hoor:heart:

Respect voor die training weer Annie! Je beukt flink door zeg..en afsluiten met 45 minuten(!!) incline lopen...nog meer respect!!:bow:

ja Annie heeft (geeft je) vleugels...:p

Leuk dat je ook gecoacht gaat worden!
Ben benieuwd hoe het er uit gaat zien (in hoeverre je wat kunt en wilt delen) en hoe je dat gaat vinden en wat het je gaat brengen uiteindelijk.

Begrijp ook goed dat je niet alles wilt delen mbt coaching. Doe dat zelf ook niet compleet ook al is het voor jou persoonlijk opgesteld en heeft een ander er geen ene f**k aan het over te nemen.

En mooie skwaaats hoor:heart:
Hehehe dankjewel @natty87. Ik was ook wel weer tevreden, moet ik zeggen. :alien:
Hoewel ik weet dat het schema eraan komt, begin ik wel kriebels te krijgen. Het gaat volgende week gewoon echt beginnen allemaal. :eyebrow::eyebrow: Ik kan echt niet wachten!

Respect voor die training weer Annie! Je beukt flink door zeg..en afsluiten met 45 minuten(!!) incline lopen...nog meer respect!!:bow:
Hahaha, ja. I'm a girl on a mission he, dan krijg je dat.:clown:
Ik moet ook zeggen dat ik tussen de training door zo weinig mogelijk tijd probeer te verspillen door te lullen. Natuurlijk kom ik regelmatig wel buddies tegen, maar ik probeer het kletsen dan te beperken en doe dat tijdens rustmomentjes, etc. Voornamelijk ook omdat ik het zonde vind van mijn pomp. Lijken me quads eens ergens op en dan verpest ik dat door mijn kaken ipv quads te trainen bijvoorbeeld. :p

ja Annie heeft (geeft je) vleugels...:p
:engel:

Gisteravond ben ik begonnen met 1RM testen. Te beginnen met bench press, want het was push day. Ik weet niet hoe het met de gemiddelde powerlifter zit, maar ik was echt fucking zenuwachtig. Ging echt helemaal nergens over, maar het kwam waarschijnlijk doordat ik nog nooit écht mijn max heb getest op de compounds. Enfin, hier komt mijn training:

Maandag 28 januari - 19WEEK5-PUSH-A

DB Chest flyes
4x12x6kg

Bench press
1x15x20kg
1x8x25kg
1x5x28kg
1x3x32,5kg
1x1x35kg
1x1x40kg - solid, up:fire:
1x1x42,5kg - PR :rocker2:
1x1x45kg - fail. :eyes: Toch wel weer tevreden met het resultaat, al had ik wellicht meer kunnen doen. @wovano zei na mijn eerste poging dat ik er gelijk 5kg op moest gooien, maar ik dacht dat het net wat te veel zou zijn. Nu ging die 42,5kg nog redelijk prima, dus achteraf gezien had ik het misschien wel zo moeten doen. Door uitputting - en, vooruit, een aanhoudende verkoudheid - kreeg ik die 45kg echt nét niet voorbij dat dode punt geduwd.

DB Incline chest press
skipped

DB kickbacks
4x12x4kg

V-bar pushdown
4x10x25kg

Lateral raise
4x12x4kg - :scold:

Front raises
4x12x4kg - om beurten een hh, 30sec rust
3x12x6kg :headbang:

Daarna nog met @wovano meegedaan met buikspieren:
Crunches
4x12x5kg

Leg raises
4x10 - kapot gebleven.

Cardio - incline wandelen
Beginnen op helling 5, elke halve minuut halve helling erbij tot je na 10 minuten op maximale helling 15 zit. Dan doorwandelen op dit niveau. Na 30 minuten afbouwen tot nul: het recept voor Annies kapot-blijf-cardio-ding.:loopband:

Mooie PR hoor:cool:

Volgende x minder reps pakken en meteen met de compound starten.

60% 1RM 8 reps
80% 1RM 5 reps
90% 1RM 1 rep

Dan bepalen hoe die 90% aanvoelde en kiezen voor 95 tot 105%.

Nice pr!!

Mooie PR hoor:cool:

Volgende x minder reps pakken en meteen met de compound starten.

60% 1RM 8 reps
80% 1RM 5 reps
90% 1RM 1 rep

Dan bepalen hoe die 90% aanvoelde en kiezen voor 95 tot 105%.
Goede tip, buddy. Dank.:grinny: Kan ik dit ook op squats en deadliften toepassen? Of werkt dat anders?
Heb veel zitten zoeken naar de beste manier van opwarmen als je wilt maxen, maar kwam telkens uit op super uitgebreide schema's. Zoiets als ik heb aangehouden dus. Uitputting zal op een gegeven moment dan wel een rol gaan spelen.
Dankje @SP1988 :rolleyes:!

Oh boy oh boy. Ik heb er weer een avontuurtje op zitten hoor, jongens. Alsof ik nog niet genoeg spektakel had verzorgd na het gescheurde-legging-debacle... :eyes:
Zet je maar even schrap. Want dit is weer een knaller, kan ik je zeggen.

Pull day, dus ik wilde vandaag gaan maxen op deadlift. Ik was helemaal in de zone ervoor. Pre-workout genomen, goede zin, voelde me sterk.
Dus ik ging even opwarmen op de loopband. En ik kreeg het warm mennnn, echt niet normaal. Als in: het voelde alsof ik me in de diepste cirkel van de hel bevond. :fire:Alsof de duivel me persoonlijk was komen halen.
Ik dacht nog: uhhhh wat gek.:bang: Camera aan op selfiestand maar ik kon niets geks aan mijn gezicht zien. Toch bleef het voelen alsof mijn gezicht in de fik stond. Een beetje zoals zaterdag, toen had ik het ook een mini beetje, maar nu dan level 10.
OK, klaar met opwarmen. Dus ik was helemaal excited om te beginnen met deads. Guess what. Alle platforms bezet. Dat ging hem dus niet worden vandaag.

Ik liep teleurgesteld naar @wovano toe om met hem mee te doen. Hij draait zich om en kijkt me aan: holy shit wat heb jij gedaan. Mijn gezicht was blijkbaar toch echt knalrood hahahaha hahahahaha. Zo rood als de duivel die me stond op te wachten.:devil:
Mijn armen en handen ook onder de rode vlekken. Het was echt zo onbeschrijfelijk naar. Alsof ik werd geslagen met brandnetels, en dat over mijn hele lichaam. Overal jeukte, prikte en brandde het.
Het duurde ook minstens een half uur voor het langzaam wegtrok. En die hitte bleef dus ook maar aanhouden. Mijn god. :emo: Die PWO durf ik dus ook echt niet meer te drinken.

Toch nog wel een OK training neergezet, ondanks de fysieke burns en teleurstelling van het niet-deadliften. :tanden: Zaterdag nieuwe kansen...:grinny:

Woensdag 30 januari - 19WEEK5-PULL-A
Behind neck pulldown
1x12x25kg
1x12x30kg
2x12x35kg

Reversed grip lat pulldown
1x12x25kg
2x12x30kg
1x8x35kg

Incline DB row
4x12x8kg

Wide hammer grip row
1x12x25kg
3x12x30kg

Close grip row
4x12x30kg

Straight arm pulldown
1x12x25kg
3x12x30kg

DB Bicep curl
1x12x4kg
3x10x6kg

DB Hammer curl
4x12x4kg

Cardio
Kapot-blijf-cardio-ding:loopband:

Nu herstellen van het avontuur. :roflol: Annie out!

:roflol:geweldig!
Heb je geen foto ? :grinny:

Zaterdag ga je gewoon een monster deadlift neerzetten!

:roflol:
Mooi verhaal, hoeveel bèta-alanine zat er in die PWO of heb je gewoon 2 scoops genomen? :P
De eerste keer dat ik een PWO met bèta-alanine nam, had ik ook veel tintelingen en rode plekken op armen, benen, oren. :D

Had je vorige keer de PWO na het eten genomen en nu op een lege maag misschien? Dat kan verschil uitmaken voor het effect en gevoel.

:roflol:geweldig!
Heb je geen foto ? :grinny:

Zaterdag ga je gewoon een monster deadlift neerzetten!
Hahahaha nee. Anders had ik hem wel gedeeld. :p maar er was dus niets te zien op mijn camera hahaha.
We gaan voor een monsterlijke Deadlift indeed. :o Hopelijk zijn alle omstandigheden goed. Verder nog tips? :eyebrow:

:roflol:
Mooi verhaal, hoeveel bèta-alanine zat er in die PWO of heb je gewoon 2 scoops genomen? :P
De eerste keer dat ik een PWO met bèta-alanine nam, had ik ook veel tintelingen en rode plekken op armen, benen, oren. :D
Had je vorige keer de PWO na het eten genomen en nu op een lege maag misschien? Dat kan verschil uitmaken voor het effect en gevoel.

Neenee, qua dosering heb ik me absoluut gedragen. Aanbevolen was 1 scoop en ik had zelfs iets minder genomen. :emo:
Het gekke is dat ik deze pwo al een paar weken gebruik. En nu opeens had ik er last van. In beide gevallen had ik ook gewoon netjes gegeten, dus het lijkt heel random! ???
2gr beta-alanine per serving (=1 scoop) trouwens. :D

Altijd leuk om 1 rm te testen. Ik heb het nog nooit gedaan. Denk dat het voor mij ook meer teleurstelling zal zijn. Goed bezig Annie

Altijd leuk om 1 rm te testen. Ik heb het nog nooit gedaan. Denk dat het voor mij ook meer teleurstelling zal zijn. Goed bezig Annie
Dankje Furrrr. Maar ik ben zelf een slappe p**mel hoor, dus het is niet zo dat ik interessante resultaten (voor anderen) ga neerzetten. Ik doe het voornamelijk voor mezelf, omdat ik het leuk vind om te weten. Bovendien bench ik nog maar een paar maanden. Squat en deadlift doe ik al jaren, maar heb ik na een pauze van een klein jaar door een blessure ook pas sinds oktober ofzo weer opgepakt!
Omdat ik maandag aan mijn coaching traject begin en dit dus de laatste week op 'mijn' trainingen is, leek me het wel leuk. Gewoon om te zien wat ik ervan gebakken heb de afgelopen tijd. :tanden:

Laatst bewerkt:
Dankje Furrrr. Maar ik ben zelf een slappe p**mel hoor, dus het is niet zo dat interessante resultaten (voor anderen) ga neerzetten. Ik doe het voornamelijk voora mezelf, omdat ik het leuk vind om te weten. Bovendien bench ik nog maar een paar maanden. Squat en deadlift doe ik al jaren, maar heb ik na een pauze van een klein jaar door een blessure ook pas sinds oktober ofzo weer opgepakt!
Omdat ik maandag aan mijn coaching traject begin en dit dus de laatste week op 'mijn' trainingen is, leek me het wel leuk. Gewoon om te zien wat ik ervan gebakken heb de afgelopen tijd. :tanden:
Ik bench en deadlift helemaal niet. Mis het ook niet echt. Mijzelf verbeteren doe ik gelukkig op andere oefeningen. Misschien mag ik volgende bulk wel benchen als ik @Punjab lief aankijk.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven