AndroidHealthClinic

Gesloten Tidus wil een sixpack

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wat staat er vandaag op de planning op je vakantie?

• Topic Starter Topic Starter
Wat staat er vandaag op de planning op je vakantie?

Zometeen skiën, wandeling tot aan het dorp van de kerstman en rond 18u een lange sleetocht met rendieren en nog eens kijken naar noorderlicht.

Gisterenavond hebben we een ijsdorp (thema game of thrones) bezocht en gegeten in een ijsrestaurant. Daarna een late avondwandeling gedaan naar een bevroren meer en hebben we het noorderlicht kunnen zien :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Indrukwekkend...

Voor liefhebbers van game of thrones... the night king. Er waren heel veel mooie ijssculpturen !

Zo zagen de tafels er uit in het restaurant :)

Ik bind mijn mama tenminste niet tussen de rest van de honden voor een slee ritje. Welke was het nou? Ik zie haast geen verschil door de beharing.
:roflol:

Zo kennen we je weer Robke :P

Gelukkig niet! Ik ben een snelle eter en dat kwam van pas want het eten koelde snel af :D

Laatst bewerkt:
Wel vet hoor!

Wow nice man !

vet zeg!! ga zelf waarschijnlijk vandaag aan GoT beginnen

Cool.

pcBz2CK.gif

Vanavond staat er een PULL training op het programma en morgen nog een beentraining. Ze hebben hier een leg press van body solid dus die ga ik zeker proberen.

Qua activiteiten zijn we bijna rond. Gisterenavond hebben we de rendiertocht gedaan en daarnet cross country skiën. Dat laatste was heel leuk, mede dankzij de mooie bossen/natuur hier :P

Temperatuur schommelt tussen -15 en -20. Bij momenten hebben we het te warm met onze dikke kleren aan :D

Elke avond al genoten van de sauna. We hebben eentje in onze badkamer dus dat is heel gemakkelijk!

Lekker genieten man. En wat eten jullie daar zoal?
Als ik op vakantie ben heb ik meestal niet eens zin om te gaan trainen. Soms is even rust nemen ook niet verkeerd.

Lekker genieten man. En wat eten jullie daar zoal?
Als ik op vakantie ben heb ik meestal niet eens zin om te gaan trainen. Soms is even rust nemen ook niet verkeerd.

Veel zalm, rendier en saus van bessen op het menu. Maar er zijn ook pizza restaurantjes, burger King, subway, ... We hebben dus al heel traditioneel gegeten maar ook gewoon zoals bij ons en zelfs fast food gegeten :)

Ik wil deze week toch graag drie keer trainen omdat ik de voorbije weken juist wat op niveau kwam en nu dus geen stappen achteruit wil zetten. Het is hier vroeg donker dus de avonden zijn lang, het is dus wel te doen om een paar trainingen te plannen.

Nog een paar sfeerbeelden...

Rendiertocht was het al donker dus weinig foto's. Hier toch een foto van een sexy rendierkontje :roflol:

Laatst bewerkt:
Echt een awesome trip bro!

Echt heel gaaf man. Zo’n vakantie wil ik ook ooit nog eens doen.

Volgens mij vermaak je je wel, Tidus! :) Superleuk dat je je avonturen met ons deelt.:wave2:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven