Fitness Seller

Gesloten Tidus wil een sixpack

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter

Bedankt Marina :)

One luv :heart:

aaaaaaawwwhhhh ons gemist.......WTF dat is pas Beta-gedrag man, p*ssy!!!!!! (het is toch nog steeds vrijdag :D:p)

gewoon weer lekker loggen maat!! Goed dat je terug bent.:D

:roflol:

Ik ben wel wat ontgoocheld in sommige berichten die ik heb gekregen de afgelopen 2 maanden (sommige privéberichten waren onder de gordel). Hierdoor zal ik voorlopig nog weinig delen over mijn privéleven. Maar we gaan dus wel al weer regelmatig loggen :D

Slapjanus. Ik had gewed dat je het minstens een maand zou volhouden en nu ben je al weer terug. Nou ja, dan blijf ik maar volgen. Welkom terug!

Bedankt voor het volgen!

Even een testosterondipje gehad jij beta? :DWelkom terug man!

Thanks maatje!

Heb je een before pic van voor het cutten?

Ik had hier en daar reeds wat foto's gepost. Ook van mijn upper body dacht ik maar ondertussen heb ik deze verwijderd.

Voorlopig zal ik enkel mijn trainingen loggen maar zoals hierboven gezegd zal ik voorlopig niet veel meer delen over mijn privéleven.

Nou dat bèta-gedrag heeft lang genoeg geduurd vind ik. Bijna twee weken, we gaan het niet te gek maken... :roflol:

Hoe gaat het ondertussen met dikke Tidus, hoor ik sommige onder jullie denken? Het gaat SUPER met dikke Tidus. Ik ben deze week met cutten begonnen dus wel heel hongerig. Om te beginnen dus meteen een voorbeeldje van wat ik op een dag eet:

Ik eet op dit moment iets van 2200 kcal per dag. Dit houd ik aan tot op het moment ik geen progressie meer zou maken. Het is nu nog wat vroeg om daar al een oordeel over te vellen. Binnen goed twee weken, wanneer ik dus drie weken aan het cutten ben, zal ik een tussentijdse balans opmaken en dan eventueel enkele zaken aanpassen.
Dieet.jpg

Mijn trainingsschema ben ik de voorbije tijd voorbeeldig aan het volgen. Bij hardlopen heb ik het gevoel dat er eindelijk stijgende lijn in zit, de komende weken verwacht ik er veel van. Hieronder even mijn trainingsschema voor wie het vergeten zou zijn:

Maandag: PUSH
Dinsdag: Hardlopen (interval)
Woensdag: PULL
Donderdag: p*ssy Legday
Vrijdag: Hardlopen (bosloop met hellingen)
Zaterdag: FB
Zondag: Hardlopen (rustige duurloop)

Loggen zal ik vanaf maandag weer regelmatig doen, ik zal echter iets minder actief zijn op het forum tijdens de dag omdat ik op het werk met twee nieuwe projecten betrokken ben. De kans om op het forum te posten is hiermee een stuk verminderd.

Prettig weekend allemaal! Stiekem heb ik jullie een beetje gemist :P

Ik geloof er helemaal niks van.

Owkey, tijd om even de planning voor vanavond te loggen:

Planning 25 februari 2019
Type: PUSH

- Bench Press
- Sitting Shoulder Press
- Rope Seated Face Pull
- Upright Cable Row
- Weighted dips
- Triceps Pushdown

Voor de oplettende lezer, zal het ongetwijfeld opvallen dat ik geen FST-7 doe. Ik merk sinds eind vorige week dat ik wat minder energie heb door het kcal deficit en omdat het nog maar het begin van de cut is wil ik nog niet te energieloos rondlopen... Vandaar stop ik tijdelijk met FST-7.

Verder heb ik gisteren "gemakkelijk" 5 km gelopen op 25 min. Dat is geen wereldschokkende prestatie maar ik ben heel blij met de vlotte manier waarop ik dit liep. Vermoedelijk kan ik er nog 1 minuut afdoen als ik echt all out ga en 24 min op 5 km ligt toch plots al een stuk dichter bij mijn doel van +-22 min. Wat cardio betreft denk ik dus wel nog wat gains te pakken de komende weken. Op gebied van krachttraining zal het tijdens de cut een kwestie zijn van behouden wat ik heb en misschien hier en daar nog een rep extra...

Ik geloof er helemaal niks van.

Van wat geloof je niks, beste vriend op aarde?

Hoe is het met vrouwlief en de zwangerschap? Alles gaat goed?

Volledig te begrijpen ivm je privéleven.
Sommige dingen doen er ook gewoon niet toe hier, en moet je voor jezelf/vertrouwde kring houden.
Het is hier tenslotte niet het Viva-forum ;)

Netjes dat lopen! Ik hoop dat ik snel ook weer mag.
Benieuwd naar hoe je trainingen verlopen tijdens de cut, succes alvast!

Hoe is het met vrouwlief en de zwangerschap? Alles gaat goed?

Alles goed hoor :thumb:

Volledig te begrijpen ivm je privéleven.
Sommige dingen doen er ook gewoon niet toe hier, en moet je voor jezelf/vertrouwde kring houden.
Het is hier tenslotte niet het Viva-forum ;)

Netjes dat lopen! Ik hoop dat ik snel ook weer mag.
Benieuwd naar hoe je trainingen verlopen tijdens de cut, succes alvast!

Ja ik vind de looptrainingen interessanter eigenlijk dan de krachttraining. Gewoon omdat ik qua krachttraining het beginnersniveau al voorbij ben dus nog weinig gains maak. Lopen gaat de voorbije tijd plots een stuk beter en die vooruitgang is echt leuk :p

Afgelopen maandag een zwakke PUSH workout gehad door laag energieniveau, het loggen niet waard :o

Dinsdag ook een tegenvallende looptraining gehad. Ik had wat pijn aan mijn enkels en knieën, niet erg maar wel hinderlijk genoeg om de intervaltraining aan te passen naar een gewoon rustig duurloopje van 30 minuten.

Gisteren geen tijd gehad om te trainen want na het werk was het thuis nog heel druk met allerlei administratie in orde te brengen + diverse stuff plannen.

Maw: dit is een redelijk zinloze post :P Vanavond echter PULL op het programma, bedoeling is om er 100% in te vliegen!

Afgelopen maandag een zwakke PUSH workout gehad door laag energieniveau, het loggen niet waard :o

Dinsdag ook een tegenvallende looptraining gehad. Ik had wat pijn aan mijn enkels en knieën, niet erg maar wel hinderlijk genoeg om de intervaltraining aan te passen naar een gewoon rustig duurloopje van 30 minuten.

Gisteren geen tijd gehad om te trainen want na het werk was het thuis nog heel druk met allerlei administratie in orde te brengen + diverse stuff plannen.

Maw: dit is een redelijk zinloze post :P Vanavond echter PULL op het programma, bedoeling is om er 100% in te vliegen!
Bring it!!

Welkom terug snackpack!!

Blijft altijd opletten met info die je deelt. Ben daar ook een kluns in :o Soms kan je het nog aanpassen of verwijderen, maar je bent de lul als het geciteerd wordt.

Training 28 februari 2019
Type: PULL - ongeveer 50 minuten

- Lat Pulldown
12*40 kg
12*50 kg
12*60 kg
12*70 kg

--> Zou ik volgende week durven verhogen? :P

- Seated Cable Row
12*40 kg
12*50 kg
12*60 kg
12*70 kg

- Straight Arm Pulldown
12*20kg
12*25kg
12*25kg
8*30kg

--> Ging best moeilijk...

- Preacher Curl
12*12,5kg
12*15kg
12*17,5kg
8*20kg

--> BOEM, dat kan stilaan tellen, ofnie @Sanca Magni ?

- Cable Biceps Curl
12*20 kg
12*25 kg
12*30 kg
12*35 kg

- Cable Pull Abs
Paar setjes voor mijn toekomstige sixpack

SCORE::devilnana::devilnana::devilnana::devilnana:

Energieniveau is niet heel hoog maar ondanks het cutten toch een behoorlijke training voor mijn doen. Armen beginnen best wel opnieuw wat kracht te krijgen. Ik merk nog niet veel vetverlies rond mijn buik maar de aders over mijn armen komen er gemakkelijker door tijdens het trainen. Er is dus wel iets aan het veranderen en ik verwacht binnen 6-7 weken ook aan mijn buik duidelijk verschil te merken.

- Lat Pulldown
12*40 kg
12*50 kg
12*60 kg
12*70 kg

--> Zou ik volgende week durven verhogen? :P
Kan makkelijk! Gewoon 10kg hoger starten of een setje extra, maar zou voor optie 1 gaan.

- Seated Cable Row
12*40 kg
12*50 kg
12*60 kg
12*70 kg
Same here..

- Cable Biceps Curl
12*20 kg
12*25 kg
12*30 kg
12*35 kg
And here...
Kijk, goed begin is het halve werk!

Jammer van de vervelende reacties. Ik heb het met 1 persoon maar gehad in al die jaren, maar je kan iemand 'blokkeren', onzichtbaar maken, zodat het jezelf niet meer stoort.
Succes met de 6-pack :thumb:

Niet moeilijk met zo een dikke buik.

:treuren:

Sinds je zelf aan het cutten bent en stilaan zichtbare abs krijgt, kijk je neer op dikkerds als ik. Stop the fat shaming! :D

Thanks Neet! Het hongervoel steekt me, na nog geen twee weken, al behoorlijk tegen :o

Kan makkelijk! Gewoon 10kg hoger starten of een setje extra, maar zou voor optie 1 gaan.

Same here..

And here...

Kijk, goed begin is het halve werk!

Als zelfs jij het zegt dat ik moet verhogen, dan MOET ik dringend verhogen! :roflol:

Ondanks mijn voornemen om geen/weinig foto's te posten, een rugfoto van deze ochtend na het douchen. Uiteraard heel gunstig genomen (juiste hoek en belichting) . Binnen pakweg 8 weken, wanneer mijn vet eindelijk wat lager ligt, zou het nog wel eens leuk kunnen worden IMO :D

Edit: Foto verwijderd :)

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven