XXL Nutrition

Gesloten Tidus wil een sixpack

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Heel tof Tidus!
Staat ook nog op mijn bucketlist (en dan heb ik het niet over @Bert sorry) :D

Ik weet nog dat ik in 2014 twee maanden in Leuven was voor het werk. Daar voor het eerst een Quick gezien. Uit nieuwschierheid ook een menu besteld.

Vergelijkbare troep met de grote gele M. Daarna nooit meer binnen gegaan.

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet nog dat ik in 2014 twee maanden in Leuven was voor het werk. Daar voor het eerst een Quick gezien. Uit nieuwschierheid ook een menu besteld.

Vergelijkbare troep met de grote gele M. Daarna nooit meer binnen gegaan.

Ik weet niet of ze hier in Finland Quick hebben... Burger King staat voor mij met kop en schouders boven mcd en Quick.

Frieten zijn tenminste echt frieten (niet die slappe zooi) en de burgers lijken tenminste op de menufoto :P

De afgelopen tijd vind ik de sfeer op het forum al een tijd slechter worden.

Deze week heb ik hier tussendoor wat posts gedaan met wat foto's van de reis. IK heb geen andere sociale media dus dat beperkte zich denk ik tot een kwartier/half u internet dag. Vrijdagavond en zaterdagavond was mijn vrouw wat ziek waardoor ik wat meer op het forum zat. Als andere vaste leden dan goedkoop proberen scoren door te insinueren dat je zielig bent omdat je op reis de hele tijd online bent (@Nomen Nescio en @Schwarzeneggertje onder andere) dan is dat voor mij alweer een bewijs dat zelfs onder vaste leden er een bepaalde jaloezie is.

Niet alleen hierom maar omdat de sfeer overal op het forum IMO sterk gedaald is het voorbije jaar, zal dit mijn laatste post zijn.

Ik wens jullie allemaal het beste en bedankt voor de leuke rellen, want die waren er toch ook wel :D

Niet alleen hierom maar omdat de sfeer overal op het forum IMO sterk gedaald is het voorbije jaar, zal dit mijn laatste post zijn.

Nou dat bèta-gedrag heeft lang genoeg geduurd vind ik. Bijna twee weken, we gaan het niet te gek maken... :roflol:

Hoe gaat het ondertussen met dikke Tidus, hoor ik sommige onder jullie denken? Het gaat SUPER met dikke Tidus. Ik ben deze week met cutten begonnen dus wel heel hongerig. Om te beginnen dus meteen een voorbeeldje van wat ik op een dag eet:

Ik eet op dit moment iets van 2200 kcal per dag. Dit houd ik aan tot op het moment ik geen progressie meer zou maken. Het is nu nog wat vroeg om daar al een oordeel over te vellen. Binnen goed twee weken, wanneer ik dus drie weken aan het cutten ben, zal ik een tussentijdse balans opmaken en dan eventueel enkele zaken aanpassen.
Dieet.jpg

Mijn trainingsschema ben ik de voorbije tijd voorbeeldig aan het volgen. Bij hardlopen heb ik het gevoel dat er eindelijk stijgende lijn in zit, de komende weken verwacht ik er veel van. Hieronder even mijn trainingsschema voor wie het vergeten zou zijn:

Maandag: PUSH
Dinsdag: Hardlopen (interval)
Woensdag: PULL
Donderdag: p*ssy Legday
Vrijdag: Hardlopen (bosloop met hellingen)
Zaterdag: FB
Zondag: Hardlopen (rustige duurloop)

Loggen zal ik vanaf maandag weer regelmatig doen, ik zal echter iets minder actief zijn op het forum tijdens de dag omdat ik op het werk met twee nieuwe projecten betrokken ben. De kans om op het forum te posten is hiermee een stuk verminderd.

Prettig weekend allemaal! Stiekem heb ik jullie een beetje gemist :P

Laatst bewerkt:
aaaaaaawwwhhhh ons gemist.......WTF dat is pas Beta-gedrag man, p*ssy!!!!!! (het is toch nog steeds vrijdag :D:p)

gewoon weer lekker loggen maat!! Goed dat je terug bent.:D

Slapjanus. Ik had gewed dat je het minstens een maand zou volhouden en nu ben je al weer terug. Nou ja, dan blijf ik maar volgen. Welkom terug!

Even een testosterondipje gehad jij beta? :DWelkom terug man!

Heb je een before pic van voor het cutten?

welkom terug :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven