Kevinson Ripped Bodybuilder Lid sinds 6 jun 2011 Berichten 3.259 Waardering 310 Lengte 1m78 Massa 85kg Vetpercentage 12% 1 jul 2012 #21 Alle vragen die je hier stelt worden gewoon beantwoord in de stickies. Zelf op onderzoek gaan voordat je een vraag stelt doet wonderen. Laatst bewerkt: 1 jul 2012
Alle vragen die je hier stelt worden gewoon beantwoord in de stickies. Zelf op onderzoek gaan voordat je een vraag stelt doet wonderen.
F Ford62 Cool Novice Lid sinds 16 jun 2012 Berichten 144 Waardering 5 1 jul 2012 #22 Nixstar zei: Ok, ik zal naar een sportschool gaan, Hoeveel kg zou ik dan ongeveer moeten doen voor deadlifts ofso? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Focus eerst op de oefening, en probeer daarna zo zwaar mogelijk te pakken zonder dat 't ten koste gaat van de uitvoering.
Nixstar zei: Ok, ik zal naar een sportschool gaan, Hoeveel kg zou ik dan ongeveer moeten doen voor deadlifts ofso? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Focus eerst op de oefening, en probeer daarna zo zwaar mogelijk te pakken zonder dat 't ten koste gaat van de uitvoering.