Fitness Seller

Tiener Bodybuilders

Is toch zoeen spreekwoord "hardlopers zijn doodlopers" gaat denk ook wel voor hun op. Neemt niet weg dat ze wel erg hun best doen op zoeen leeftijd, ik zou dat op die leeftijd neit kunnen.

Je bedoelt denk ik, hardlopers zijn winnaars;)

Natuurlijk zullen ze wel iets gebruiken, maar al die bullshit over heftig kuren is nergens op gebaseerd.Met weet niks over hun kuurgedrag en waarschijnlijk zal het niet eens zoveel zijn.
Sommige mensen hebben nou eenmaal goede genen en ze kunnen het opbrengen om alleen maar met bodybuilding bezig te zijn.

• Topic Starter Topic Starter
vroeg begonnen is half gewonnen :thumbs: :bow:

Vind het op zich best knap hoor. Maar vraag me af bij deze mensen of ze wel een jeugd hebben gehad. Altijd maar rekening houden met je eten, verplicht trainen...Op die leeftijd discipline is niet makkelijk. Ik liep toen altijd buiten rotzooi te trappen met vrienden. Gewoon doen en laten waar je zin in heb tot een jaar of 19,20 is mijn idee.
En of sommige jonkies er nou mooier op worden kun je je ook afvragen???

Dus? Het alternatief is zuipen, studeren, plezier maken, de maatschappij in en dan je gezinnetje stichten of je met een partner je leven vastleggen.

Dan kun je beter op jonge leeftijd kennis nemen van hoe je je lichaam wilt bouwen, het is tenslotte het omhulsel van je eigen ziel en een visitekaartje naar buiten toe. Wat dat met je doet gedurende de rest van je leven is iets waar weinig anderen dingen tegenop kunnen.

Over die verwijzingen naar vermeend kuren, wederom, dus? Ze inversteren op jonge leeftijd in hun doel, de rest van de jongeren komt daar pas veel later aan toe.

Dus? Het alternatief is zuipen, studeren, plezier maken, de maatschappij in en dan je gezinnetje stichten of je met een partner je leven vastleggen.

Dan kun je beter op jonge leeftijd kennis nemen van hoe je je lichaam wilt bouwen, het is tenslotte het omhulsel van je eigen ziel en een visitekaartje naar buiten toe. Wat dat met je doet gedurende de rest van je leven is iets waar weinig anderen dingen tegenop kunnen.

Over die verwijzingen naar vermeend kuren, wederom, dus? Ze inversteren op jonge leeftijd in hun doel, de rest van de jongeren komt daar pas veel later aan toe.
Zal me een worst wezen of ze gebruiken. Alleen vraag ik me af of er achter die lachende gezichten niet doodongelukkige jongens zitten.
Heb wel respect voor het doorzettingsvermogen op die leeftijd al.

respect maar inderdaad, of ze gelukkig zijn vraag ik me af.

Het ziet er in ieder geval tiptop uit!

Maar het is overduidelijk hoor,, ze MOETEN wel AS gebruikt hebben om zoiets te bereiken op zo'n leeftijd.

nee hoor is allemaal creatine:rolleyes:

Je kan beter een tiener bodybuilder zijn dan als Gay Superdude (zie Superdude topic) door het leven gaan :D

Voor deze tieners op dit niveau is het normaal om te gebruiken, groeihormonen in combinatie met as is hier al meer regel als uitzondering... In amerika kijken ze totaal anders tegen groeibevordende middelen en bodybuilding!

Voor deze tieners op dit niveau is het normaal om te gebruiken, groeihormonen in combinatie met as is hier al meer regel als uitzondering... In amerika kijken ze totaal anders tegen groeibevordende middelen en bodybuilding!

is het bewezen dat groeihormonen schade aanbrenge bij kinderen?naar mijn weten is daar nog geen studie over gebeurt dat het hun gezondheid zou shaden...als die kids daarmee gelukkig zijn... :rolleyes:

Ik denk eerder dat die kinderen niets te kiezen hebben, maar eerder hun ouders.

Ik denk eerder dat die kinderen niets te kiezen hebben, maar eerder hun ouders.

betwijfel ik...het zal wel de 1 of de andere zijn in hun gym die hen aanmoedigt omdat ze "talent" hebbe,en ze belooft nog beter te worden...zo beginnen ze met een voedingsschemaop te stellen...dan een trainingschema...dan doen ze hun eerste wedstrijd,eindigen ze niet zo hoog,zegt de "helper" tegen hun...ik kan je nog beter maken...neem dit en dat en je zult volgende keer veel beter zijn...en zo begint het en is er amper een weg terug...het is die kids hun eigen keuze...je kan niet zeggen dat ze worden gepusht,kdenk wel dat ze op 17/18 jaar wel wat verstand hebben om nee te zeggen als ze dat willen...

juist hier doe ik het voor!
Binnenkort kunnen jullie ook een filmpje van mij toevoegen aan de collectie;)

Hehe, dat er mensen zijn die denken dat zij maar weinig of zelfs niet gebruiken is al lachwekkend genoeg.

Wat is veel?Natuurlijk zullen ze iets gebruiken, ik denk niet dat het enorme hoeveelheden zijn waar jij het over hebt.
Zulke gasten zijn gewoon genetic freaks, veel professionele bodybuilders waren ook van natuur groot zonder dat ze veel shit gebruikten.

Het zijn vooral hun genen waar ze zo'n fysiek aan te danken hebben en niet steroids.

is het bewezen dat groeihormonen schade aanbrenge bij kinderen?naar mijn weten is daar nog geen studie over gebeurt dat het hun gezondheid zou shaden...als die kids daarmee gelukkig zijn... :rolleyes:

Jah allemaal leuk en aardig, maar zeg ik dan dat dat schade aanricht??? Ik denk zelfs dat groeihormonen zowiezo niet de slechtste keus is als je wat langer oncycle zit, maar proffesionele begeleiding is hier wel op zn plaats!

Hehe, dat er mensen zijn die denken dat zij maar weinig of zelfs niet gebruiken is al lachwekkend genoeg.

dat zeg ik toch niet ouwe :D alleen op je 15e gebruiken is wel erg ziek, dat bedoel ik daarmee...dan staat ze nog wat leuks te wachten op oudere leeftijd :eek:

Je kan beter een tiener bodybuilder zijn dan als Gay Superdude (zie Superdude topic) door het leven gaan :D

Inderdaad! Beetje raar om te zeggen dat deze jongens geen "normale" jeugd hebben. Wat is dan normaal, tot je 21ste bReEzErS drinken en cHicKieS scoren in hOllY?

Terug
Naar boven