AndroidHealthClinic

Peiling Tijd voor een volgende DBB-meet?

Peiling Peiling Waar wil je 9 maart nabij Fox Gym eten (niet mee-eten = niet stemmen)?

• Totaal stemmers
    7
  • Peiling gesloten .
Gezien de hoeveelheid powerlifters op dit forum kan er niet vaak genoeg worden benadrukt dat er een NK powerliften is in dat weekend zodat daar rekening mee gehouden kan worden met de planning voor de meet.

Onnodig, er wordt al rekening mee gehouden in de planning, zie legio aan data ruim ervoor :)

• Topic Starter Topic Starter
Gezien de hoeveelheid powerlifters op dit forum kan er niet vaak genoeg worden benadrukt dat er een NK powerliften is in dat weekend zodat daar rekening mee gehouden kan worden met de planning voor de meet.
Vorige meet was bij Fox en toen was je wel bij Fox maar joinde je ook niet. :windup:
Maar ik zal er rekening mee houden, meer mensen zullen dan niet kunnen.
Veel belangrijker, 23 is mijn verjaardag. Dus inderdaad helemaaaaaaaal niet handig.
Ik zou zeggen: komt juist prima uit. :P
Of vier je je verjaardag wel?
Een sociaal leven is sowieso overrated.
:P
Ik voer dat ook als excuus op voor het totaal gebrek aan een sociaal leven.

Maar eigenlijk had ik dat altijd al niet.
Heb veel sociale verplichtingen, dus even kijken of ik op één van de data kan.
:roflol:
Leuk initiatief. Heb de data dat ik niet oproepbaar ben voor werk doorgegeven.

Begin maart is het wel Marvin 2.0:piggy: dan ben ik net terug van vakantie:roflol:
Dat wil iedereen natuurlijk zien. Er is nu geen excuus meer om niet te komen! :D

Ik woon zo ongeveer in de waddenzee, dus we zullen eens even zien :)

Op 3 maart is de jbc waaraan ik deelneem maar je hebt mij toch ook niet horen zeuren dat daar dan maar rekening mee moet worden gehouden? Kies dan gewoon een andere datum en klaar.

• Like
Waarderingen: BB_
Op 3 maart is de jbc waaraan ik deelneem maar je hebt mij toch ook niet horen zeuren dat daar dan maar rekening mee moet worden gehouden? Kies dan gewoon een andere datum en klaar.

Powerlifters moeten altijd hun graantje #zeurpieterij halen :rolleyes:

Zoals jij hebt gezegd dat jij en andere mensen die dag een wedstrijd hebben heb ik gezegd dat er dat weekend een NK powerliften is. Dit zodat er op die 2 dagen waarschijnlijk minder mensen kunnen zodat er een datum gezocht kan worden waarop iedereen kan naast het zoeken voor een datum door het invullen van de poll.

Als er meer mensen op 1 van de 2 dagen van weekend van 23 en 24 maart kunnen is dat ook geen probleem toch om het te organiseren.

hihihi :popcorn: Ik heb er nu al zin in :yes:

Als er idd zoveel mensen dat weekend niet kunnen is dat wel terug te zien in de poll en wordt het een andere dag: klaar.

In onder voorbehoud. Ik heb 3 maart mijn wedstrijd en mocht dat goed gaan 5 weken later de OR. Dan zal ik waarschijnlijk niet mee kunnen eten en alleen trainen met zo’n lange reistijd vind ik zonde.
Verder ben ik laatst in Golds gym geweest en ik denk dat deze gym het meest geschikt is voor iedereen, ook ivm de ligging. Centraler dan Fox Gym. Alleen vermoed ik dat we daar niet gratis kunnen trainen.

Week later nk

Sorry dat ik het topic even vervuil, maar weet iemand toevallig wanneer Het NK classic Powerliften is dit jaar?

helaas tot april 2020 dicht geplanned , leuk idee hoop dat er genoeg animo is

Helaasch..... zijn mijn werk weekenden. Mijn vrije weekend is een week voor het nk, dus dat gaat hem niet worden.
Laatste weekend vd maand was misschien nog een optie geweest.

Ik zal proberen rekening te houden met evenementen (zoals 23-24 maart) en heb hier inderdaad niet op voorhand naar gekeken. Uiteindelijk zal de grootste beschikbaarheid toch de doorslag geven. Als het nodig is, voeg ik nog meer data toe, maar m.i. is er nu genoeg keus. Helaas kan ik niet met eenieders persoonlijke agenda rekening houden en zullen er altijd mensen niet kunnen. Ik laat de poll nog een aantal dagen open staan en als er een datum geprikt wordt, zal ik vervolgens een aantal gyms voorstellen. Ik denk sowieso dat een zaterdag handiger is dan een zondag voor mensen die maandagochtend weer vroeg uit de veren moeten (en wellicht een eindje moeten reizen).

Is er veel animo uit België of het zuiden des lands? Ik snap namelijk goed dat het voor mensen uit België de reistijd een issue kan zijn (maar dit geldt natuurlijk evengoed voor mensen uit Groningen/Friesland of Zuid-Limburg). Ik zal in ieder geval een aantal locaties voorstellen die enigszins centraal zijn; net zoals vorige keer. Bijvoorbeeld Fox Gym R'dam - Iron House Utrecht - Gold's Gym Nieuwegein. Als er nog andere voorstellen zijn voor een goede gym die voor zowel BB'ers als PL'ers aangenaam is en waar je goed terecht kan met een groep, laat het mij maar weten.

Helaasch..... zijn mijn werk weekenden. Mijn vrije weekend is een week voor het nk, dus dat gaat hem niet worden.
Laatste weekend vd maand was misschien nog een optie geweest.
Als dit voor meer mensen beter uitkomt, kan ik zaterdag de 30e eventueel toevoegen.

Ik heb 30 maart toegevoegd, maar een typefout gemaakt. Kan dit niet wijzigen :roflol::roflol:. 1000 maal excuses. Als straf zal ik tijdens de meet 100 push-ups binnen 3 minuten pakken.:hamer:

Terug
Naar boven