Fitness Seller

Peiling Tijd voor een volgende DBB-meet?

Peiling Peiling Waar wil je 9 maart nabij Fox Gym eten (niet mee-eten = niet stemmen)?

• Totaal stemmers
    7
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
Bestaat de mogelijkheid wel om daar eenmalig te trainen. Gaat meestal niet bij van die ketens.
Ja, is mogelijk. Staat ook op de website; € 6. Zelfs bij Fit-4-Free kan dat tegenwoordig. Uiteindelijk hoop ik toch dat het Fox of Gold's wordt, tenzij Big Gym ook echt zo goed is. :D

big gym is een keer los trainen 5 euro

Big Gym:
upload_2019-1-24_21-43-35.png

Ja, is mogelijk. Staat ook op de website; € 6. Zelfs bij Fit-4-Free kan dat tegenwoordig. Uiteindelijk hoop ik toch dat het Fox of Gold's wordt, tenzij Big Gym ook echt zo goed is. :D
Golds gym moet je wel je vingerafdruk achterlaten als je een keertje wilt trainen.

Ik heb een grote sociale achterstand, dus ik heb sowieso geen interesse.

In onder voorbehoud. Ik heb 3 maart mijn wedstrijd en mocht dat goed gaan 5 weken later de OR. Dan zal ik waarschijnlijk niet mee kunnen eten en alleen trainen met zo’n lange reistijd vind ik zonde.
Verder ben ik laatst in Golds gym geweest en ik denk dat deze gym het meest geschikt is voor iedereen, ook ivm de ligging. Centraler dan Fox Gym. Alleen vermoed ik dat we daar niet gratis kunnen trainen.

Second that, is bij mij om de hoek.
Gratis trainen wordt 'm ws. niet, dagkaart is 10 euro.

Als dit 2020 betreft ben ik in... Dan kan ik nog een jaar bulken! :p:p:p

Komt mij niet echt lekker uit ivm het NK, maar als er wat powerlifters komen kom ik misschien wel.

Ik ben wel in voor een meet. Heb zelf principieel een hekel aan Gold's Gym maar wil best een uitzondering maken. :heart:

Het lijkt er op dat 9 maart de beste optie is. 16 maart zouden we eventueel als alternatieve datum aan kunnen houden. Ik hoop wel dat er nog wat meer animo is, want als we met nog geen 10 man/vrouw zijn, zou wel een beetje karig zijn. Ik laat de poll nog een paar dagen open staan en zal dan een datum prikken. Vervolgens zal ik een poll aanmaken waarin iedereen zijn voorkeur voor een gym kan aangeven.

Er zijn nog wel wat mensen die ik graag zou willen ontmoeten of die wellicht in zijn voor een meet; even nog wat mensen taggen:
@marina1975 @sneeuwwitje @Bubs @lienlien @Kathlinoo
@Brutushakt @Nootmuskaatje @Sanca Magni @RFFNCK @Jwdoetookmee
@CoolBuilder @Col_inc @dreamy1 @vntl @Tidus FFX @Rob G @Robke78 @Nomen Nescio
@ThuggishRuggish @040B @basmca @RaceRookie @neet61 @Pieter68 @darude0306 @harpep
@johnyjordaan @GeenEiwittenVoorJe18Bent @Carloz @roei- en fietsfanaat @Schwarzeneggertje natuurlijk!!
@svenrpb @VinnieVince @Baby Olifant @flexx123 @Pillz @Pleister @Aeresan @Jasenko

Helaas vlieg ik dinsdag voor een paar maanden naar Noorwegen, anders was ik er zeker weer bij! Zomer meet misschien zodat iedereen kan laten zien hoe shredded ze zijn (m.u.v. powerlifters) :D

Jasenko, leeft die nog?

Ik ben wel in, alleen ik kan zo van te voren niet zeggen welke dagen ik wel en niet kan.

Makkelijkste voor mij is op tijd een dag kiezen en dan regel ik vrij van werk.

Ik zou dolgraag willen :o maar helaas zit t er niet in... :(
Maar er zullen vast wel genoeg mensen wel kunnen. En ook met een klein groepje kan t megaleuk zijn! :)

Terug
Naar boven