Fitness Seller

Peiling Tijd voor een volgende DBB-meet?

Waar wil je 9 maart nabij Fox Gym eten (niet mee-eten = niet stemmen)?


  • Totaal stemmers
    7
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Is iron house ook geschikt voor bodybuilders dan? Maw: is er behalve free weights ook een ruim scala aan (plate-loaded) apparatuur en cable racks?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Is iron house ook geschikt voor bodybuilders dan? Maw: is er behalve free weights ook een ruim scala aan (plate-loaded) apparatuur en cable racks?
Nee dat is erg beperkt. Deze gym is mooi maar erg gericht op PL en crossfit.
 
Nee dat is erg beperkt. Deze gym is mooi maar erg gericht op PL en crossfit.
Lijkt me voor de powerlifters hier een walhalla om te trainen maar zou zelf niet gaan dan. Beter een locatie waar materiaal voor alle krachtsporters aanwezig is.
 
Lijkt me voor de powerlifters hier een walhalla om te trainen maar zou zelf niet gaan dan. Beter een locatie waar materiaal voor alle krachtsporters aanwezig is.
Gold's gym Nieuwegein is dan een veel betere optie. Ook ruime openingstijden. Volgens mij zelfs 24/7?
 
Gold's gym Nieuwegein is dan een veel betere optie. Ook ruime openingstijden. Volgens mij zelfs 24/7?
Klopt vond dat een fijne gym met veel mogelijkheden. Ook fox gym dikke prima natuurlijk.
 
Is gelukkig ook maar 3 uur rijden:p
zonder gekheid is big gym wel echt een prima gym voor zowel pl als bodybuilding met vestigingen door heel nl
 
Ga er maar vanuit dat ik geen interesse heb. Mochten jullie bij Ironhouse komen trainen, kom ik ook wel ff buurten.
 
Ik heb 16/17 maart aangegeven... Als ik me dan goed voelt lijkt me best tof om eens samen met een aantal dbb'ers te sporten. Eens wat gezichten zien achter de diverse profielen :-)
 
Ik zal i.i.g. Fox en Gold's in de poll zetten. Wellicht een Big Gym die een beetje centraal ligt of iets dat voor de Belgen ook te doen is. Big Gym zit ook in Tilburg en in Hengelo/Almelo/Enschede. In Turnhout en Antwerpen zitten ook goede gyms, maar dat is voor de noorderlingen weer ver weg.
 
Ik zal i.i.g. Fox en Gold's in de poll zetten. Wellicht een Big Gym die een beetje centraal ligt of iets dat voor de Belgen ook te doen is. Big Gym zit ook in Tilburg en in Hengelo/Almelo/Enschede. In Turnhout en Antwerpen zitten ook goede gyms, maar dat is voor de noorderlingen weer ver weg.
Bestaat de mogelijkheid wel om daar eenmalig te trainen. Gaat meestal niet bij van die ketens.
 
big gym is ook een goede optie. Er zit een mooie vestiging in groningen.
Voor :p, word er ook 1 geopend in zwolle. Hoop binnenkort ook 1 in heerenveen.
 
Bestaat de mogelijkheid wel om daar eenmalig te trainen. Gaat meestal niet bij van die ketens.
Basic fit is een dag pas 9 euro, behalve voor mensen die Premium pas hebben mogen iemand mee nemen, fit for free 1 maal gratis per 6 weken, big gym geen idee
 
Back
Naar boven