AndroidHealthClinic

Peiling Tijd voor een volgende DBB-meet?

Waar wil je 9 maart nabij Fox Gym eten (niet mee-eten = niet stemmen)?


  • Totaal stemmers
    7
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Nou idd een wedstrijd thuis tegen Alexandria (66?) daar MOET je echt bij zijn :roflol:
 
Voor mij altijd absolute prio en, ach, niveau is vrij aardig en we zorgen nou eenmaal dat 1 van ons altijd zowel bij de ene erbij is (o17) en bij de andere 2 (o15).

Als het uit was geweest was het om de hoek (dus idd '66).
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Ik plaag maar wat he, dat weet je wel toch? :p
 
Dat weet ik hoor schat :P, verduidelijk alleen even de reden van mijn afwezigheid :p
 
Dat is ook uitstekend, beetje verantwoording afleggen hier ;)
 
bodybuilding.nl
Ik wil graag een nieuwe poll toevoegen en de huidige verwijderen; kun jij dit doen? Bij voorbaat dank.

Waar wil je 9 maart nabij Fox Gym eten (niet mee-eten = niet stemmen)?
- Shiki Sushi (AYCE)
- Cathay (AYCE allerlei keukens)
- Lust (AYCE tapas)
- Asia (Japans/Chinees)
- Pizzeria (meerdere in de buurt)
- Katak Mas (Indonesisch, geen lopend buffet helaas)
- Five Guys (burgerrestaurant)
- McDonald's / Burger King (:P)
- Ergens anders, namelijk:... (post hieronder je tips! :D)
 
BB_ kan je mij veranderen in optioneel mee eten? Ben dan net een week in cut dus als het geen ayce wordt ga ik misschien wel (bv als mensen niet meer willen of als dr plek over is), das ook niet zo prijzig :o
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Topic is een beetje dood. We hebben er allemaal toch nog wel een beetje zin in en gaan toch niet afhaken?
:flexing::lifter::eatmeat::peachy:
 
Wooohoooo zin in.
 
Topic is een beetje dood. We hebben er allemaal toch nog wel een beetje zin in en gaan toch niet afhaken?
:flexing::lifter::eatmeat::peachy:
Heb er zeker zin in! ben alleen beetje onderzoek aan het doen om te kijken waar ik op ga stemmen:o
 
Bram Ladage in elk geval :D
 
:cheer:

Natuurlijk hebben we er zin in, al ben ik wel verdrietig dat Zeenius niet komt :(

Jwdoetookmee neem jij je knappe vriendin mee? :D :D :D
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Tja zo zie je maar weer waar de echte prioriteiten liggen als het puntje bij het paaltje komt :rolleyes:
 
Blij dat vntl aan het cutten is dan kan ik nog even normaal naast hem zitten
 
Blij dat vntl aan het cutten is dan kan ik nog even normaal naast hem zitten
Hij rijdt met jou mee toch? Ik zou extra toeslag vragen i.v.m. 2x zo hoog brandstofverbruik. :P
 
Bram Ladage in elk geval :D
:roflol:
Dan eet ik niet mee. Ik heb alles uit de frituur jaren geleden afgezworen en ben niet zo van de patat.
Doe mij maar een lekkere buitenlandse keuken. Bovendien kun je toch veel beter onspannen ergens ouwehoeren als je in een restaurant zit. :D
 
:roflol:
Dan eet ik niet mee. Ik heb alles uit de frituur jaren geleden afgezworen en ben niet zo van de patat.
Doe mij maar een lekkere buitenlandse keuken. Bovendien kun je toch veel beter onspannen ergens ouwehoeren als je in een restaurant zit. :D

Eet je dan wel eens friet / snacks uit de airfryer of oven ofzo? Of gewoon helemaal niks meer?

Ik vind dat er echt niets boven een lekker frietje met fritessaus van Oliehoorn gaat. Dat zou ik elke dag wel kunnen eten als het boordevol gezonde stoffen zat en de macro's niet zo fucked up waren :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
:roflol:
Dan eet ik niet mee. Ik heb alles uit de frituur jaren geleden afgezworen en ben niet zo van de patat.
Doe mij maar een lekkere buitenlandse keuken. Bovendien kun je toch veel beter onspannen ergens ouwehoeren als je in een restaurant zit. :D

Als je als geboren Rotterdammer na 21 jaar de regio verlaat, dan staat er niets in de weg richting de Bram Ladage als ik weer eens in town ben :D

Eet je dan wel eens friet / snacks uit de airfryer of oven ofzo? Of gewoon helemaal niks meer?

Ik vind dat er echt niets boven een lekker frietje met fritessaus van Oliehoorn gaat. Dat zou ik elke dag wel kunnen eten als het boordevol gezonde stoffen zat en de macro's niet zo fucked up waren :roflol:

Was het maar zo'n feest he :D
 
Laatst bewerkt:
:roflol:
Dan eet ik niet mee. Ik heb alles uit de frituur jaren geleden afgezworen en ben niet zo van de patat.
Doe mij maar een lekkere buitenlandse keuken. Bovendien kun je toch veel beter onspannen ergens ouwehoeren als je in een restaurant zit. :D
Eet je bij de sushi dan ook nooit de ebi tempura?
 
Back
Naar boven