- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)
)
Heb er zeker zin in! ben alleen beetje onderzoek aan het doen om te kijken waar ik op ga stemmenTopic is een beetje dood. We hebben er allemaal toch nog wel een beetje zin in en gaan toch niet afhaken?
![]()

Hij rijdt met jou mee toch? Ik zou extra toeslag vragen i.v.m. 2x zo hoog brandstofverbruik.Blij dat @vntl aan het cutten is dan kan ik nog even normaal naast hem zitten

Dan eet ik niet mee. Ik heb alles uit de frituur jaren geleden afgezworen en ben niet zo van de patat.
Doe mij maar een lekkere buitenlandse keuken. Bovendien kun je toch veel beter onspannen ergens ouwehoeren als je in een restaurant zit.![]()

Dan eet ik niet mee. Ik heb alles uit de frituur jaren geleden afgezworen en ben niet zo van de patat.
Doe mij maar een lekkere buitenlandse keuken. Bovendien kun je toch veel beter onspannen ergens ouwehoeren als je in een restaurant zit.![]()

Eet je dan wel eens friet / snacks uit de airfryer of oven ofzo? Of gewoon helemaal niks meer?
Ik vind dat er echt niets boven een lekker frietje met fritessaus van Oliehoorn gaat. Dat zou ik elke dag wel kunnen eten als het boordevol gezonde stoffen zat en de macro's niet zo fucked up waren![]()

Eet je bij de sushi dan ook nooit de ebi tempura?