- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Graag, maar enkel als er intelligente mensen aanwezig zullen zijn.

Heb liever dat je niet komtGraag, maar enkel als er intelligente mensen aanwezig zullen zijn.![]()
als ze in jouw inzicht intelligent moeten zijn kan je beter weer voor de klas gaan staan, bij de meet vind je ze sws nietGraag, maar enkel als er intelligente mensen aanwezig zullen zijn.![]()

Maak je geen zorgen... ik zal je niet aanspreken. Een leeuw trekt zich niks aan van mieren.
Ja waarom ook niet; Ik ben in het echt nog jovialer.Zou het opzich wel een geniaal vinden als hij komt.
Ik zou in ieder geval nooit mijn schouder laten verbrijzelen door een dwaas. Dus tyf op opaMaak je geen zorgen... ik zal je niet aanspreken. Een leeuw trekt zich niks aan van mieren.
Dus als jij door een zware gangster met een mokerhamer zou worden aangevallen, dan zou je dat vermijden, niet?? Niet alleen irrelevant, maar tevens een zeer domme opmerking.Ik zou in ieder geval nooit mijn schouder laten verbrijzelen door een dwaas. Dus tyf op opa
Ik zou het zelf eerder dom vinden als je zo'n situatie NIET zou proberen te vermijdenDus als jij door een zware gangster met een mokerhamer zou worden aangevallen, dan zou je dat vermijden, niet?? Niet alleen irrelevant, maar tevens een zeer domme opmerking.

Ik kom ook niet dus dan wordt het fox aangezien ik golds heb gestemd.![]()

30 sec hiit

Ik zal de Profeet Mohammed ص ook uitnodigen.Graag, maar enkel als er intelligente mensen aanwezig zullen zijn.![]()
Dat kan niet want die is al lang dood. Trouwens, profeten bestaan niet want god bestaat niet. Tenminste, dat is wat Hij me gisteren toevertrouwde.

Het bestaan van een God valt te bevestigen noch ontkennen, maar dat terzijde. Zinloze discussie overigens en dit soort beweringen en daaruit volgende welles-nietes discussies hebben tot talloze oorlogen geleid. Mij maakt het overigens niet uit, maar respecteer nou eens dat anderen mogelijk wel geloven in iets.Dat kan niet want die is al lang dood. Trouwens, profeten bestaan niet want god bestaat niet. Tenminste, dat is wat Hij me gisteren toevertrouwde.