AndroidHealthClinic

Peiling Tijd voor een volgende DBB-meet?

Waar wil je 9 maart nabij Fox Gym eten (niet mee-eten = niet stemmen)?


  • Totaal stemmers
    7
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Ik kom ook niet dus dan wordt het fox aangezien ik golds heb gestemd. :)
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Als Yasmine komt is iedereen out :laugh:
 
Zou het opzich wel een geniaal vinden als hij komt.
 
Graag, maar enkel als er intelligente mensen aanwezig zullen zijn. ;)
als ze in jouw inzicht intelligent moeten zijn kan je beter weer voor de klas gaan staan, bij de meet vind je ze sws niet:roflol:
 
Maak je geen zorgen... ik zal je niet aanspreken. Een leeuw trekt zich niks aan van mieren.
Ik zou in ieder geval nooit mijn schouder laten verbrijzelen door een dwaas. Dus tyf op opa
 
Ik zou in ieder geval nooit mijn schouder laten verbrijzelen door een dwaas. Dus tyf op opa
Dus als jij door een zware gangster met een mokerhamer zou worden aangevallen, dan zou je dat vermijden, niet?? Niet alleen irrelevant, maar tevens een zeer domme opmerking.
 
Dus als jij door een zware gangster met een mokerhamer zou worden aangevallen, dan zou je dat vermijden, niet?? Niet alleen irrelevant, maar tevens een zeer domme opmerking.
Ik zou het zelf eerder dom vinden als je zo'n situatie NIET zou proberen te vermijden:dunno:
 
Ik zal de Profeet Mohammed ص ook uitnodigen.
Dat kan niet want die is al lang dood. Trouwens, profeten bestaan niet want god bestaat niet. Tenminste, dat is wat Hij me gisteren toevertrouwde.
 
Het wordt dus Fox Gym, gezien het deelnemeraantal. lloydatoni : zou tof zijn als je ook komt. :D
Tips voor eetgelegenheid (naast Shiki Sushi) in de buurt zijn welkom.
 
Dat kan niet want die is al lang dood. Trouwens, profeten bestaan niet want god bestaat niet. Tenminste, dat is wat Hij me gisteren toevertrouwde.
Het bestaan van een God valt te bevestigen noch ontkennen, maar dat terzijde. Zinloze discussie overigens en dit soort beweringen en daaruit volgende welles-nietes discussies hebben tot talloze oorlogen geleid. Mij maakt het overigens niet uit, maar respecteer nou eens dat anderen mogelijk wel geloven in iets.

Edit: J/K. Beetje geinen moet kunnen. Ik kwam Mohammed gisteren trouwens nog tegen, geen idee of ie profeet is, maar hij kon de Koran wel goed uitleggen en kende 'm uit z'n hoofd. Ik ben nooit zo van het uit het hoofd leren geweest, behalve vers 1 en 6 van het Wilhelmus en de wetten van Newton. Ik was trouwens wel goed in uit het hoofd leren, maar vond dat zinloos. Belangrijker is om te weten waar je iets kunt terugvinden en hoe je het kan toepassen; ik ben ook een typische bèta-student geweest. :D
 
Back
Naar boven