- Waardering
- 9.895
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, 9 maart is sowieso definitief, althans, voor zover ik dat met zekerheid kan zeggen. Ik weet immers niet wat het lot of Allah beslist en of het einde der tijden nabij is.9 maart is nu definitief ? Dan kan ik dus vrij vragen

Teamtraining powerlift team Fox zal in de middag van 9 maart plaats vinden.Ja, 9 maart is sowieso definitief, althans, voor zover ik dat met zekerheid kan zeggen. Ik weet immers niet wat het lot of Allah beslist en of het einde der tijden nabij is.![]()
We zijn in de ochtend wel klaar, dan ff naar die dbb-ers gluren denk ik zo...Hoe laat is de teamtraining bij fox die dag coach @Beowulf
Toppie.
Dan komen we in ieder geval binnen. 
Helemaal top!
Jammer, maar het is helaas niet anders. Succes met werken in ieder geval, ik zal aan je denken.Doordat ik momenteel langzaam mijn basis rooster op het werk weer aan het oppakken ben moet ik het weekend van 9 maart helaas zoals het nu lijkt weer werken. Dus ik ga er helaas vanuit dat de meeting voor mij geen doorgang kan vinden![]()
Mooi!@HillR en ik van de partij met trainen, eten doen we samen wel bij de Bram Ladage en de Surinamer![]()

Oké, jammer, maar begrijpelijk.

Haha, stiekem naar @HillR kijken hè?We zijn in de ochtend wel klaar, dan ff naar die dbb-ers gluren denk ik zo...

Top!@ScumbagAnnie en ik komen sowieso trainen. Pas na mijn wedstrijd op 3 maart weten we of we ook mee gaan eten. Maar meestal (mijn ervaring van de vorige keer) zijn er toch altijd afhakers dus mochten we meegaan kunnen we dat gat prima opvullen.
Hhnngggggg

Nope, zit dan net voor NK, kmoet ff niet gek doen qua eten.
NK AYCE?Hhnngggggg
Nope, zit dan net voor NK, kmoet ff niet gek doen qua eten.

Het enige goeie excuus