- Waardering
- 9.895
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2 keer per dag trainen..ik kuur het goed!

Ik denk dat ik ook thuis blijf. Stel dat ik een rood verkeerslicht over het hoofd zie of een dronken Poolse vrachtenwagenchauffeur tegenkom.
Yep. Ik fl**ker altijd mijn tas onder een bankje met alles erin. Misschien niet verstandig, maar het is geen Fit-4-Free waar je niet eens kan pissen zonder dat iemand je mobiel jat.
Ja, ik ben er op tijd. Je kunt voor de deur gratis parkeren. Naar het restaurant is 3,5 km en daar zijn ook gratis parkeerplekken voor de deur.Uhm @Bert jij gaat vast vroeg heen? Kunnen wij dichtbij parkeren of niet. Rij zelf rond half 1 weg denk ik.

Ik zie 12,5 in dienst en heb 0 ziektedagen. Het enige is dat ik na mijn operatie verplicht thuis moest blijven, maar toen ik terugkwam uit het ziekenhuis ben ik gelijk thuis ingelogd en gaan thuiswerken.
Ja, ik ben er wel voor 2'en. Dan eet ik even mijn oats PWO (+ een PWO), ben nu nog nagenoeg fasted. Ik blijf tot aan het avondeten sowieso beneden de 1000 kcal, zodat ik lekker los kan gaan.Ja..er is redelijk wat parkeerplek voor de deur/in de buurt
@Bert jij bent vast eerder om alvast je training te doen of niet?
Wat heeft iedereen op de planning qua training?

Geintje, maar jij kan er wel tegen toch!Oh, als je zo onaardig doet blijf ik misschien wel thuis..
Was trouwens niet eens onaardig bedoeld.Toch ben ik van mening dat mensen ook wel een beetje eelt op de ziel mogen hebben. Zo kun je met iedere grap wel iemand kwetsen.
Geintje, maar jij kan er wel tegen toch!Was trouwens niet eens onaardig bedoeld.

Voor straf de volgende meet in GroningenWij zijn helaas out.
Veel plezier allemaal en tot de volgende keer.
Ik had nog verder moeten rijden.

Sounds good! Beetje te doen qua drukte meestal?Ik ga benen trainen. Heeft bij Fox mijn voorkeur aangezien daar apparatuur is die ze hier niet hebben (Hack Squat, Lying Leg Curl, Pendulum Leg Press) en aangezien ik in het weekend meer uitgerust ben en een PWO neem.![]()
Wij zijn helaas out.
Veel plezier allemaal en tot de volgende keer.

Snel eens afspreken bij jullie of onze gym dan

Kan alsnog binnenkort wel een keertje worden waargemaakt.