AndroidHealthClinic

Peiling Tijd voor een volgende DBB-meet?

Peiling Peiling Waar wil je 9 maart nabij Fox Gym eten (niet mee-eten = niet stemmen)?

• Totaal stemmers
    7
  • Peiling gesloten .
Borst, schouder bicepjes

15521255337503927181369994720985.jpg

Ochtend training al bezig

:cheer:

Ik doe beetje fullbody ook, maar nadruk op lowerbody.. daar is foxgym natuurlijk perfect voor!

• Topic Starter Topic Starter
Yep. Ik fl**ker altijd mijn tas onder een bankje met alles erin. Misschien niet verstandig, maar het is geen Fit-4-Free waar je niet eens kan pissen zonder dat iemand je mobiel jat.
Uhm @Bert jij gaat vast vroeg heen? Kunnen wij dichtbij parkeren of niet. Rij zelf rond half 1 weg denk ik.
Ja, ik ben er op tijd. Je kunt voor de deur gratis parkeren. Naar het restaurant is 3,5 km en daar zijn ook gratis parkeerplekken voor de deur.
En nu wilde je vandaag tegen @HillR praten met @Punjab er naast en dan hopen dat je ogen niet afdwalen?
:roflol:
:titty:
Ik zie 12,5 in dienst en heb 0 ziektedagen. Het enige is dat ik na mijn operatie verplicht thuis moest blijven, maar toen ik terugkwam uit het ziekenhuis ben ik gelijk thuis ingelogd en gaan thuiswerken.
Ja..er is redelijk wat parkeerplek voor de deur/in de buurt

@Bert jij bent vast eerder om alvast je training te doen of niet?

Wat heeft iedereen op de planning qua training?
Ja, ik ben er wel voor 2'en. Dan eet ik even mijn oats PWO (+ een PWO), ben nu nog nagenoeg fasted. Ik blijf tot aan het avondeten sowieso beneden de 1000 kcal, zodat ik lekker los kan gaan. :D
Ik ga benen trainen. Heeft bij Fox mijn voorkeur aangezien daar apparatuur is die ze hier niet hebben (Hack Squat, Lying Leg Curl, Pendulum Leg Press) en aangezien ik in het weekend meer uitgerust ben en een PWO neem. :)

• Topic Starter Topic Starter
Wij zijn helaas out.:(
Veel plezier allemaal en tot de volgende keer.

• Like
Waarderingen: BB_
Ik ga benen trainen. Heeft bij Fox mijn voorkeur aangezien daar apparatuur is die ze hier niet hebben (Hack Squat, Lying Leg Curl, Pendulum Leg Press) en aangezien ik in het weekend meer uitgerust ben en een PWO neem. :)
Sounds good! Beetje te doen qua drukte meestal?

• Like
Waarderingen: BB_
Maak ik iemand nog blij met 4 van deze.

81myPCqEGhL._SY550_.jpg

Veel plezier, hoop de volgende keer er wel bij te kunnen wezen :(

Terug
Naar boven