MuscleMeat

Peiling Tijd voor een volgende DBB-meet?

Peiling Peiling Waar wil je 9 maart nabij Fox Gym eten (niet mee-eten = niet stemmen)?

• Totaal stemmers
    7
  • Peiling gesloten .
Wij gaan niet mee eten inderdaad. Krijg morgen bij de kaakchirurg mijn verstandskies getrokken dus is nog maar de vraag of ik normaal kan eten :o

Toevallig mijne dinsdag laten doen boven en onder linker kant. Had geen hechting nodig kon na 24 uur al weer eten.( eerste dag alleen maar shakes) Nu nog steeds gevoelig maar krijg 6000 calls gewoon weer makkelijk binnen.

Oh nee ik eet niet mee

Ik vind het altijd gezellig.

• Topic Starter Topic Starter
Wij gaan niet mee eten inderdaad. Krijg morgen bij de kaakchirurg mijn verstandskies getrokken dus is nog maar de vraag of ik normaal kan eten :o
Ja joh, ik kon dezelfde avond alles weer eten. Een uur na het trekken van beide kiezen stond ik te Deadliften. Ik vond het een lachtertje.

Operatie daarentegen...

Je gaat trouwens toch sowieso over een paak weken een B-wedstrijd doen? Dus ik neem aan dat je je aan je schema houdt. :D

Balen... hoe ben je over te halen? :P

Ik zie dat de anderen nog steeds in zijn, dus het eten gaat... DOOR! :cheer:
Ik geef morgen wel even de update door aan het restaurant.

Voor alle deelnemers aan de training: smeer 'm niet direct na afloop, want we moeten nog een groepsfoto maken met onze goodies. Even de goede naam van onze sponsor @XXL Nutrition verspreiden! Iedereen die braaf zijn/haar best doet, krijgt goodies. Dus @HillR : niet te veel lanterfanten h`e? ;)

Laatst bewerkt:
Ik ben in! Ook voor eten. Waarschijnlijk wel een pl**ris end in de auto en zeker alleen. Had nog even gekeken naar de trein maar dat is mij zeker de moeite niet.

Is dit een retorische vraag? Het is dat ik niet mee kan, maar een klein clubje is IMO net zo gezellig!:D

Balen kerel! Loopt het erg in de papieren?
270 euro door het zelf te doen met een maat, garage was ik boven de 400 kwijt. Ben er sowieso vies van

Ik ben in! Ook voor eten. Waarschijnlijk wel een pl**ris end in de auto en zeker alleen. Had nog even gekeken naar de trein maar dat is mij zeker de moeite niet.
Ik dacht dat je met @vntl mee zou rijden, maar het was andersom. Dan kan @vntl toch alsnog mee?
270 euro door het zelf te doen met een maat, garage was ik boven de 400 kwijt. Ben er sowieso vies van
Balen man, maar 270 is nog te behappen toch... (ik kan niet in jouw portemonnee kijken, maar even geen AAS gebruiken bespaart al wat ;)).
Just kiddin'.

@vntl woont de buurt van regio haarlem toch begreep ik van jou @Bert ?

Ik ga waarschijnlijk wel rond 12:30 al rijden maar heb wel een auto kunnen hosselen als iemand mee wilt rijden kan dat.

• Like
Waarderingen: BB_
Ik heb ook al aangeboden om op mijn kosten te rijden. Maar ik kan niet in iemand zijn portemonnee kijken. En ik vind dat je daar gewoon respect voor moet hebben. Het leven is al zwaar genoeg met onverwachtse kosten.

• Like
Ik dacht dat je met @vntl mee zou rijden, maar het was andersom. Dan kan @vntl toch alsnog mee?

Balen man, maar 270 is nog te behappen toch... (ik kan niet in jouw portemonnee kijken, maar even geen AAS gebruiken bespaart al wat ;)).
Just kiddin'.
Die is nu aardig leeg dat is dus ook de reden waarom ik niet mee ga, afgelopen maanden ook met andere dingen helaas flink uit me spaarpot moeten teren :(

Ik kan niet wachten op me vakantie geld en winst uitkering :emo::roflol:

• Like
Ik heb het niet helemaal gevolgd, ik wil niemand forceren ik dacht dat het puur om vervoer ging.

:treuren::treuren::treuren::treuren:

Ik ben bang dat wij out zijn... @Punjab in ieder geval (denk ik?).. Hij is al de hele week behoorlijk ziek, had gehoopt dat hij einde van de week opgeknapt zou zijn, maar vooralsnog is het nog vrij bad :(

We kijken het nog even aan, maar ik verwacht het zelf eerlijk gezegd niet :no:

Nooo :(

Maar je kan toch ook zelf komen?

Al had ik de delts van @Punjab graag irl gezien no homo.

Lekker 2 keer op een dag trainen bij fox dus tot bij de meet gezellig.

Zijn er kleedruimtes bij fox? Of ook geen kleedruimtes. Douches wist ik al

Terug
Naar boven