MuscleMeat

Tips en trucs voor vakantie in Thailand :cool:

RobbieH

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Ik zou dus eigenlijk in December samen met mijn ex naar Thailand gaan maar heb paar dagen daarvoor relatie beindigd en vakantie verschoven naar volgende week.

Nu ga ik lekker 2 weken in mijn eentje bagpacken en kijken wat voor moois daar rondloopt ;)

Nu heb ik al iets gehoord over dat creatine en eiwitten er verboden zouden zijn of zo, weet iemand ofdat dit waar is?

En tips van mensen die er geweest zijn, zijn ook welkom :)

Wil daar ook gewoon lekker door gaan met trainen en lekker veel rijst en kip eten, schijnt daar allemaal heel goed te kunnen.
Ik ga overigens niet naar het rampgebied maar naar de andere kant en daar is niks van de gevolgen van de tsunami te merken.

ow ik dacht dat je doelde op de verbouwde prostituees. maar je gaat dus voor de anabole :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
boogie zei:
ow ik dacht dat je doelde op de verbouwde prostituees. maar je gaat dus voor de anabole :rolleyes:

Nou ik doel idd meer op die soort dingen :P
Maar qua omgebouwde heb ik mijn reserach al gedaan ff googlen op afbeeldingen en kwam een aantal sites tegen waardat je dus normale thaise meisjes zag maar ook hele pagina`s met omgebouwde....
En damn wat zien die er echt uit als normale meisjes heej...
Maar weet nu wel waardat ik ongeveer op moet letten en ik vraag gewoon ofdat ik eerst even in het broekje mag kijken :D

tips:

stipt op nr. 1: Pas op voor Tsunami's
2: roids!!
3: thaise hoertjes (pas op voor vrouwen met lullen)

viel spass!

RobbieH zei:
Nu heb ik al iets gehoord over dat creatine en eiwitten er verboden zouden zijn of zo, weet iemand ofdat dit waar is?

Als dit waar was dan was dennis james nog een ecto van 60KG.

Ga genieten van de zon, versier de vrouwen en geniet van ze. Waar is vakantie anders voor???

Om culturele uitstappen te maken?? :D

En misschien nog een Babi-GANGBANG als het meezit, voor een eurootje of 10 :D

Terug
Naar boven