K kareldeboer Competitive Bodybuilder Lid sinds 2 apr 2009 Berichten 1.898 Waardering 93 Lengte 1m94 Massa 94kg Vetpercentage 12% 4 aug 2009 #41 koffie.. ****ing veel koffie de hele dag door. en al wil je slapen drink je bier.. ****ing veel bier. anders zou ik gewoon aan de pep gaan als ik jou was dat werkt ook goed tegen vermoeidheid heb ik ooit wel eens horen zeggen
koffie.. ****ing veel koffie de hele dag door. en al wil je slapen drink je bier.. ****ing veel bier. anders zou ik gewoon aan de pep gaan als ik jou was dat werkt ook goed tegen vermoeidheid heb ik ooit wel eens horen zeggen
The Rock Monstrous Giant Elite Member 10.000 berichten Lid sinds 26 mei 2004 Berichten 13.291 Waardering 234 Lengte 1m94 Massa 118kg 4 aug 2009 #42 Waar is de tijd gebleven dat je gewoon zorgde dat je genoeg slaap krijgt als je moe bent?
Duellum Cool Novice Lid sinds 6 jun 2009 Berichten 180 Waardering 2 4 aug 2009 #43 The Rock zei: Waar is de tijd gebleven dat je gewoon zorgde dat je genoeg slaap krijgt als je moe bent? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Vóór de seventies/eighties
The Rock zei: Waar is de tijd gebleven dat je gewoon zorgde dat je genoeg slaap krijgt als je moe bent? Klik om te vergroten... Klik om te verkleinen... Vóór de seventies/eighties