MuscleMeat

Tips voor Berlijn & Praag

Bezoekers in dit topic

boogie

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
10 jan 2003
Berichten
7.249
Waardering
6
Beste vrienden en vriendinnen,

komende week ga ik met drie vrienden touren naar Berlijn en vervolgens Praag. Ben nu de boekjes aan het doorlezen, maar natuurlijk ben ik benieuwd of jullie nog interessante tips et cetera voor mij hebben. Van uitgaansgelegenheden tot musea en van restaurants tot monumenten: Roept u maar! Karma volgt uiteraard. Bij voorbaat dank. Hoogachtend,

Boogie
 
wat ik kan herinneren van praag: Veeeel eten voor weinig geld :D sorry dat ik geen nuttige tips heb, maar goed voor in de bulk
 
wat ik me herinner van praag is dat je gewoon urenlang bier kan drinken op een terras, en dan stiekem kan weglopen :D(/rennen)
 
Echt nuttige tips :roflol:
 
kentucky fried chicken, is er goedkoper als je omrekent, dus nog een tip: haal van die grote buckets:thumbs::roflol:
 
Genoeg uitgaans gelegenheden in Praag (disco face2face, RadoxFX*zoiets*, duplex) , genoeg bezienswaardigheden zoals die Karls-brug (zoiets), grote kerk, winkel centra, 2de wereld oorlogs werk kamp ben effe de naam kwijt. Er staat daar erges een musea. Genoeg uitzicht als je over sommige wegen rijdt vanwegen de hoogte verschillen.

o pas op voor tasjes dieven in de metro omgeving, vooral die ouwe vrouwtjes :P
 
aanrader boottocht bij zonsondergang, er varen boten rond waar je op kunt dineren.
 
Verras je vrienden met een bezoek bij avondlicht aan de Karelsbrug :D
Ze zullen je dankbaar zijn en post hierna hoe het was.
Veel fun!
 
Back
Naar boven