AndroidHealthClinic

Tips voor echte beginneling

realstiner

Novice
Waardering
0
Hi guys,

ik ben nu bijna 20 jaar en ik had graag een iets mooiere body gehad.
Het probleem is dat ik nogal mager ben ten opzichte van mijn lengte:
ik meet 1m91 en weeg 62kg ... Dit was bij mijn familie ook zo; allemaal grote mensen maar lange tijd mager.

Ik wil nu eigenlijk mij eens bezig houden met mijn lichaam te trainen op spieren (zichtbare).
Nu had ik graag wat tips gehad van ervaren mensen. Ik heb wel geen materiaal...

Ik wil volgend schooljaar wel gaan fitnessen ...

Iemand die nu reeds tips kan geven om vooral:
- buikspieren
- borstspieren
- armspieren
te trainen?

Thx op voorhand!

http://www.exrx.net/Lists/Directory.html

voila.. alle nuttige oefeningen per spiergroep...

Verder eerst op techniek trainen en daarna verzwaren. Rond de 6-8 reps en vooral basisoefeningen (zie compound @ exrx.net).
Succes. Vergeet de rest van je lichaam niet te trainen anders kloppen de verhoudingen niet meer ;)

Word lid van een sportschool en ga 3-4x p/week een uurtje keihard trainen, op dit forum zijn zat goede trainingsschema's (focus op compounds) te vinden. Je klinkt als een ecto (lang en mager) dus vreet jezelf iedere dag helemaal vol. Veel rood vlees/kwark/vis/kaas/eieren/kip e.d voor de eiwitten en havermout/volkoren pasta/rijst zijn goede koolhydraten. Schroom ook niet om ongezond te eten, je kan het waarschijnlijk makkelijk hebben en jij gaat echt alle kcals nodig hebben om zwaarder te worden. Ga op tijd naar bed en geef je lichaam de rust die het nodig heeft om te groeien.

Word lid van een sportschool en ga 3-4x p/week een uurtje keihard trainen, op dit forum zijn zat goede trainingsschema's (focus op compounds) te vinden. Je klinkt als een ecto (lang en mager) dus vreet jezelf iedere dag helemaal vol. Veel rood vlees/kwark/vis/kaas/eieren/kip e.d voor de eiwitten en havermout/volkoren pasta/rijst zijn goede koolhydraten. Schroom ook niet om ongezond te eten, je kan het waarschijnlijk makkelijk hebben en jij gaat echt alle kcals nodig hebben om zwaarder te worden. Ga op tijd naar bed en geef je lichaam de rust die het nodig heeft om te groeien.
+1

Voornamelijk massa aankomen.
Dit doe je door veel te eten, ongezond eten is prima, als je erbij beweegt en traint.
Varieër wel met voedsel, eet de ene keer wat gezonds, groenten en pasta's enzo, en dan weer een keer ongezond. Burgers, friet, snacks.

Terug
Naar boven