Fitness Seller

Tips voor vetverbranding?

Kijk dat is handig om te weten allemaal :D

Over dat trainen, ik train telkens alleen maar zwaarder en ik doe altijd 8 - 10 hh per oefening, en dan 3 of 4 setjes. Hoelang is de rustperiode die jullie gebruiken?

Over de voeding.. Ik heb aanleg om snel vetmassa op te gaan slaan.. en te veet eiwitten worden opgeslagen als vet, dus ik denk dat als ik veel eiwot ga eten het wel zou helpen, maar ik zou me verpercentage ook hoger maken. Of zit ik nou verkeerd?

Vetmassa (en eiwitmassa) maak je aan als je in totaal meer kcals eet dan je verbruikt. Het maakt daarvoor niet uit waaruit het teveel precies bestaat.

En dan noem je net iets op wat niet als vet kan worden opgeslagen. Eiwit moet eerst in glucose worden omgezet en dat gebeurt alleen als er een gebrek is aan glucose.
Als je meer eiwitten gaat eten en dat bovenop je gewone eten, ja DAN wel, maar je haalt gewoon KH weg en vervangt dat door eiwit.
Qua vet kan je overgaan op meer onverzadigd vet en dan met name visolie omdat omega-3 juist je vetverbranding versnelt: dan moet je wel minimaal 6 capsules per dag nemen.

Kijk dat is handig om te weten allemaal :D

Over dat trainen, ik train telkens alleen maar zwaarder en ik doe altijd 8 - 10 hh per oefening, en dan 3 of 4 setjes. Hoelang is de rustperiode die jullie gebruiken?

Over de voeding.. Ik heb aanleg om snel vetmassa op te gaan slaan.. en te veet eiwitten worden opgeslagen als vet, dus ik denk dat als ik veel eiwot ga eten het wel zou helpen, maar ik zou me verpercentage ook hoger maken. Of zit ik nou verkeerd?

als je teveel eiwitten eet worden die tog niet opgeslagen als vet? Eiwitten kunnen tog niet in vet veranderen,heb ik tog gelezen op dit forum.

• Topic Starter Topic Starter
mijn stagebegeleidster zegt dat ook teveel eiwitten opgeslagen, of iig voor een deel opgeslagen word als vet

mijn stagebegeleidster zegt dat ook teveel eiwitten opgeslagen, of iig voor een deel opgeslagen word als vet

het opslaan van eiwitten als vet is niet een "voor de hand liggende" reactie van je lichaam...MAAR als je een flink overschot hebt zal het idd toch gebeuren

Terug
Naar boven