AndroidHealthClinic

Tips voor witte tanden

wat denk je nou zelf...

Hoe zit het met light dranken? Zit dan geen suiker in maar wel zoetstoffen

Waarom denk je dat ik het vraag?
Hij vraagt wat je denkt, niet of je het weet :o

Maar goed, al het eten met kleurstoffen heeft invloed op de kleur van je tanden, het ene wat meer dan het andere. Wil je het dus echt wit houden zul je alleen maar wit eten mogen eten of zul je het af en toe weer opnieuw moeten bleken.

---------- Post toegevoegd Fri 27 Jul 2012 om 10:14 ----------

Hoe zit het met light dranken? Zit dan geen suiker in maar wel zoetstoffen

Dat zuur is ontzettend slecht voor je tanden.. De invloed van het suiker dat er in zit is zo goed als verwaarloosbaar als je het vergelijkt met het zuur. Daarom altijd water/melk drinken na frisdrank en het liefste frisdrank zo veel mogelijk vermeiden.

Daarnaast verkleurt cola je tanden ook vrij sterk.

Frisdrank is niet goed voor je tanden, voor je lichaam en het heeft geen enkele positieve stimulerende effecten behalve dat het lekker smaakt. Gewoon niet drinken, is nergens goed voor.

Hij vraagt wat je denkt, niet of je het weet :o

Maar goed, al het eten met kleurstoffen heeft invloed op de kleur van je tanden, het ene wat meer dan het andere. Wil je het dus echt wit houden zul je alleen maar wit eten mogen eten of zul je het af en toe weer opnieuw moeten bleken.

Daarmee bedoelt hij dat ik het antwoord daar wel op moet weten. Blijkbaar niet dus, anders ga ik er geen vragen over stellen. Is verder ook niet relevant voor dit topic maar goed.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Mocht er iemand met een beetje kennis nog kunnen antwoorden op mijn vraag; Verkleuren dingen als snoep, chips, ijs etc je tanden?

achja mij boeit het niet meer zo zeer, mijn tanden hun natuurlijke kleur is ivoor kan er niks tegen doen ze zijn alleen licht geel,geen zwart grijs of wat dan ook.

en fierce door suikers die in snoep en ijs zitten kunnen je tanden verkleuren als je erna je tanden niet poetst

Crest 3D White strips werken echt goed
heb een halve kuur gedaan en mijn bovenste tanden zijn goed wit geworden
onder ook wel maar zijn nog een beetje geel :p

COOL ga ik ook eens proberen

Je tanden uit de zon houden.

Mocht er iemand met een beetje kennis nog kunnen antwoorden op mijn vraag; Verkleuren dingen als snoep, chips, ijs etc je tanden?

Ik gaf je al antwoord namelijk:

Ja maar niet heel sterk, wil je geen verkleuring moet je alleen wit eten eten en wil je wel gekleurd eten eten meid dan de sterk gekleurde soorten eten (zoals wijn, thee, koffie enz). Chips ijs enz hebben ook invloed maar is redelijk verwaarloosbaar.

Gewoon goed poetsen, elke paar maanden een onderhoudsbleekbeurt doen en wijn enz vermeiden. Hoe meer kleurstoffen in je eten hoe vaker je weer een keertje zal moeten bleken.

Spoel je mond onmiddelijk met water nadat je iets hebt geconsumeerd dat je tanden kan verkleuren.
Serieus.

Thee enzo kan je door een rietje drinken,rietje echt tot achteraan op je tong.

nou begint het meer op een levenslust te lijken.
alsof je suikers op je tand moet vermijden .
maar daar gaat het niet om toch???? ik bedoel je gaat echt niet dood hoor van het drinken van thee met suiker.

Dafuq?
Ik doe ze er gewoon in, laat ze 20 minuten zitten. Haal ze er dan gewoon uit. Tanden zijn gevoeliger maar niet zichtbaar witter.
Had ze er vanochtend ingedaan en had toen een klein stukje op m'n tandvlees geplakt, kwam dat witte spul daar en ging branden als een gek. Toen even van de tandplak gehaald lawl.

Ben nu een weekje bezig, zie wel wat verschil al. Gebruik de gentle routine versie, die is minder sterk. Ga de volgende keer de professional effects proberen, sterker en ook langere strips.

Crest 3D White strips werken echt goed
heb een halve kuur gedaan en mijn bovenste tanden zijn goed wit geworden
onder ook wel maar zijn nog een beetje geel :p

Nu ook de eerste van het proefpakketje in.

Ga de onderstrip misschien afknippen, ik heb daar achter m'n tanden zo'n beugeltje zitten en zou kwaad kunnen volgens de gebruiksaanwijzing.
Of geldt alleen dat je het niet moet gebruiken over je beugel heen, omdat dat niet werkt?
Iemand die dit weet of er ervaring mee heeft?

Terug
Naar boven