MuscleMeat

Tips voor witte tanden

Gevoelige tanden zijn wel erg k*t zeg. 3x gedaan nu en kan het behoorlijk voelen. Ook vervelend met het eten en dergelijke.

Vandaar dat ik in de badkamer altijd zo'n Brits gebit heb :D

Ben ik dus toch niet de enige die niet gelijk tot de conclusie van lampen kwam :roflol:

Verklaard misschien ook waarom mijn zusje er altijd zo verlept bij loopt als ze makeup op doet en uiteindelijk tot de conclusie kwam dat in haar geval geen beter was :roflol:

Hoelang blijft het effect zichtbaar na zo'n 14dagen kuur? Iemand hier ervaring mee?

Laatst bewerkt:
Hoeft niet 14 dagen te duren. Kan ook klaar zijn in een weekje. :p

Gewoon 3 keer per dag poetsen met een goede tandpasta. Kwartier voor en erna niks eten of drinken.

Zijn deze white strips ook geschikt voor op plekken met een vulling? Bij mijn ondertanden heb ik een stukje tand verloren die is gevuld maar de randen zijn nu wat zwart geworden zal dat ook wit worden?

Nope gaat niet werken. Staat in de bijsluiter. Het werkt alleen op natuurlijke tanden.

Laatst bewerkt:
Begin het nu echt goed te zien al.

Super product. :P

Heb nog 7 of 8 strips over

Crest 3D whitening strips gebruiken het werkt echt heb het zelf gedaan...

Ik heb profesinial effect gebruikt 7 dagen kuur... het is niet goedkoop maar is wel goedkoper dan laten bleken.

Tvp

Goede shizzle, halve kuur pro effects er bijna opzitten en tanden zijn echt een stuk witter geworden. :D Niet verwacht dat t zo goed zou werken.

Ik heb nu 3 strips van de 14 erop zitten en het resultaat is al duidelijk zichtbaar. Ben benieuwd hoe het eruit zal zien zodra ik mijn volledige kuur heb gedaan.

Laatst bewerkt:
met citroen over je tanden heen gaan, werkt wel!!

3d white paste helpt.

Terug
Naar boven