Fitness Seller

Tips voor witte tanden

Nu ook de eerste van het proefpakketje in.

Ga de onderstrip misschien afknippen, ik heb daar achter m'n tanden zo'n beugeltje zitten en zou kwaad kunnen volgens de gebruiksaanwijzing.
Of geldt alleen dat je het niet moet gebruiken over je beugel heen, omdat dat niet werkt?
Iemand die dit weet of er ervaring mee heeft?

Goeie vraag. Hier hetzelfde :)

Bestellen jullie dat spul via marktplaats? Of waar doen jullie dat? Is er toevallig ook een online store die iDEAL accepteert? :P

Ga de onderstrip misschien afknippen, ik heb daar achter m'n tanden zo'n beugeltje zitten en zou kwaad kunnen volgens de gebruiksaanwijzing.
Of geldt alleen dat je het niet moet gebruiken over je beugel heen, omdat dat niet werkt?

Waar haal je ergens een proefpakketje dan? Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk. Is dit trouwens niet slecht voor je glazuur?

je bedoelt zo,n draadje die vast gelijmt is
ik heb het er gewoon over heen geplakt :p
en alles zit nog vast dus xD

Ja, klopt, die!
Dan ga ik daar ook maar vanuit, scheelt geknutsel.

Whitestripswinkel.nl trouwens; kan je ook met ideal betalen.

Ja, klopt, die!
Dan ga ik daar ook maar vanuit, scheelt geknutsel.

Whitestripswinkel.nl trouwens; kan je ook met ideal betalen.
heb ik ze ook vandaan goede service
je krijgt er ook nog een papiertje bij hoe het werkt enz. :)

Laatst bewerkt:
Heeft iedereen er last van dat je zo moeilijk van je slijm afkomt in je mond terwijl je die dingen in hebt?

Ja klopt, had met mijn domme kop ze in de wc gegooid, en nu zit er 1tje vast aan de pot. :P

Moet telkens met mijn tong tegen de achterkant van mijn tanden aandrukken om van dat slijm af te komen, krijg zo dus ook van dat gel binnen.

Ja klopt, had met mijn domme kop ze in de wc gegooid, en nu zit er 1tje vast aan de pot. :P

Moet telkens met mijn tong tegen de achterkant van mijn tanden aandrukken om van dat slijm af te komen, krijg zo dus ook van dat gel binnen.
gewoon je mond spoelen met water :P?
ik had een keer zo,n slijmige dingen tegen me pa aan gegooid :roflol:
hij had eerst niks door dat het op zijn achter hoofd bleef hangen

gewoon je mond spoelen met water :P?
ik had een keer zo,n slijmige dingen tegen me pa aan gegooid :roflol:
hij had eerst niks door dat het op zijn achter hoofd bleef hangen

Nee ik bedoel dat ik met die dingen in mijn mond nog moeilijk van het slijm af kom. Moet met de tong tegen de achterkant van de tanden drukken en dan zuig ik het slijm weg zeg maar, kan ook voelen dat die strips strakker gaan zitten als ik dat doe. Dan krijg ik dus van dat gel binnen. ;p Nadat ik dat gedaan heb kan ik weer een paar minuutjes volhouden.

Of spoel jij terwijl je die dingen in hebt?

Nee ik bedoel dat ik met die dingen in mijn mond nog moeilijk van het slijm af kom. Moet met de tong tegen de achterkant van de tanden drukken en dan zuig ik het slijm weg zeg maar, kan ook voelen dat die strips strakker gaan zitten als ik dat doe. Dan krijg ik dus van dat gel binnen. ;p Nadat ik dat gedaan heb kan ik weer een paar minuutjes volhouden.

Of spoel jij terwijl je die dingen in hebt?
nee joh
ik doe eerst ff tandenpoetsen zonder tandpasta> dan met keukenpapier tanden droog maken/ zo strak mogelijk op de tanden/ en dan af en toe een beetje aan drukken/ en eraf halen,mondspoelen

Ja, zo doe ik het ook lol.

Nu net 2e keer gedaan en kan al wel verbetering zien.

WTF?!
Ik ben nu al over de helft van een 3D whitestrips Crest kuur en ik zie nog geen k*t.
Dit doe ik:
- Mond schoonmaken( spoelen, tanden poetsen zonder tandpasta)
- Ik maak m'n tanden en tandvlees helemaal droog met een handdoek
- Ik doe die strips erin, druk ze aan en ze zitten.
- Na een half uur haal ik ze eruit; resultaat: gevoelige tanden, maar geen enkel verschil in de tandkleur wat dan ook.
- Spoel even na

Wat doe ik fout...?

Hoelang ben je er mee bezig co?
En drink je nog koffie ofzo?

Duurt toch een paar dagen eer je iets ziet en miss heb je gewoon meer behandelingen nodig.

Moet zeggen dat op sommige dagen het effect feller lijk en dan paar dagen of zelfs een dag al wat minder lijkt.
Soms komt het zelfs terug tot die wittere staat zonder strip. Bizar of perceptie ,don't know.

WTF?!
Ik ben nu al over de helft van een 3D whitestrips Crest kuur en ik zie nog geen k*t.
Dit doe ik:
- Mond schoonmaken( spoelen, tanden poetsen zonder tandpasta)
- Ik maak m'n tanden en tandvlees helemaal droog met een handdoek
- Ik doe die strips erin, druk ze aan en ze zitten.
- Na een half uur haal ik ze eruit; resultaat: gevoelige tanden, maar geen enkel verschil in de tandkleur wat dan ook.
- Spoel even na

Wat doe ik fout...?

Je kijkt op een plek met gloeilampen?:o

ik heb al superwitte tanden, ben benieuwd wat er gebeurt als ik ook nog eens van die strips gebruik. Dan moet er echt een enorme licht uit mn bek schijnen :roflol:
Het proberen waard imo :D

Hoelang ben je er mee bezig co?
En drink je nog koffie ofzo?

Duurt toch een paar dagen eer je iets ziet en miss heb je gewoon meer behandelingen nodig.

Moet zeggen dat op sommige dagen het effect feller lijk en dan paar dagen of zelfs een dag al wat minder lijkt.
Soms komt het zelfs terug tot die wittere staat zonder strip. Bizar of perceptie ,don't know.
Ben er nu volgens mij 11 dagen mee bezig, en drink af een toe nog een bakkie koffie. Ik heb nooit veel koffie gedronken en nog nooit gerookt.

Heb de whitestrips ook besteld. Morgen of overmorgen krijg ik het binnen. Ben erg benieuwd!

Terug
Naar boven